IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : YOB (US, stoner/doom) Vorige pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-06-2018 10:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2018 13:24 schreef Dirge for november het volgende:
Doet me hier en daar door het gitaarspel denken aan Runemagick. Ik moet 'm nog wat vaker horen.


Ha dat hoor ik nu ook. Maar nog steeds saai. Rest van het album bevalt heel wat beter.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-06-2018 11:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ga er zo ook maar eens voor zitten. Ik heb het een beetje vooruitgeschoven.


[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 08-06-2018 11:46]



Northward
Usericon van Northward
Posted 08-06-2018 11:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Adrift is een sterke opener.

Daarna zakt het allemaal wat in. 'Beauty in Falling Leaves' en 'Our Raw Heart' zijn wel mooie tracks verder.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-06-2018 13:12 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Zojuist voor het eerst het album in z'n geheel gehoord. Ik was positief verrast door Adrift. Verder kabbelt de plaat me teveel voort. The Screen is inderdaad een onwaarschijnlijk dieptepunt. Ik overdrijf, maar ik heb bij Yob gewoon hoge verwachtingen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-06-2018 14:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou ja we hebben gewoon een mooie Yob EP zullen we maar zeggen met die laatste drie nummers. Ben je toch bijna 38 minuten mee zoet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-06-2018 16:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

smaken verschillen, vind persoonlijk The Screen een geweldig nummer. Maar overall is de plaat net niet van hetzelfde niveau als de voorganger. Kan ook haast niet. Het artwork is wel weer prachtig.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 02-11-2021 16:42 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Er is een remaster van Atma verschenen op de streamingdiensten. De fysieke release is op 8 april 2022.

YOB zegt er dit over op hun Facebook:

"When we first recorded Atma, our aim was to have a raw production, lo-fi and punk, and we did get that sound. Over the years though we wondered what it would be like to have Billy Barnett remix Atma, allowing him to give it Gung Ho Studio’s scope and thunder, as he has on The Illusion Of Motion, The Unreal Never Lived, Clearing The Path To Ascend, and Our Raw Heart. Due to our busy schedules, this idea sat on the back burner but when the pandemic hit, we had the time to not only approach the project, but approach it with this goal: to keep everything in Jeff Olsen’s amazing raw-punch production while having Billy make it volume-wide and monolithic in detail and space. We’re thrilled with the result, and hope you will be too!"




Sater
Usericon van Sater
Posted 02-11-2021 17:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat ding is al veel te lang uitverkocht, dus erg blij hiermee!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-11-2021 19:27 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik heb de de elpee via bandcamp in de pre-order gedaan. In de tussentijd eerst de oude versie van Atma in de cd speler.
Vervolgens de cd gedownload en op cd gebrand en die dan nu in de cd speler.

En fucking hell, wat een verbetering in geluid. Ik kan mij nog herinneren dat ik de cd in 2011 afspeelde en nogal teleurgesteld was in het geluid.
Dat hebben ze nu met deze release wel goedgemaakt.

Edit:
Bij de bandcamp versie zit dus ook de oude 2011 mix.
Leuk mocht je deze nog niet hebben.

https://yobislove.bandcamp.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 02-11-2021 19:29]


bub


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-11-2021 8:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vooral blij met het nieuws dat ze naar de Effenaar komen in mei.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-11-2021 15:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Klinkt inderdaad veel beter, maar toch nodigde het mij vooral uit om ‘The Great Cessation’ weer eens op te zetten. Wat een wereldplaat is dat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-11-2021 15:28 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Het duurt nog even maar YOB komt 22 mei naar Groningen.

https://www.vera-groningen.nl/events/yob-2/?lang=nl&fbclid=IwAR0qlSmFkXpLkkRVLcwHTfAggBf9guOH-yuqGS-tqmv4jMN-jhKYMwx5v1E

[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 05-11-2021 15:28]


bub


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-05-2022 23:43 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2021 8:15 schreef Mark Z het volgende:
Vooral blij met het nieuws dat ze naar de Effenaar komen in mei.


Dat was weer zeer de moeite waard


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen