IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wat wil je ooit nog es doen in je leven ??? Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 22-11-2001 15:55 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

HEEEEJ,

iedereen heeft vast nog wel iets van een wens wat hij later ooit nog eens in z'n leven gedaan wil hebben ???

Ik zou ooit nog es met een chopper motor met een lekker wijffie achter op de wereld es rond rijden. Als ben ik daar een jaar tot mischien meer mee bezig. Ik vermijd wel de risico (oorlogs) landen. Maar wil zeker wel nog een hoop van de wereld zien !!!

Wat is jullie wens ???


Wiegen Meister !


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 16:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hehe lol ongeveer hetzelfde als jij net beschrijfd, alleen, hoef ik geen wijffie achterop maar mag ze op dr eigen motortje rijden hehe, motoren Honda Shadow Bordeaurood


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 22-11-2001 16:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

minimaal 5 jaar wonen en werken in south east asia.


aach wat nou 5 jaar!! ik will en zal emigreren naar azië.

en in zo'n huis wonen



[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 22-11-2001 22:45]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-11-2001 16:19 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik zou ooit wel eens mijn stottertherapie willen voltooien en dan eeuh ... nou ja ... dan ben ik wel gelukkig


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-11-2001 16:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Sex met Sarah Michelle Gellar.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2001 17:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 16:24 schreef Lord Morgoth het volgende:
Sex met Sarah Michelle Gellar.

... grote zucht ...


Nee het enigste wat ik nog in me leven wil is een lekker rustig huisje kopen ergens in het bos aan een meer, met paarden, honden .. en Nadine natuurlijk


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-11-2001 17:43 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ooit een eigen huisje hebben op "den buiten" en niet in de stad(ja,lach maar,ik ben op het platteland opgegroeid)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 22-11-2001 18:19 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Emigreren naar The United States Of America.


Heads I win, tails you lose


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 22-11-2001 18:23 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik zal wel eens in me naakie door new york willen rennen met een scream masker op

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 22-11-2001 18:38]


Godverdommen..


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-11-2001 18:41 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Echt stinkend, maar dan ook echt stinkend rijk worden, dan komt de rest vanzelf


Bazzio Attacks!!!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-11-2001 19:38 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 17:15 schreef Jenje het volgende:
... grote zucht ...


Nee het enigste wat ik nog in me leven wil is een lekker rustig huisje kopen ergens in het bos aan een meer, met paarden, honden .. en Nadine natuurlijk


Hehe, waarom niet toch? Sex is goed, sex met Sarah Michelle is beter!

Een rustig huisje in het bos komt toch wel, daar zorg ik wel voor!

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-11-2001 19:38]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2001 19:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik zou al me spaarcentjes opmaken aan instrumenten en apparatuur en zoiets als kristian vikernes gaan doen (behalve dat gedeelte in de gevangenis dan)


Je moeder.


abysoss
Usericon van abysoss
Posted 22-11-2001 20:13 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

ik weet niet wat ik nog wil in mijn leven ik zie wel!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-11-2001 20:33 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 22 november 2001 18:41 schreef bazzio het volgende:
Echt stinkend, maar dan ook echt stinkend rijk worden, dan komt de rest vanzelf


Ik ook.


the only pleasure is pain


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 22-11-2001 20:39 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Ik wil zo weinig mogelijk werken... het liefst nooit. En zoveel mogelijk doen wat ik wil, (niet wat 'iemand anders' wil) zonder daar lang op te zitten wachten (werken, uitstellen etc) of lang voor sparen...weet je? Reizen, liften, tijd doorbrengen met vrienden, veel concerten bezoeken.. etc etc etc. er is genoeg te doen dus wil ik mn tijd het liefst niet verspillen met 'werk'.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-11-2001 21:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 17:15 schreef Jenje het volgende:
... grote zucht ...


Nee het enigste wat ik nog in me leven wil is een lekker rustig huisje kopen ergens in het bos aan een meer, met paarden, honden .. en Nadine natuurlijk
Zo'n huisje wil ik ook...boerderijtje met een lappie grond voor mijn paardjes en een achteruitgang naar het bos *zucht* nog ff sparen


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2001 21:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Over die paardjes moet je maar eens met SheRa praten, die wil dolgraag weer eens paardrijden.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-11-2001 21:21 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 21:20 schreef Jenje het volgende:
Over die paardjes moet je maar eens met SheRa praten, die wil dolgraag weer eens paardrijden.
[off topic] SheRa is van harte welkom [/off topic]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 8:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

verhuizen naar noorwegen en daar een tering groot huis kopen midden in de bergen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 23-11-2001 9:00 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Samen met cadaveria iemand doodschoppen
zij weet wel wie!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-11-2001 9:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Das makkelijk, ik leef voor de horeca, en over 10jr. run ik de meest heerschende metal-toko van nederland (damit van de benelux!!!) en als moet en zal daar voor wijken, verder geen ambities.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 9:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2001 9:00 schreef witch het volgende:
Samen met cadaveria iemand doodschoppen
zij weet wel wie!


Nu weet iedereen het schat!!! front anti hans directie!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-11-2001 12:41 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Hans? Hans Overmaat? Cee Jee?

Hoor ik dan ook bij de directie?

Hans overmaat


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-11-2001 12:46 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark



Dat wil ik nog eens echt zien gebeuren


Dit slaat nergens op.


Fyunch
those who don't know don't care
Usericon van Fyunch
Posted 23-11-2001 12:55 by Fyunch Wijzig reactieProfiel van FyunchQuote dit berichthttp://www.obscenery.nl

Meedoen met de Parijs-Dakar rally op de motor!!!


Ignorance is bliss


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2001 14:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2001 9:48 schreef Dargull het volgende:
Das makkelijk, ik leef voor de horeca, en over 10jr. run ik de meest heerschende metal-toko van nederland (damit van de benelux!!!) en als moet en zal daar voor wijken, verder geen ambities.

dan kom ik een x bij je langs


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen