|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
held wie zit hier achter? |
|
HE? |
|
Zijn dat van die lui met grote baarden, helmen, malienkolders, een knots en een gitaar?!? |
|
Lijstje: - Latere Bathory Klaar. Oud Vuil. |
|
moehahaha, you're funny nee ma ge kent finntroll toch wel? da soort metal bedoel'k dus |
|
Echte vikingen maakte geen metal verdomme |
|
tuurlijk, tuurlijk, kheb het over de valse |
|
in dat geval : Thyrfing Ensiferum Falkenbach Forefather en verder geen zin om na te denken [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 12-12-2004 22:13] |
|
melodische metal met germaanse mythologische teksten? |
|
Danke ge zijt ne schat |
|
Is dit weer een kloon van iemand die zich verveelde? |
|
hoe bedoelde? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 12-12-2004 22:13] |
|
ik geloof er idd ook niks van |
|
? |
|
En mocht het echt zijn, ga zelf eens zoeken luie puber! Er bestaat een plek op internet, die is echt heel geheim, maar ik zal hem hier posten. Het adres is echt heel moeilijk te onthouden. Maarja, omdat ik je zo aardig vind: www.google.nl |
|
merci ma 'k kende die al, kdacht gewoon ' hier zitte de experts kzalt hun direct vrage' , kzou me vereerd voele in ulle plaats! |
|
amai. |
|
just kidding, wel tam volk zu |
|
tik normaal nederlands of sterf godverdomme Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hahaha |
|
quote: Lees dit trouwens eens, en dan vooral het stuk over taalgebruik. http://forum.zwaremetalen.com/forum_help.php |
|
kalm, ik ben belg, geen hollander, laat me dus maar doen |
|
quote: Doen jullie niet aan hoofdletters en punten? Oud Vuil. |
|
Ga niet in een of ander dialect of stoer internet taaltje posten --> grappig , steek voor mij |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |