|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
emigreren naar noord-europa of zo en daar leuk werk vinden. een kind grootbrengen een cd opnemen met vette metal en nog veel meer dus ik heb het druk! |
|
- vele facetten van het aloude (Noord-)Europa zien - een instrument leren spelen op een andere manier dan 4 jaar orgel- en pianoles, bah (doe je kind nooit op muziekles mensen) - een trots heiden zijn, de geest van zijn voorvaderen waardig - als hij bestaat: God vermoorden |
|
Ik wil eens kunnen navertellen hoe het was om dood te zijn. Edit: En ik wil nog eens durven een navelpiercing halen, dat moet omdat dat iets is wat ik niet durf snapje... niet omdat ik zo pro-navelpiercings ben... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-11-2001 21:27] |
|
Bungeejumpen!! the only pleasure is pain |
|
pfff wat wil ik eens doen?? k denk m'n school halen en een succesvol iCT'er worden MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ik wil ooit een manege openen. Verder een huisje in een afgelegen bos met een vette stereo installatie en geen buren. En ik wil eens een vlucht in een luchtballon maken, en nog een keer parasailen want dat was enorm gaaf en moet ik gewoon nog eens meemaken. Ik zou ook wel eens echt iets goeds willen doen. Maar ja, wat Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Ja joh? Dus ik was er niet bij? Ik kan me toch echt herinneren dat ik daar ook bij was... Maar nu word ik toch GODVERDOMME wel nieuwsgierig! WIE IS WITCH??? |
|
On topic ! |
|
Ooit van mijn leven wil ik nog een keer erkend worden als medeoprichter van FAH (Front Anti Hans). |
|
Heel veel concerten bezoeken, parachute springen, errug rijk worden (wie niet), en later (mag ook nu ) een fantastische vrouw om samen oud mee te worden. |
|
Parachute springen, en dit gaat niet al te lang meer duren want mijn moeder wil het wel betalen. Ze zij dat ze het zo knap vond dat ik alles net op het randje haal (school e.d.) dat ik wel van risico moet houden dus wou ze dat ik op haar kosten ging parachute springen, ze durft zelf niet dat speelt ook mee. Ik zou nog graag een keer naar, Schotland, India, Egypte, Zuid America, Indonesie, Africa enz enz om te fotograveren. Dat schopt kont Black Metal ist krieg :-) |
|
quote: ..en dan z'n plaats innemen en de boel eens heel anders aanpakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
met de transsyberië-express naar Peking reizen, een trektoch maken door Nepal, nog heel veel andere mooie landen bezoeken... Verder zou ik ook graag nog eens met een lieve man een gezinnetje willen stichten... No regrets and no remorse... |
|
quote: Niet naar het noorden van Noorwegen en dan het noorderlicht zien en op de foto zetten (en uiteraard wat bosjes enz.) Dat lijkt mij wel een kicke vakantie. |
|
quote: ik ben een vriendin van cadaveria, en wie ben jij dan? |
|
hallooooow mensen...ONTOPIC! Suck my piss |
|
quote: ALs je heel lief bent.... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
met mijn band echt goed worden, erkenning krijgen, Metal omhoog helpen en voor duizenden mensen op een enorm podium een concert van 3 uur lang geven, met een biertje bij de hand en een leuke vriendin backstage!!! |
|
ik weet dat het stom klinkt, maar ik wil gelukig zijn. |
|
iemand uitgummen |
|
Ik sluit me aan bij Bintmeister... Ik wil gewoon met mn band in een uitverkocht Ahoy of Madison Square Garden spelen en het hele publiek wild krijgen... En de groupies daarna in de kleedkamer...Hmmm! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
ik wil niet werken dat haat ik wil rijk worden zonder er iets voor te doen een leuke vrouw ontmoeten en een bandje oprichten en dan mooie metal optredens geven |
|
quote: Dat klinkt absoluut niet stom, vind ik. Dat willen we toch allemaal, lijkt me. Helaas is "gelukkig worden" iets dat iedereen zelf zal moeten doen... wachten op anderen of bepaalde omstandigheden werkt helaas niet. It's all in the mind... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ik ga met je mee. Vind je niet erg toch ? Bye the way...een Harley mag ook hoor bla...bla...bla... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |