IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Absynthium looking for gigs Volgende pagina
obscenum
Usericon van obscenum
Posted 04-12-2004 16:08 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

Absynthium uit Belgisch Limburg is op zoek naar gigs!!! DemoCD komt in januari uit!!!

Hatestorm (demo - scheduled for release at the end of 2004)
Tracklist:

1. The Void [MP3]
2. Ominous Future Present
3. Everdark Anthem
4. I, Hate
5. Nonexistence
Recorded at Grindhouse Studio's, Tessenderlo during the weekend of November 11, 2004

Cover Artwork by Douglas Verhoeven

mp3:
http://www.bokkerijders.be/absynthium/download.php?id=1

Orion
Usericon van Orion
Posted 04-12-2004 17:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

GFA

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-12-2004 18:12 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2004 18:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 04-12-2004 20:08 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Leuk, de demo-cd is uit in Januari... en nu zoekt de band optredens....

Eventueel er al eens aan gedacht om dan die demo maar naar alle podia te sturen?

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 04-12-2004 22:01 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 4 december 2004 20:08 schreef Poggwyd het volgende:

Eventueel er al eens aan gedacht om dan die demo maar naar alle podia te sturen?

mja we zijn steeds op zoek naar optredens... maakt toch niet uit wanneer die demoCD uitkomt...

euhm... demo opsturen naar podia!!??? ok... voor iets groots ok (bv: graspop concours) maar clubs, jeugdhuizen... die stuurt men toch geen demoCD op... allez hier in België toch niet

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2004 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe doe je het in België dan? programmeur pijpen?

Maar check FP eens, ZM presenteert misschin wat voor jullie ...

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 04-12-2004 22:07 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 4 december 2004 22:01 schreef obscenum het volgende:
euhm... demo opsturen naar podia!!??? ok... voor iets groots ok (bv: graspop concours) maar clubs, jeugdhuizen... die stuurt men toch geen demoCD op... allez hier in België toch niet

En hoe denk je dan dat die zaaltjes bekend met jullie geraken....

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 04-12-2004 22:14 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 4 december 2004 22:07 schreef Rutan het volgende:
En hoe denk je dan dat die zaaltjes bekend met jullie geraken....

euhm... er bestaat zoiets als internet waar men zoiets als mp3's op kan vinden... trouwens hier in België gaat het meestal ook via vriendendienst... een band regelt een optreden voor een andere band en die doet dan hetzelfde voor die ene band...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2004 22:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ah dus draait meer om wie je kent dan of je een beetje muziek kunt maken .... heldert weer het één en ander voor me op ..

Orion
Usericon van Orion
Posted 04-12-2004 22:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 05-12-2004 3:49 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Oh nou Jenje, zo is dat anders hier in NL. ook gewoon zo.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 7:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2004 22:14 schreef obscenum het volgende:
euhm... er bestaat zoiets als internet waar men zoiets als mp3's op kan vinden... trouwens hier in België gaat het meestal ook via vriendendienst... een band regelt een optreden voor een andere band en die doet dan hetzelfde voor die ene band...

Zo is dat. En er bestaat zoiets als mensen die bands binnen halen omdat ze ze al eens gezien/gehoord hebben... "The void" is al vast erg de moeite waard

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-12-2004 7:46]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-12-2004 10:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Woooooo,klinkt
Hou me een demoke aan de kant?

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 11:33 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2004 20:08 schreef Poggwyd het volgende:

Dus zonder iets op schijf te hebben mag een band niet optreden? Wat een rare redenering.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 11:33 schreef Gunman het volgende:
Dus zonder iets op schijf te hebben mag een band niet optreden? Wat een rare redenering.
Een beetje zaal wil toch weten wat ze op de planken zetten of nie ....

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 3:49 schreef Deathwish het volgende:
Oh nou Jenje, zo is dat anders hier in NL. ook gewoon zo.
Zie je mij ook niet ontkennen.

Vind het alleen een kutsysteem, dit zorgt voor die fijne avondjes waarop bandje X voor die 598e keer met bandj Y in zaal Z staat terwijl bandje X ommeunig aars zuigt.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 12:05 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 11:40 schreef Jenje het volgende:
Een beetje zaal wil toch weten wat ze op de planken zetten of nie ....

Dient die MP3 voor. Luister dat even. Het is nu niet omdat ik Obscenum ken...maar dat is strak gespeeld mooi technische death, die gasten hebben al jaren ervaring. Absynthium is ook niet gisteren uit de grond gestampt.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 12:05 schreef Gunman het volgende:
Dient die MP3 voor. Luister dat even. Het is nu niet omdat ik Obscenum ken...maar dat is strak gespeeld mooi technische death, die gasten hebben al jaren ervaring. Absynthium is ook niet gisteren uit de grond gestampt.
Daar gaat het mij ook helemaal niet om Maar dat vriendenbandjes geleuter vind ik maar niks ...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 12:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 12:07 schreef Jenje het volgende:
Daar gaat het mij ook helemaal niet om Maar dat vriendenbandjes geleuter vind ik maar niks ...

Hmm, als je kennissenkring zich over het hele land uitspant, dan kan je daar al aardig ver mee komen. Mensen die in de organisatie van opkomende fests zitten enzo.
Misschien lijkt het er niet op, maar op dat vlak hebben we in België niet te klagen. Misschien niet zoveel grote zalen, dat niet...Maar wat heet groot? Ik heb liever een ietwat professioneel fest in een buurthuis dan een klote-organisaite in een zaal met naam--->wat me tot dit brengt: bij ons is de zaal-eigenaar zelden de organisator.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-12-2004 12:13]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 12:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Professioneel en optredens krijgen doordat je mensen kent is iets wat natuurlijk niet samengaat he ...

"waarom speelt die band" ja omdat ze gode vrinden van die band zijn.

Organisatoren mogen IMHO wel wat kritischer zijn.. zo krijg je van die prutsavonden waarbij (in Nederland) 3 man en paardekop op komt dagen ..

En echt goede bands die niet goed bevriend zijn met optredende bands blijven zo buiten de picture ...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 12:23 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Wellicht was ik niet helemaal duidelijk. Ik had het toch ook over prutsavonden...en die zijn dan soms met veel lawaai aangekondigd.
Hmm, hoe leg ik dit uit? Kwaliteit naar kwaliteitsoriganiosaties brengen..zo

Maar nu hebben die gasten nog geen optreden bij...maar daar wordt aan gewerkt

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 05-12-2004 12:32 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

gvd wat een gezeik weer
Is het niet normaal dat een metal band met aankomende demo zich al eens kenbaar probeert te maken aan een "metal publiek"? Kan toch altijd dat er zo iets uit de bus valt ? Sjezus, te zijner tijd zullen ze wel wat promo's rondsturen ook neem ik aan, maar dat neemt niet weg dat ze nu al wat reclame mogen maken zeker...

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 12:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Gelukkig nog iemand die het door heeft
Bands voorstellen moet kunnen om een forum als dit, ......hoop ik.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 05-12-2004 13:27 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Originele titel, dat Hatestorm.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 13:41 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 13:27 schreef filosofem het volgende:
Originele titel, dat Hatestorm.

Pfft, een directe titel die past bij de stijl.

Geef toe: "eerie misanthropic winds" zou te BM klinken.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com