|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is niet! Reign in Blood!! |
|
quote: Willem Duyn, omdat ie ooit drumde en omdat ie op mijn huisarts leek Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ik kies voor beide (arise en reign dan) of mocht dat niet in dit topic [Dit bericht is gewijzigd door ivar op 08-12-2004 15:41] |
|
Je kunt dan ook de volgende gaan bespreken: Slayer - 'Show No Mercy' vs Metallica - 'Kill 'm All' Venom- 'Welcome to Hell ' vs Possesed - '7 churches' Darkthrone - 'a Blaze in the Northern Sky' vs Emperor - 'In The Nightside Eclipse' |
|
quote: Deze platen vind ik qua stijl/sound veel verder van elkaar afstaan dan Arise & Reign in blood...vergelijk dan Possessed - Seven churches met Death - Scream bloody gore... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Na lang twijfelen toch maar eens in dit topic komen kijken...tsjonge jonge, wat een onnozel vergelijkings gedoe.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In het kader van: wat is leuker om zelf op gitaar te spelen, kies ik voor slayer. Sepultura is een stuk simpeler imo. Oud Vuil. |
|
quote: En dan is het juíst de kunst er iets zinnigs van te maken btw je zou me nog eens mailen ivm de gear van je broer The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Klopt ja, het ging om een shirt van....uhm....The Gathering kan dat? Dat grijze shirt? Daar had ik toch al een reactie op gekregen dat die nu weer te krijgen is bij de band...of vergis ik me nu Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: www.engineofpain.com |
|
quote: En al die andere shirts waarvan je vertelde dat hij die weg ging doen...? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Voor zover ik weet doet hij momenteel niks meer weg. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: probeer anders cacophony eens wim! maar serieus, slayermuziek speel ik met m'n ogen dicht. Zo moeiljk is dat toch niet? Sepultura is naar mijn menig toch technischer. aaargh, al dat gepraat over slayer, ik ga nu onmiddellijk keihard "cleanse the soul" en daarna "born of fire's afspelen. ps: voor de bootlegfreaks. heeft slayer "cleanse" ooit een keerlive gespeeld? |
|
quote: Nee, dank je. quote: Mwoah, ik vond sepultura's "arise" nou niet bepaald lastig om uit te zoeken. In tegenstelling tot "reign in blood". Maar ja, slayer had ik in de jaren '80 al geleerd te spelen, maar toen was ik natuurlijk wat minder op gitaar, Hehe. Oud Vuil. |
|
Ik vind Obedience Through Suffering van Crowbar beter. Unieke stijl en impact. |
|
Hmmmz, wat is beter? Vind mijn favo Sepultura cd nog steeds Chaos A.D. Maar heb het ultieme gevoel om spontaan heftig te gaan bangen (en dat zegt wat bij opa Bazzio ) bij Slayer altijd. Bij Sepultura toch minder. Haha lekker slap geouwehoer weer. Bazzio Attacks!!! |
|
Arise is in mijn ogen de beste Sepultura plaat (hoewel BTR en Schizophrenia ook wel erg vet zijn), maar Reign In Blood is niet mijn favoSlayer plaat. Tuurlijk heerst Slayer meer, alleen al vanwege hun timing. RIB was destijds het hardste album wat er was ! Sepultura waren doetjes als je dat vergelijkt met Napalm Death, Terrorizer, Suffocation, noem maar op. En dan nog wat > Arise is de "...And Justice For All" van Sepultura. Die kan je toch niet vergelijken met Reign In Blood ?!?!? Maar, dit is zoals ik het zie, natuurlijk |
|
mee eens! |
|
Vind het allebei goede schijven, maar als ik dan moet kiezen RIB van Slayer There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Compleet mee eens Bonecollector |
|
je kan nog en nieuwe account maken met een fatsoenlijke naam waarmee je serieus genomen gaat worden, je hebt niet zoveel posts gemaakt dat je een status verliest... dit is breezah gemixt met nepgoffik... |
|
quote: Met een andere naam heeft deze goffikBreEzAh ook niks te melden, dus who gives a fuck "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
dan iesie minder irritant en raakt hij net emotioneel beschadigt door geflame van het welkomscomité.... |
|
Beide klasse bands...wordt tijd dat ze weer eens samen gaan touren. Ookal zit max er niet meer bij. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |