|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Duurt nog even, maar altijd lachen lijkt me zo! Komt nog een nader te bepalen support band bij en de prijs is 12 euro. |
|
En nou hopen dat ze Turisas meenemen Daar! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Mooi, Finntroll is altijd leuk om te zien |
|
Als Turisas meegaat, ben ik van de partij. Finntroll heb ik te vaak gezien |
|
Finntroll is toch black metal? Misschien dat ik er dan heen ga. |
|
hahaha alleen omdat het black metal is Kankerlul |
|
Wat nou? Het is toch black metal? |
|
quote:Mwoah, het is met alle download-mogelijkheden van tegenwoordig niet echt meer nodig, maar ik ken een aantal mensen die zo geleerd hebben welke metal-stromingen ze wel en niet leuk vinden. Gewoon de Noorderlicht (tja, Tilburg he) agenda in de gaten houden en alles waar "metal" bij staat bezoeken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hoezo vaag? Black metal vind ik gaaf, ik luister het heel veel en speel zelf ook in een black metal band. En als ik naar een concert ga, ga ik dus het liefst naar een bm concert. Daarom dat ik vraag of Finntroll bm is, zodat ik kan beslissen of ik er wel of niet heen ga. |
|
Ik denk niet dat je Finntroll echt als black metal moet omschrijven... maar goed, het is gewoon gaaf, dus ik ga er zeker heen |
|
quote:nee galder ,t is vrolijke trollen metal. |
|
quote: klinkt leuk! Heb Fintroll te vaak moeten missen, dus ben benieuwd! Misschien dat ik er ook wel bij ben! |
|
ik in ieder geval niet.dan ben ik jarig |
|
komen die apen ook nog ergens anders in NL? zou dr wel weer heen MOETEN , net zoals in februari meen ik.(melkweg) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hmm, hopelijk zetten ze ensyferum er bij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Turisas! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ben wel in voor een herhaling van het festyn in Willem2 Ensiferum mag dus ook wel komen |
|
quote: Heb je soms geld teveel, want ik zou dus nooit naar een concert gaan va neen band die ik niet ken. Wel een beetje raar, je vindt bm gaaf, maar kent finntroll niet. Ben je zeker meteen met de underground bands begonnen he? |
|
quote: Ik vind Finntroll geen bm, meer een kruising tussen black/viking/folkmetal [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 03-12-2004 16:57] |
|
t was toch polka metal? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Maar is dat geen subgenre van bm? |
|
quote:Polonaise-metal! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: volgens Dave Lombardo is Slayer Polka-Metal |
|
29 april 2005 in Groningen (Vera) das iets dichterbij dan Eindhoven, Ga zeker naar Groningen |
|
quote: Hoempa metal |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |