IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat wil je ooit nog es doen in je leven ??? Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 14:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2001 12:41 schreef mörke het volgende:
Hans? Hans Overmaat? Cee Jee?

Hoor ik dan ook bij de directie?


Hans overmaat

Jonge die hebben we toch met z'n 3en opgericht


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2001 20:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

emigreren naar noord-europa of zo en daar leuk werk vinden.

een kind grootbrengen

een cd opnemen met vette metal

en nog veel meer dus ik heb het druk!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-11-2001 21:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

- vele facetten van het aloude (Noord-)Europa zien
- een instrument leren spelen op een andere manier dan 4 jaar orgel- en pianoles, bah (doe je kind nooit op muziekles mensen)
- een trots heiden zijn, de geest van zijn voorvaderen waardig
- als hij bestaat: God vermoorden


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-11-2001 21:24 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik wil eens kunnen navertellen hoe het was om dood te zijn.

Edit: En ik wil nog eens durven een navelpiercing halen, dat moet omdat dat iets is wat ik niet durf snapje... niet omdat ik zo pro-navelpiercings ben...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-11-2001 21:27]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 23-11-2001 21:24 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Bungeejumpen!!


the only pleasure is pain


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 23-11-2001 21:50 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

pfff wat wil ik eens doen??
k denk m'n school halen en een succesvol iCT'er worden


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-11-2001 11:35 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik wil ooit een manege openen. Verder een huisje in een afgelegen bos met een vette stereo installatie en geen buren.

En ik wil eens een vlucht in een luchtballon maken, en nog een keer parasailen want dat was enorm gaaf en moet ik gewoon nog eens meemaken.

Ik zou ook wel eens echt iets goeds willen doen. Maar ja, wat


Dead things grow from deep inside...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-11-2001 12:32 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 23 november 2001 14:58 schreef Cadaveria het volgende:
Jonge die hebben we toch met z'n 3en opgericht
Ja joh? Dus ik was er niet bij? Ik kan me toch echt herinneren dat ik daar ook bij was...

Maar nu word ik toch GODVERDOMME wel nieuwsgierig! WIE IS WITCH???



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2001 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

On topic !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-11-2001 12:53 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ooit van mijn leven wil ik nog een keer erkend worden als medeoprichter van FAH (Front Anti Hans).



Ares
Usericon van Ares
Posted 24-11-2001 13:16 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Heel veel concerten bezoeken, parachute springen, errug rijk worden (wie niet), en later (mag ook nu ) een fantastische vrouw om samen oud mee te worden.


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 24-11-2001 13:22 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

Parachute springen, en dit gaat niet al te lang meer duren want mijn moeder wil het wel betalen. Ze zij dat ze het zo knap vond dat ik alles net op het randje haal (school e.d.) dat ik wel van risico moet houden dus wou ze dat ik op haar kosten ging parachute springen, ze durft zelf niet dat speelt ook mee.

Ik zou nog graag een keer naar, Schotland, India, Egypte, Zuid America, Indonesie, Africa enz enz om te fotograveren. Dat schopt kont


Black Metal ist krieg :-)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-11-2001 16:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 november 2001 21:21 schreef Dwaallicht het volgende:
- als hij bestaat: God vermoorden


..en dan z'n plaats innemen en de boel eens heel anders aanpakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 25-11-2001 10:28 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

met de transsyberië-express naar Peking reizen, een trektoch maken door Nepal, nog heel veel andere mooie landen bezoeken...
Verder zou ik ook graag nog eens met een lieve man een gezinnetje willen stichten...


No regrets and no remorse...


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 25-11-2001 14:31 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2001 13:22 schreef overturnedskewer het volgende:
Ik zou nog graag een keer naar, Schotland, India, Egypte, Zuid America, Indonesie, Africa enz enz om te fotograveren. Dat schopt kont


Niet naar het noorden van Noorwegen en dan het noorderlicht zien en op de foto zetten (en uiteraard wat bosjes enz.) Dat lijkt mij wel een kicke vakantie.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 25-11-2001 14:41 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2001 12:32 schreef Vargen666 het volgende

Maar nu word ik toch GODVERDOMME wel nieuwsgierig! WIE IS WITCH???


ik ben een vriendin van cadaveria, en wie ben jij dan?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-11-2001 14:42 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

hallooooow mensen...ONTOPIC!


Suck my piss


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-11-2001 16:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2001 12:53 schreef Vargen666 het volgende:
Ooit van mijn leven wil ik nog een keer erkend worden als medeoprichter van FAH (Front Anti Hans).

ALs je heel lief bent....


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 25-11-2001 17:20 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

met mijn band echt goed worden, erkenning krijgen, Metal omhoog helpen en voor duizenden mensen op een enorm podium een concert van 3 uur lang geven, met een biertje bij de hand en een leuke vriendin backstage!!!


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 26-11-2001 14:24 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik weet dat het stom klinkt, maar ik wil gelukig zijn.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-11-2001 14:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

iemand uitgummen


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 26-11-2001 14:28 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik sluit me aan bij Bintmeister...

Ik wil gewoon met mn band in een uitverkocht Ahoy of Madison Square Garden spelen en het hele publiek wild krijgen...
En de groupies daarna in de kleedkamer...Hmmm!


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 26-11-2001 14:32 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

ik wil niet werken dat haat ik wil rijk worden zonder er iets voor te doen een leuke vrouw ontmoeten en een bandje oprichten en dan mooie metal optredens geven


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 26-11-2001 14:34 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2001 14:24 schreef Voice_of_thunder het volgende:
ik weet dat het stom klinkt, maar ik wil gelukig zijn.


Dat klinkt absoluut niet stom, vind ik. Dat willen we toch allemaal, lijkt me. Helaas is "gelukkig worden" iets dat iedereen zelf zal moeten doen... wachten op anderen of bepaalde omstandigheden werkt helaas niet. It's all in the mind...


Dead things grow from deep inside...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 26-11-2001 14:35 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 16:06 schreef FireFox het volgende:
hehe lol ongeveer hetzelfde als jij net beschrijfd, alleen, hoef ik geen wijffie achterop maar mag ze op dr eigen motortje rijden hehe, motoren Honda Shadow Bordeaurood


Ik ga met je mee. Vind je niet erg toch ?
Bye the way...een Harley mag ook hoor


bla...bla...bla...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen