IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Carpathian Forrest en Tsjuder in de Goudvishal Vorige pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 11:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 11:34 schreef Iskariot het volgende:
Nattefrost had ook een beetje moeite met recht op staan af en toe
Te hard in z'n kont geboord?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2005 12:01 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

E-Force was toch wel de verassing van de avond. Ze speelde erg strak.

Tja, Wyked Witch, wat moet je er over zeggen.
Een van de bandleden vond zichzelf wel heel gaaf toen hij naast me stond tijdens CF. Wel een geil SM pak aan, trouwens.

Tsjuder was de beste band van de avond. Die laatste cd is een aanrader.

Carpathian Forest was gewoon slecht. Met name de vocalen klonken echt nergens naar. Volgens mij had Nattefrost z'n buttplug te diep ingebracht.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-01-2005 12:10 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

EForce vond ik ook een erg goede band, lekkere muziek.

Wykked Wytch, tja..

Tsjuder, damn wat een gave band!

Carpathian Forest, muziek klonk goed, maar de vocals waren inderdaad af en toe wat minder.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 12:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De muziek was ook totaal niet strak.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-01-2005 14:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik vond CF juist verassend rock en roll, bovenverwachting!

Rest heb ik niet gezien.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-01-2005 14:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 19:02 schreef Verval het volgende:
Foto uit de Baroeg.

Heeft hij maar 1 jurk ofzo

Argh
Usericon van Argh
Posted 19-01-2005 14:12 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

lijkt wel een beetje op dani qua gezicht op die foto

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-01-2005 14:13 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 14:09 schreef ghoulliette het volgende:
Ik vond CF juist verassend rock en roll, bovenverwachting!

hoe laag waren je verwachtingen dan wel niet

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 19-01-2005 14:14]

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-01-2005 14:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe. Quote van iemand op Metalfan:

quote:
Wykked Witch was te belachelijk voor woorden; kerels in jurken en een of andere vrouwen trol. Was wel redelijk geniaal toen verwoeting op het einde "FUCK OFF!!" schreeuwde en dat zangeresje serieus in de zaal ging zoeken naar de persoon die dat had gezegd.

Hehehe.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 15:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 14:12 schreef Argh het volgende:
lijkt wel een beetje op dani qua gezicht op die foto
Nee.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2005 18:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

E-Force was erg gaaf in Arnhem. Lekkere ouderwetse thrash
Wicked Witch; wat een kutband.
Tsjuder speelde erg gaaf, redelijk lekker geluid en goede setlist. Kut dat na afloop de Tsjuder cd's allemaal uitverkocht waren
Carpathian Forest speelde erg goed (in tegenstelling tot wat sommigen hier zeggen, Maar ja; vooroordelen hè). De zang was inderdaad niet altijd even goed maar het optreden zelf was erg fanatiek en vet

In april komt trouwens de nieuwe Nattefrost cd "Terrorist" uit. Kan niet wachten

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

BartS
Usericon van BartS
Posted 19-01-2005 19:02 by BartS Wijzig reactieProfiel van BartSQuote dit bericht

Goudvishal...

E-Force klonk wel lekker, maar niet bijster goed.
Wicked Witch; Wahaha!!! echt. Bleek ik ook nog die lelijke snol achter me aan te hebben vanwegen het roepen van het een en ander
Tsjuder; Dit klonk ERG goed! Was bekend met maar enkele nummers van ze. Zeker eens wat van aanschaffen!
Carpathian Forest: Hehe, wat een show. Dat Nattefrost z'n winterpeen liet zien was niet echt nodig geweest. Verder konden de vocalen beter. Al met al swing/roste het lekker (ik verwachte niet anders).

[Dit bericht is gewijzigd door BartS op 19-01-2005 19:02]

With new found hope, there still could be Victory...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-01-2005 20:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2005 18:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
(in tegenstelling tot wat sommigen hier zeggen, Maar ja; vooroordelen hè).
Tssss we hebben het toch zelf mogen aanschouwen voordat we onze visie postte.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-01-2005 20:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb gisteren heel wat mensen gesproken na afloop die het allemaal een geweldig optreden vonden van CF
En wat die vooroordelen betreft; ik bedoelde ermee dat er veel mensen zijn die vanwege de verhalen die rond gingen over CF vooraf al spraken dat ze kut waren. En zelfs na het optreden hun mening niet willen bijstellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-01-2005 20:37]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-01-2005 13:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

liet hij z'n pik zien ja, hehe...

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-01-2005 16:51 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik vond Carpathian Forest ook wel ok eigenlijk. Niet iets om wekelijks te zien, maar toch....
E-Force - vette thrash, goede band
Wykked Witch - Slipnot met bijstandsuitkering
Tsjuder - vette heers! Beste band van de avond (maar goed, dat was sowieso al de verwachtig).

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com