IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Antestor Volgende pagina
Bus_NL
Usericon van Bus_NL
Posted 05-12-2004 12:24 by Bus_NL Wijzig reactieProfiel van Bus_NLQuote dit bericht

"The Forsaken" de nieuwe cd van Antestor is net uit. Hellhammer op drums net als op de laatste EP "Det Tapte Liv"
Aangezien Antestor niet onder stoelen of banken steeekt dat ze Christelijk zijn, ben ik benieuwd naar de reacties...
Ben ik de enige die hier heel blij mee is???

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-03-2012 13:14]

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 12:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Blij met een christelijke (BM?) band

Waar is die Hellhammer mee bezig zeg? Nuja, hij kan wel aardig vellen meppen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2004 12:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ooeee skandaaaalll!!

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 12:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 12:30 schreef Jenje het volgende:
ooeee skandaaaalll!!

Nee, gewoon iets héél raars en tegenstrijdigs

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-12-2004 12:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die oude Antestor was best de moeite waard kan ik mij herinneren.
Het label welke de nieuwe Antestor uitbrengt is trouwens toch al meer op de christelijke metal gericht met bands als Extol, Antestor en Drottnar.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-12-2004 12:36 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 12:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die oude Antestor was best de moeite waard kan ik mij herinneren.
Het label welke de nieuwe Antestor uitbrengt is trouwens toch al meer op de christelijke metal gericht met bands als Extol, Antestor en Drottnar.

Gelukkig een bijdrage over de band zelf
Nee echt.
Maar ik kan er niet om heen: christelijk gaan doen in BM...slaagt nergens op, en daarmee zeg ik niet dat die gasten niet kunnen spelen ofzo...
Nuja, dat zal dan wel weer aan mij liggen vrees ik
*ik zwijg er verder over, ik dacht dat daar wel een topic over was en daar gaat het hier niet om*

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-12-2004 12:37]

Hub de Gallier
Posted 05-12-2004 13:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben nu de cd "The return of the black death" aan het beluisteren en het valt toch wel vies tegen.
Ik zal trouwens eens de link opzoeken van dat label waar alle info aangaande die band te vinden is.

Hub de Gallier
Posted 05-12-2004 13:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 07-12-2004 21:10 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2004 13:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ben nu de cd "The return of the black death" aan het beluisteren en het valt toch wel vies tegen.
Ik zal trouwens eens de link opzoeken van dat label waar alle info aangaande die band te vinden is.

'k vind the return of the black death toch ook een aardig album; uitvoering niet altijd even geweldig, maar muzikale-ideeën zijn zeer interessant. 't herrinerd me op sommige momenten zelfs aan Windir. Alleen moet die zanger wat vaker z'n bek houden, om maar te zwijgen over z'n misselijkmakende teksten.

Ben erg benieuwd naar het nieuwe album.

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 07-12-2004 22:58 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 5 december 2004 12:25 schreef Gunman het volgende:
Blij met een christelijke (BM?) band

Waar is die Hellhammer mee bezig zeg? Nuja, hij kan wel aardig vellen meppen.

Laat die man zich toch amuseren met zijn drum. Ik denk niet dat hij van nu af aan ieder zondag in de kerk gaat zitten hoor...

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

/\
Usericon van /\
Posted 08-12-2004 0:17 by /\ Wijzig reactieProfiel van /\Quote dit bericht

hij is toch ook in de kerk getrouwd, misschien beviel t m wel daarzo

Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 08-12-2004 12:11 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

in lords of chaos vond ik Hellhammer ook het meest 'gematigd' overkomen met zijn antichristelijke ideen, maar dit vind ik dus eigenlijk niet kunnen.
(hoe wil een christelijke bm band ooit in een fatsoenlijke package toeren)

Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 08-12-2004 12:41 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 12:11 schreef Lulfiep het volgende:
in lords of chaos vond ik Hellhammer ook het meest 'gematigd' overkomen met zijn antichristelijke ideen, maar dit vind ik dus eigenlijk niet kunnen.
(hoe wil een christelijke bm band ooit in een fatsoenlijke package toeren)

heb je iemand horen zeggen dat ze willen touren?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-12-2004 18:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hellglammer....
Drumt in een ultrasatanistische band als Ondskapt en dan nu in een christelijke...Wat ben je dan een zielig mannetje.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Hub de Gallier
Posted 08-12-2004 19:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat een gezeik allemaal dat hij in een christelijke band drumt. Ten eerste is dat zijn keuze, en ten tweede: gaat hij er slechter door drummen. Nee! Nou dan!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 08-12-2004 19:03 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Nogal idioot, inderdaad.

Jullie zijn allemaal negers!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 08-12-2004 19:05 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 19:03 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wat een gezeik allemaal dat hij in een christelijke band drumt. Ten eerste is dat zijn keuze, en ten tweede: gaat hij er slechter door drummen. Nee! Nou dan!

Dan is het nog steeds hypocriet, en daar valt niet over te discussieren. Dat bedoelen mijn voorgangers volgens mij.

Jullie zijn allemaal negers!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-12-2004 19:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dan ben je gewoon een ongelooflijke poser met een naam als Hellhammer, niet dat we dat al niet wisten.

VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 08-12-2004 19:17 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

Nietsverhullende afbeelding van de bewuste figuur...

Schel

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-12-2004 19:21 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 19:17 schreef VVL het volgende:
Nietsverhullende afbeelding van de bewuste figuur...

Het feit dat hij in een botswagentje zit maakt hem niet minder "true". In een christelijke band drummen met zijn achtergrond is nogal hypocriet daarintegen.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-12-2004 19:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

LOL

VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 08-12-2004 19:23 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

Ik zeg niet dat het hem minder true maakt.
Heeft iemand hier wel eens de promotie/artwork foto's van Hellhammer bij arcturus gezien? Das minder 'true' dan deze foto. Maar laat die kerel toch, hij is een muzikaal genie, mogen dan opeens alleen die geitenpijpers van zijn drumwerk genieten?
Satanisme is hetzelfde als christendom. Klaar.

[Dit bericht is gewijzigd door VVL op 08-12-2004 19:27]

Schel

VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 08-12-2004 19:24 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

kanker

[Dit bericht is gewijzigd door VVL op 08-12-2004 19:24]

Schel

Verval
Usericon van Verval
Posted 08-12-2004 19:26 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 19:23 schreef VVL het volgende:
Ik zeg niet dat het hem minder true maakt. laat die kerel toch, hij is een muzikaal genie, mogen dan opeens alleen die geitenpijpers van zijn drumwerk genieten?
Satanisme is hetzelfde als christendom. Klaar.

Hij gaat zijn goddelijke gang maar zolang de band niet pretendeerd christelijke black metal te spelen vind ik het allemaal best.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 08-12-2004 19:29 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

quote:
Op 8 december 2004 19:26 schreef Verval het volgende:
Hij gaat zijn goddelijke gang maar zolang de band niet pretendeerd christelijke black metal te spelen vind ik het allemaal best.

Wat is er mis met christelijke BM als er ook satanische BM is? Beide ideologieën zijn poep. Weg met destructiviteit.

Schel

Verval
Usericon van Verval
Posted 08-12-2004 19:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2004 19:29 schreef VVL het volgende:
Wat is er mis met christelijke BM als er ook satanische BM is? Beide ideologieën zijn poep. Weg met destructiviteit.

Black metal is ontstaan uit destructiviteit. Christelijke bm bestaat niet. Noem het dan gewoon christelijke metal.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com