|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 1. Thin Lizzy 2. Shades Of A Blue Orphanage 3. Vagabonds Of The Western World |
|
Jimi Hendrix is ook zo'n figuur die veel te veel is opgehemeld, niemand durft nog toe te geven dat ie eigenlijk heel slecht was.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Hey je zit toch niet stiekem te lachen he! |
|
quote: Ha, die platen heb ik al jaren niet meer durven aanraken, kan me niet voorstellen dat ze de tand des tijds ook maar enigzins hebben doorstaan... "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: hmmm |
|
quote: Lachen is niet true en evil. Ik lach nooit. |
|
quote: gelukkig maar, ik schrok al. |
|
quote: Ik heb het debuut nog ergesn op cd liggen. die titel is nog redelijk aan te horen. Maar de rest is om te janken evenals hun reunie-cd (die reunie is weer een stille dood gestorven). he, maar als jullie materiaal gaan pennen voor de nieuwe schijf, van te voren lekker naar autopsy, oude death, slaughter (can) etc luisteren in plaats van thin lizzy he???? |
|
Thin Lizzy heerscht zwaar de pannen van het dak. Of het nou platen als Johnny The Fox of Live and dangerous zijn, maakt niet uit. Allemaal te gekke platen. En Phil Lynott heerscht. |
|
Ik luister al 15 jaar naar hun muziek! Phil Lynott was niet alleen een uitstekende zanger,ook schreef hij prachtige teksten en toekomstige bassisten kunnen veel van hem leren. Heb,denk ik ,zowat alles van hen. Vorig jaar heb ik zelfs een week in Dublin doorgebracht,waar hij grotendeels leefde en werkte.Met mensen in de pub gezeten die hem gekend hebben. Hier een fragmentje uit een tekst : Don't believe a word,'cause words can tell lies And lies are no company,when there are tears in your eyes Je moet vooral de nrs met Gary Moore en Brian Robertson op gitaar horen,da's echt [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 24-11-2004 20:13] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Goeje band, absoluut. Holy War is een gaaf nummer, en Renegade en Whiskey in the Jar natuurlijk |
|
tsja, thin lizzy is al jaren, vanaf 1980 toch al een van mijn favoriete bands, vandaar mijn vraag. Zeg Madeline ga je 4 december in de Bosuil in weert naar Parris, thin Lizzy cover band?, hebben ook een aantal keer in dublin opgetreden. Waar ik me wel weer over verbaas is de muzikale kortzichtigheid van verscheidene mensen, bijv. flebbie die toch volgens mij echt het muzikale niveau heeft van een zeekoe en niet 0open kan staan voor andere soorten of vormen van muziek. Bovendien, off topic, kan ik je woordkeus "pinda" uit jouw mond niet zo erg waarderen geloof ik, aangezien mijn afkomst ook gemengd is, en aangebrande pindas zijn niet zo lekker... |
|
Hmz, ik heb het altijd nogal moeilijk met coverbands, of ze moeten al heel erg goed zijn. Denk aan Metallitia die covers van de erg jonge Metallica speelt. En Phil Lynott is en blijft onvervangbaar. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Yep, Phil is onvervangbaar, maar ze moeten toch erg goed zijn, want ze zijn volgens mij gevraagd voor die optredens bij de vibe for Philo. ff off topic: kickboks je zelf? |
|
Kzit er nu sinds een paar dagen flink naar de luisteren, het moge duidelijk zijn wat de grote invloed op Iron Maiden is geweest. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hmmm, dat heb ik er nog nooit uitgehaald.... |
|
Thin Lizzy is super! |
|
Jailbreak is een vet nummer! |
|
quote:Een groot deel van het gitaargeluid en de gitaarloopjes zijn in versimpelde versie terug te horen bij lizzy. Basloopjes lijken af en toe ook vreselijk op die van Harris. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Draai de laatste dagen weer heel veel Thin Lizzy, wat blijft het toch een geweldige band. Mijn persoonlijke favoriet: Vagabonds Of The Western World. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Thin Lizzy is op zijn tijd heel lekker. Ik zet vaak de Jailbraik-cd op, ben ik ook wel even mee zoet altijd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Probeer Vagabonds eens, hun meest Ierse plaat imo. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zal 'm vanavond even opzoeken op het internet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Lekker spul dat Thin Lizzy. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |