|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ter gelegenheid van ons 5-jarig bestaan houden we in maart 2005 een jubileum-toernee met als vaste speciale gast niemand minder dan Paul Di'anno. Zoals de meesten wel weten zong hij op de eerste twee Maiden platen 'Iron Maiden' en 'Killers'. Uiteraard zijn we erg trots hierop en kunnen niet wachten om het podium te bestormen De voorlopige data die staan: 09-3 Auw kerk - Bunde (NL) 10-3 Spuugh - Vaals (NL) 11-3 Tavenu - Waalwijk (NL) 12-3 Schymy’s Pub - Krefeld (GER) 13-3 Het Podium - Venray (NL) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hoho! Geweldig, ik ben er in de Tavenu, goeie zaak |
|
Fuck, allemaal onbereikbare kutplaatsen. Toch maar proberen ergens bij te zijn, want gaaf zal het worden. |
|
Misschien rijdt ik zelf met de auto en heb ik een slaapplaats vrij, maar dat zien we tegen die tijd wel... |
|
quote:zingt hij bij jullie mee ipv Sascha? |
|
13-3 ben ik erbij. Hoeveel kost de entree eigelijk? [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 24-11-2004 17:01] .. |
|
quote: Uiteraard is Sascha er ook gewoon bij. Het zal een combinatie van deze twee zangers worden. Over de precieze invulling zeggen we nog effe niks quote:Ik zou het (nog) niet weten, hangt van de zaal af. Je kunt het beste hun website in de gaten houden denk ik. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dit keer gaan we wel een pilsje drinken (vorige keer in de Tavenu vergeten, haha) |
|
Geweldig mannen!!! Ik ben er in de Tavenu ook bij. |
|
Whoohoww vet man!! Daar wil ik bij zijn |
|
Gaaf, in Vaals ben ik er zeker bij! |
|
quote: Same here! "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote: kommen jullie ook nog boven de rivieren ofuuuh.. hier heb ik natuurlijk niks aan.... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wijziging op 13 maart. Dit optreden was in Het Podium (Venray), maar is verplaatst naar sporthal De Zevensprong in Maashees. Toerdata: 4 maart: Quatrebras, Bergum, (pre-party Waldrock) 5 maart: Elektra, Sliedrecht 8 maart: Spirit of 66, Verviers (BEL) 9 maart: Auw Kerk, Bunde 10 maart: Spuugh, Vaals 11 maart: Tavenu, Waalwijk 12 maart: Shymy's, Krefeld(GER) 13 maart: Sporthal De Zevensprong, Maashees www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Waarschijnlijk in de Elektra en Tavenu aanwezig. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
ik heb onze auto alvast gereserveerd voor die avond in de tavenu |
|
Present in de Tavenu. Kan ik mooi op de fiets/kruipen/whatever Mekker |
|
Allerlaatste toevoeging. Op zondag 6 maart spelen we ook in Attak, Enschede. Toerdata: 4 maart: Quatrebras, Bergum, (pre-party Waldrock) 5 maart: Elektra, Sliedrecht 6 maart: Attak, Enschede 8 maart: Spirit of 66, Verviers (BEL) 9 maart: Auw Kerk, Bunde 10 maart: Spuugh, Vaals 11 maart: Tavenu, Waalwijk 12 maart: Shymy's, Krefeld(GER) 13 maart: Sporthal De Zevensprong, Maashees www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
paul di'anno in de Atak? vet!!! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:4 maart, op de preparty van walrdock ben ik er bij! Als het goed is dan, ik heb de keuze tussen een toneelstuk en dit. |
|
quote: Wat is nou een beter "toneelstuk" dan Up The Irons met Di'Anno? |
|
quote: Hier ben ik wel bij |
|
Wellicht dat ik even de 5 maart kom kijken.... |
|
welke van die gigs met Di Anno is het dichtst bij de belgische grens? |
|
quote: Weet je hoe lang de grens met Belgie is? Ik zou Vaals kunnen zeggen maar misshien dat je ergens in het westen woont dan heb je er weinig aan. M.a.w. GEBRUIK EENS EEN ATLAS of dit desnoods http://www.map24.com |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |