|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hahaha. Lol @ Deathwish Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: De zaal liep wel leeg... ik werd er ook niet echt blij van moet ik zeggen. iig niet van de eerste nummers die ze speelden. Nattefrost: "you are great!" gozer naast me: "ja, wij wel." |
|
Ben er morgen zeker bij |
|
Ik ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik niet , woensdag Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Kan hier ook wel mijn concertreviewtje van de baroeg posten: Ik was gister in de baroeg om het eerste concertje van 2005 te bezoeken en het was een vrij hilarisch avondje geworden. Het begon met E-Force, een beginnend thrashbandje. Klonk niet zo bijzonder maar ze waren erg enthousiast dus die komen dr wel. Aan het einde merkten we dat de baroeg het goede voornemen had om niet meer zo vreselijk uit te lopen, want na een uurtje kwam een medewerker op t podium om te vertellen dat ze moesten ophouden met spelen. Helaas wel net nadat de zanger een nieuw nummer aan had gekondigd. Dus dat was een beetje een anticlimax... "One two three!!! ow... sorry people that's it" Daarna Wykked Wytch en oh man het is moeilijk te omschrijven wat voor zooitje freaks het podium opkwam. Dit plaatje geeft nog een beetje een idee: Het deed een beetje denken aan hoe vreselijk Cradle of Filth er tegenwoordig uitziet, maar dan nog een paar tikkeltjes erger. Lelijke mensen met lelijke gottik kleding, lelijke make-up, lelijk haar, en dan nog proberen evil te kijken. En dan de zangeres nog die lelijker was dan de rest van de band bij elkaar. Het grappigste was waarschijnlijk wel dat ze zichzelf zo serieus namen. Het publiek deed dat duidelijk niet, die stonden een beetje met zo'n blik o_0 te kijken en gingen toen maar aan de bar een biertje drinken. De muziek die ze maakte deed ook denken aan CoF maar dan wat sneller en eentoniger. We vonden het grappig genoeg om achterin de zaal te blijven kijken, maar ik heb een band zo de zaal niet meer leeg zien spelen sinds monoclit deathcult :D Vervolgens kwam een band voor alle truie blekkies: Tsjuder. Het was snel, monotoon, evil en vooral heel erg snel. D'r stonden vast wel wat luitjes van mijn forum daar. Tenslotte was het tijd voor Carpathian Forest. Mja, die lui nemen zich allang niet meer serieus en het was te merken. Het begon met een mooie intro die bestond uit het geluid van iemand die flink over zijn nek gaat. Toen de bandleden het podium op kwamen was weer duidelijk dat de trend van Lelijke Mensen vrolijk werd voortgezet. De bassist liet trots zijn overmatige pens zien door een openhangende kertman cape te dragen (ja glimmend rood met witte fluffy randjes), en de zanger kwam op in een rode bloemetjesjurk en een schort met daarop grote plastic tieten. En corpsepaint en spikes natuurlijk. De nummers die ze speelden hadden voor de gelegenheid ook nieuwe namen gekregen: 'Skjend Hans Lik' (Molest His Corpse) werd aangekondigd als 'Skjend Min Penis' (mja), 'He's Turning Blue' werd 'He's Turning Gay', enz enz. Gelukkig spelen ze nog wel serieus dus dat klonk weer erg lekker. Al met al hadden we ons wel vermaakt dus. Zenial |
|
Dat Wykked Wytch is zo gay dat je kringspier er los van gaat zitten Maargoed, daar ga ik ook niet voor. |
|
haha CF gaat volgens mij echt ter vermaak als een soort grindcore band live spelen... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: ... |
|
Wie speelt er eerst? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-01-2005 15:25] |
|
EForce; Als het WW was geweest was ik een uurtje later gekomen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Tja, daar zit wat in, hehe. Maar nou weet ik godverdomme nog steeds niet of er cd's verkoxht worden. Wil sowieso die nieuwe van Tsjuder wel hebben. |
|
quote:Het lijkt mij dat die er iig wel ligt. Die wil ik trouwens ook wel ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja dat is eigenlijk wel logisch inderdaad. Maargoed, we zien wel. |
|
quote: In de baroeg lagen wat cds op een tafeltje. Weet niet of er Tsjuder bij lag, in ieder geval wel alle cds, dvds en tshirts van CF Zenial |
|
die Tsjuder schijf valt anders vast wel ergens te bestellen.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Foto uit de Baroeg. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
zijn er ook nog foto's van Tsjuder? CF krijgt op deze manier wel erg veel belangstelling, en nu weten we 't wel, de gimmick zal voor mij morgen iig al niet meer leuk zijn vrees ik Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: http://members.fortunecity.com/metalpics/ Hier staan wat foto's op maar ze zijn niet bepaald goed gelukt vind ik. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Het was geil. |
|
EForce was een verrasing. Stakke pakkende thrash. Wykked Witch.. Tja.. ach.. het was minder erg dan verwacht m,aar uber-gay was het zeker. Tsjuder was echt rete strak. De eerste twee nummers hadden wat rommelig geluid maar het beukte best wel. En Jezus wat was Carpathian Forest slecht. Totaal niet strak, belachelijke vokalen; Op sommige mometen klonk het als hard-core. Zelfs ' The Swordsman' wisten ze dusdanig te verkrachten dat er geen aarschaan was. En dat 'gay' immage is helemaal niet ironisch bedoelt. Nattefrost heeft gewoon net zijn comming-out gehad want wat was die kerel ijdel op het podium:"Zit m'n plukje ponnie wel goed?" [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-01-2005 10:28] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
morgen vroeg naar huis merk ik al Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nattefrost had ook een beetje moeite met recht op staan af en toe |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |