IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sepultura's Arise vs Slayer's Reign in blood Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-03-2005 23:39 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Beide klote geworden. Ze toeren maar een eind heen.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 27-03-2005 23:43 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Klote? Doe ff normaal man.

Ok 't wordt tijd voor een nieuw Slayer album maar ik vond 'God Hates us All' echt super goed.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-03-2005 23:49 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ach, ieder zijn mening. Sepultura heeft na arise niks zinvols uitgebracht en slayer na divine intervention(en die was al zo zo) toch wel niks.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-03-2005 23:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 23:39 schreef Oud Vuil het volgende:
Beide klote geworden. Ze toeren maar een eind heen.

Mee eens

"This one is older than shit, heavier than time!"

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2005 0:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 23:49 schreef Oud Vuil het volgende:
Ach, ieder zijn mening. Sepultura heeft na arise niks zinvols uitgebracht en slayer na divine intervention(en die was al zo zo) toch wel niks.

Chaos AD vond ik wel rlx.

Maar ja, ook maar omdat het mijn eerste CD was, hehe.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 28-03-2005 0:10 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Chaos AD was en is verschrikkelijk.

Eindelijk een nieuwe sepultura en wat bleek: Domme springmuziek. Weg waren de stampende thrashriffs, de beukende drums.

Wat een enorme tegenvaller was dat album voor mij.

En hup, ineens werd sepultura supergroot.

Raar is dat, hehe. Ik vind er niks aan en de rest van de wereld juist wel.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 28-03-2005 12:46 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

da's de generatiekloof... ik ken het...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2005 12:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 0:06 schreef M. het volgende:
Chaos AD vond ik wel rlx.

Maar ja, ook maar omdat het mijn eerste CD was, hehe.
Komt mij bekent voor. Ik vind Undisputted Attitude goed te pruimen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-03-2005 13:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 12:46 schreef Audiophile het volgende:
da's de generatiekloof... ik ken het...

Niks met generatie te maken. Chaos AD is gewoon een matige plaat

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 28-03-2005 13:34 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Niks matig, super vet. Er is niks mis met een goeie springplaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 28-03-2005 13:34]

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 28-03-2005 13:35 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

chaos ad is geen beukende thrash meer. Wel lekker maar anders...

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 28-03-2005 13:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

AGENT ORANGE van SODOM!

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2005 13:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vind Arise een betere plaat, maar Reign in Blood heeft een grotere impact gehad. Het is maar wat voor criteria je aanhoudt.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-03-2005 13:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

doe niet so dom

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-03-2005 13:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Que?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-03-2005 13:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 13:34 schreef Disciple het volgende:
Niks matig, super vet. Er is niks mis met een goeie springplaat.

Wel matig, ik kan er niks aan doen dat jij niet kritisch bent.

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 11-04-2005 2:46 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

Vind arise wel de beste plaat, beter dan chaos A.D. al vond ik die niet slecht, alleen te sloom, was live veel beter aangezien ze de nummers lekker snel speelde. Heb altijd meer met sepultura gehad dan met slayer.

Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-04-2005 8:30 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 13:43 schreef Mark het volgende:
Que?

quote:
Op 28 maart 2005 13:43 schreef BARABAS het volgende:
doe niet so dom

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 11-04-2005 16:31 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Reign in Blood is met Pleasure to Kill (Kreator) absolute top op thrashgebied.

Arise van Sepultura is minder dan Beneath the Remains, wel de laatste leuke plaat van Sepultura... meer niet...

This is Zodiac speaking...

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 11-04-2005 16:41 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

beneath the remains vink beter dan arise, maar arise is ook vet

jammer genoeg zuigt sepultura nu best vind ik. Roorback ...

arise en reign in blood moet je vergelijken, aangezien t verschillende bands zijn

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-04-2005 16:50 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 16:31 schreef Zodiac het volgende:
Reign in Blood is met Pleasure to Kill (Kreator) absolute top op thrashgebied.

Arise van Sepultura is minder dan Beneath the Remains, wel de laatste leuke plaat van Sepultura... meer niet...

Exodus - Bonded By Blood is imo een stuk beter dan Pleasure To Kill. Toegeven dat er op Pleasure een aantal classics staan, maar het merendeel is niet fantastisch te noemen.
In het geval van Bonded, dat zijn allemaal classics imo

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 11-04-2005 17:51 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 23:49 schreef Oud Vuil het volgende: Ach, ieder zijn mening. Sepultura heeft na arise niks zinvols uitgebracht en slayer na divine intervention toch wel niks.

Qua thrash ga ik in je stelling mee.
Na genoemde albums zijn beide band inderdaad een andere kant opgegaan. Slayer vind ik sindsdien ook ronduit walgelijk (Hoewel ik die punkcoverplaat nog best o.k. vond)
Sepultura, tja. Wat mij betreft hadden ze thrash mogen blijven spelen. Alhoewel ik Soulfly juist weer erg kan waarderen.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 11-04-2005 17:54 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2005 16:50 schreef 0Tolerence het volgende:
Exodus - Bonded By Blood is imo een stuk beter dan Pleasure To Kill.

Sowieso qua uitvoering!
Pleasure is een van de meest rommelig onstrakke thrashalbums ooit.
Als ik een top 10 van beste thrashalbums ever moet maken, dan staat daar Extreme Aggressions in en niet Pleasure...

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-04-2005 23:17 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 april 2005 17:54 schreef neefherbert het volgende:
Sowieso qua uitvoering!
Pleasure is een van de meest rommelig onstrakke thrashalbums ooit.

Hmm, dat zal best, maar toch komt pleasure.. 10X harder aan bij mij, dan b.b.b. Hoewel de nummers beter zijn van exodus klinkt kreator veel en veel smeriger.

Wat stond er ook alweer op de binnenhoezen van noise in die tijd ....., ff kijken..

... the Kreator-Album >>Pleasure To Kill<< is better than Metallica's >>Master of Puppets<<!

Wel weer smeriger, maar weer níet beter, hehe.

IMO uiteraard, vwb mijn post.

Orion
Usericon van Orion
Posted 12-04-2005 8:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

als we het nu echt over agressie gaan hebben dan is dit toch zeker mijn:
top3:
Dark Angel - Darkness Decends
Exodus - Bounded by blood
Kreator - Pleasure to kill .

Zoiezo als ik 1 van deze platen hoor word ik me toch een partij opgefokt!
Tevens mischien niet in mijn top3 maar 3 platen die zeker niet mogen onbreken: Morbid Saint - Spectrum of Death en Razor - Violent Restitution/Shutgun justice

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com