|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier ben ik dus ook naar op zoek... Iemand?!?! |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De self-titled weer eens even zitten luisteren. Vette plaat blijft dat toch, wat een helden "My Ass is on Fire" blijft ook een tekstueel en psycotisch muzikaal hoogtepunt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"Disco Volante" is een van de beste albums ooit. Toen de s/t net uit was, en ik aan hun sound gewenst was (eigenlijk waren ze natuurlijk een soort van Naked City kloon) moest ik heel erg wennen aan de opvolger. Maar ik vind m uiteindelijk hun beste. Heb Mike Patton nog gezien met Naked City! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Naked City ken ik dan weer niet, dat scheelt De 2e is ook erg gaaf, een heel stuk gestoorder en minder rock/metal dan de s/t. Ook maar weer eens aandachtig luisteren, al denk ik dat ik de eerste gaver blijf vinden. Of misschien California, omdat die gewoon pop is, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Recent Umlaut ontdekt, de band die Mckinnon is opgestart na de split van Mr. Bungle en zijn verhuis naar Australië. Zeker een aanrader voor als je nood hebt aan Bungle-achtige muziek. Patton doet trouwens ook guest vocals. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Leuk, zal ze tsjekken. Thanks! When your people matter, menstrual health matters |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vond dan t origineel feller klinken en meer impact hebben destijds. Zoiets When your people matter, menstrual health matters |
|
Toch maar direct besteld. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben wel benieuwd wie van Scott vs Trey welke gitaarpartij voor zijn rekening neemt in de studio. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kelere, wat een gave plaat! edit. James Hetfield had de slaggitaren voor zijn rekening moeten nemen. Dan was deze plaat zo ongeveer perfect geweest. Imo. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-11-2020 20:56] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Eracist? Of de hele nieuwe demo-opname? When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben nu bij liedje 8. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Tsjek dan ook Desert Traun (fantastisch album), Estradasphere (wereldband), Don Salsa etc When your people matter, menstrual health matters |
|
Te laat, want niet meer in de lucht, maar die livestream (The Night They Came Home) was gaaf. Wat kunnen die gasten spelen En Lombardo lekker aan het drummen met een mondneusmasker op, goed om te zien voor jankerds die denken dat je dan niet meer goed kan ademen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
quote: https://www.guitarguitar.co.uk/news/141271/ GG: Haha, nice! In terms of the playing on the record, is it one of those deals where you are panned over to one side and Trey is on the other? SI: Yeah, I think if you’re listening to it, I’m on the right, I think! Put it this way: I start Anarchy up Your Anus, so when that first heavy riff comes in after Grizzly Adams, that’s me. So, whatever side that is, (laughs) I’m that side for the whole record. There are times in the mix when we did different things, where the whole thing becomes mono sometimes, just for different sounds and different effects. Or maybe a riff might start in the centre, depending on whether it’s me or Trey introducing a part, but in general, yeah, it’s pretty much hard left and hard right. Even checken of Ian inderdaad op rechts zit met Anarchy up Your Anus, dus Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gaaf. Leuk. Dank Ik vind t wel erg jammer dat Mr Bungle, ten tijde van hun eerste twee albums toch wel erg fanboi, de tand des tijds voor mij persoonlijk niet helemaal doorstaat. Maar leuk voor hen dat ze weer opnemen en touren enzo When your people matter, menstrual health matters |
|
Disco Volante gaat bij mij nog steeds erg goed moet ik zeggen. Alleen is er misschien wat glans van de productie af. Ben benieuwd of ze ook nog echt een nieuw album gaan maken, al heb ik geen idee wat voor stijl dat dan zou worden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Uit dat interview verder nog: die bazen hebben Raging Wrath... voor een groot deel live opgenomen. Showtjes doen, even naar huis, studio in: BAM! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Disco Volante is top. Toen ie uitkwam vond ik m de eerste 2 weken ofzo kut, want niet hetzelfde lollige medley gehalte van de eerste, maar toen viel t kwartje. Die eerste is jeugdsentiment, maar bevat ook erg goede momenten. When your people matter, menstrual health matters |
|
In ieder geval interessanter dan de heruitgave van "The Wrath of...". Niet dat ik zo'n problemen met trash heb, maar geef mij toch maar de naar alle kanten tegelijk stuiterende Mr Bungle. "California" vind ik ook nog steeds erg fijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |