|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe lol ongeveer hetzelfde als jij net beschrijfd, alleen, hoef ik geen wijffie achterop maar mag ze op dr eigen motortje rijden hehe, motoren Honda Shadow Bordeaurood Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
minimaal 5 jaar wonen en werken in south east asia. aach wat nou 5 jaar!! ik will en zal emigreren naar azië. en in zo'n huis wonen [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 22-11-2001 22:45] |
|
Ik zou ooit wel eens mijn stottertherapie willen voltooien en dan eeuh ... nou ja ... dan ben ik wel gelukkig Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Sex met Sarah Michelle Gellar. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: ... grote zucht ... Nee het enigste wat ik nog in me leven wil is een lekker rustig huisje kopen ergens in het bos aan een meer, met paarden, honden .. en Nadine natuurlijk |
|
Ooit een eigen huisje hebben op "den buiten" en niet in de stad(ja,lach maar,ik ben op het platteland opgegroeid) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Emigreren naar The United States Of America. Heads I win, tails you lose |
|
ik zal wel eens in me naakie door new york willen rennen met een scream masker op [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 22-11-2001 18:38] Godverdommen.. |
|
Echt stinkend, maar dan ook echt stinkend rijk worden, dan komt de rest vanzelf Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hehe, waarom niet toch? Sex is goed, sex met Sarah Michelle is beter! Een rustig huisje in het bos komt toch wel, daar zorg ik wel voor! [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-11-2001 19:38] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik zou al me spaarcentjes opmaken aan instrumenten en apparatuur en zoiets als kristian vikernes gaan doen (behalve dat gedeelte in de gevangenis dan) Je moeder. |
|
ik weet niet wat ik nog wil in mijn leven ik zie wel!! |
|
quote: Ik ook. the only pleasure is pain |
|
Ik wil zo weinig mogelijk werken... het liefst nooit. En zoveel mogelijk doen wat ik wil, (niet wat 'iemand anders' wil) zonder daar lang op te zitten wachten (werken, uitstellen etc) of lang voor sparen...weet je? Reizen, liften, tijd doorbrengen met vrienden, veel concerten bezoeken.. etc etc etc. er is genoeg te doen dus wil ik mn tijd het liefst niet verspillen met 'werk'. |
|
quote:Zo'n huisje wil ik ook...boerderijtje met een lappie grond voor mijn paardjes en een achteruitgang naar het bos *zucht* nog ff sparen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Over die paardjes moet je maar eens met SheRa praten, die wil dolgraag weer eens paardrijden. |
|
quote:[off topic] SheRa is van harte welkom [/off topic] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
verhuizen naar noorwegen en daar een tering groot huis kopen midden in de bergen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Samen met cadaveria iemand doodschoppen zij weet wel wie! |
|
Das makkelijk, ik leef voor de horeca, en over 10jr. run ik de meest heerschende metal-toko van nederland (damit van de benelux!!!) en als moet en zal daar voor wijken, verder geen ambities. |
|
quote: Nu weet iedereen het schat!!! front anti hans directie!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hans? Hans Overmaat? Cee Jee? Hoor ik dan ook bij de directie? Hans overmaat Dit slaat nergens op. |
|
Dat wil ik nog eens echt zien gebeuren Dit slaat nergens op. |
|
Meedoen met de Parijs-Dakar rally op de motor!!! Ignorance is bliss |
|
quote: dan kom ik een x bij je langs Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |