|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vagabonds bijna binnen. Familie zit lekker beneden te neuzelen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik spring hier een meter de lucht in toen ik het las negeren... hij wil dat je je opjaagt... on topic: Thin Lizzy is geweldig |
|
quote: Ieuw, Nee...... |
|
twee dagen arrow luisteren en boys are back in town komt je de strot uit |
|
quote: Hehehe, radio luisteren doe ik nooit meer eigenlijk, maar je hebt wel een punt. Maar er zijn meer nummers van Thin Lizzy. Mijn favoriet is denk ik Cowboy Song. Boeiender |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
mmm... thin lizzy heeft mij altijd wel kunnen bekoren, maar om nou te zeggen dat ik namen van platen en nummers weet. Maar ach, dat zijn van dat soort dingen die ik over het algemeen niet kan onthouden, hoe goed ik de band ook vind. Maar ja, ik vind ze wel tof. |
|
quote: Dámn, dat we dit nog mogen meemaken, we zijn het eens! Boeiender |
|
wie ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Digge vedde Hardcore weetje! Zal jij wel weer kutmuziek vinden met je doorgesnoven harses. Boeiender |
|
ja straight edge en doorgesnoven, tuuuuurlijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: In het verleden behaalde resultaten geven nog narigheid in de toekomst. Boeiender |
|
quote:toch alweer meer dan 2 jaartjes . Fuck the world and fuck you |
|
quote: I know, maar ik ken gasten die nog last hebben van LSD trips na een jaar of 10. (Hoop niet dat je ergens last van hebt hoor Mentalletje van me...) Boeiender |
|
quote: ... ... ... Er zijn genoeg geluidsopnames (studio/live)die het tegendeel bewijzen. Niemand durft nog toe te geven dat ie eigenlijk heel slecht was? Waar héb je het eigenlijk over.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het is een geintje, kan niet anders. Toch? Boeiender |
|
quote: seks voor het huwelijk doen straight edgers daar nog aan? |
|
Thin Lizzy is geweldig! Beste album: Live BBC Radio 1 Linkje naar fragment "Cowboy Song" http://www.youtube.com/watch?v=TmkjpLh7m5E |
|
thin lizzy is op zijn tijd best te genieten. live and dangerous natuurlijk het beste album |
|
Vagabonds Of The Western World blijft voor mij hun beste plaat... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Van de studioplaten vind ik Jailbreak en Chinatown de beste. Bareuh... |
|
De laatste dagen wat meer Thin Lizzy aan het luisteren. Ik had altijd alleen Renegade en Thunder & Lightning op elpee. Maar nu vooral verslaafd aan Jailbreak en Johnny The Fox. Renegade blijft ook erg goed trouwens. Die laatste plaat met Sykes heb ik nooit echt goed in kunnen komen, ik vind zijn gitaarstijl niet passen bij de band. Van het bluesy warme geluid was niet veel meer over. ... hoe de hazen lopen ... |
|
thin lizzy is mijn favoriete metal/hard rock band van de 70's. |
|
quote: Thunder & Lightning is qua stijl inderdaad heel anders dan de platen die ervoor zitten, en dat is zeker ook de invloed van Sykes, die uit de heavy metal kwam. Toch vind ik 'm erg goed, nummers als 'The Holy War' en 'Baby Please Don't Go' vind ik geweldig. Bareuh... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |