IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wat is de beste metalgitaar? Volgende pagina
vegtrash
hate the loved
Usericon van vegtrash
Posted 19-12-2004 16:29 by vegtrash Wijzig reactieProfiel van vegtrashQuote dit berichthttp://none

Hello guys,

Hier even een topic over wat jullie de beste metalgitaar vinden, ik ben het eens met www.pointyguitars.com maar dit is JULLIE mening

If god can, then why can't I

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-12-2004 17:03 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Charvel model 6...period.

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

vegtrash
hate the loved
Usericon van vegtrash
Posted 19-12-2004 17:05 by vegtrash Wijzig reactieProfiel van vegtrashQuote dit berichthttp://none

wat van de Jackson JS30KE kelly ?

If god can, then why can't I

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-12-2004 17:12 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Nee.
Jackson Ke-2 dan weer wel

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-12-2004 17:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hondo...

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2004 18:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 17:20 schreef varanus het volgende:
Hondo...
JIJ KENT HONDO!!!
Hondo heerst!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-12-2004 18:10 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Redelijk kansloos topic. Een gitaar alleen heeft nog geen reet met metal te maken. Als je doelt op een metal image zullen de puntig gevormde gitaren wel als 'beste' metalgitaar voldoen. Kwa geluid is het van veel meer afhankelijk dan alleen de gitaar in kwestie.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-12-2004 18:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 18:08 schreef Jenje het volgende:
JIJ KENT HONDO!!!
Hondo heerst!

Hehe, was m'n eerste gitaar. Dat ding speelde echt superzwaar. Die snaren stonden zo verrotte hoog dat je tussen de hals en de snaren kon kamperen. Wat een triest ding was dat hahaha, maar wel jeugdsentiment...

spelfout weggehaald...

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-12-2004 18:19 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 18:10 schreef Shredhead het volgende:
Redelijk kansloos topic.

De topicstarter loopt al 12 jaar op aarde rond.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Nazguls
Usericon van Nazguls
Posted 19-12-2004 19:36 by Nazguls Wijzig reactieProfiel van NazgulsQuote dit bericht

Wat vinden jullie van euh BC Rich gitaren ????
wil er mij zo eentje kopen

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-12-2004 19:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

...troep.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Nazguls
Usericon van Nazguls
Posted 19-12-2004 19:43 by Nazguls Wijzig reactieProfiel van NazgulsQuote dit bericht

ja heef is wa meer uitleg. waarom troep.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2004 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

daarom

Nazguls
Usericon van Nazguls
Posted 19-12-2004 19:49 by Nazguls Wijzig reactieProfiel van NazgulsQuote dit bericht

wa zou dan een goede gitaar zijn voor ongeveer euh 700 euro of zo iets
heef is wa merken die een zalig geluid geven. want ga ez bijna kopen en ik zou nie willen da ze na een paar maand mij nimmer aanstaat omda ik de klenk selcht vind. merci

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-12-2004 19:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat een taalgebruik, hehehe.

Wel eens van Ibanez gehoord?

Oud Vuil.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-12-2004 20:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 19:49 schreef Nazguls het volgende:
heef is wa merken die een zalig geluid geven. want ga ez bijna kopen en ik zou nie willen da ze na een paar maand mij nimmer aanstaat omda ik de klenk selcht vind. merci

Tyfus....ga aub nog effe een paar jaar naar school en doe dan nog es een poging, want wat jij hier neertypt is geen touw aan vast te knopen...

spelfout weggehaald...

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 19-12-2004 20:08 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 19:49 schreef Nazguls het volgende:

....... dyslectische mongool

Nazguls
Usericon van Nazguls
Posted 19-12-2004 20:10 by Nazguls Wijzig reactieProfiel van NazgulsQuote dit bericht

sorry ze peetjeuh ma kom uit oiltjert eh dus ja da ligt neve aalst. wa denken ge van stagg is da nie goe? die zijn toch bekend of nie ?? jow

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 19-12-2004 20:11 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 19 december 2004 16:29 schreef vegtrash het volgende:
Hello guys,

Hier even een topic over wat jullie de beste metalgitaar vinden, ik ben het eens met www.pointyguitars.com maar dit is JULLIE mening

je hobbie vertoont een ernstige fout!

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 19-12-2004 20:13 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

@Nazguls:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_help.php

En anders sterf je maar

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-12-2004 20:16 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 20:10 schreef Nazguls het volgende:
sorry ze peetjeuh ma kom uit oiltjert eh dus ja da ligt neve aalst. wa denken ge van stagg is da nie goe? die zijn toch bekend of nie ?? jow

Spreek Nederlands of sterf hoer!

Bazzio Attacks!!!

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 19-12-2004 20:16 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 19 december 2004 20:10 schreef Nazguls het volgende:

Over stagg gesproken, weet iemand hoe die black metal van stagg klinkt?

Nazguls
Usericon van Nazguls
Posted 19-12-2004 20:20 by Nazguls Wijzig reactieProfiel van NazgulsQuote dit bericht

ej wa scheelt er me ah jong o dingskes dor mongool tegen mij ofwa hebde u eigen al gezien gabberke van mijn voeten sletenbak

Nazguls
Usericon van Nazguls
Posted 19-12-2004 20:22 by Nazguls Wijzig reactieProfiel van NazgulsQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 20:16 schreef Audiophile het volgende:
Over stagg gesproken, weet iemand hoe die black metal van stagg klinkt?
wa dist jogn tes nie omda ge gij dor tussen de turklen woont da kik da doen ze jong

Nazguls
Usericon van Nazguls
Posted 19-12-2004 20:23 by Nazguls Wijzig reactieProfiel van NazgulsQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2004 20:22 schreef Nazguls het volgende:
wa dist jogn tes nie omda ge gij dor tussen de turklen woont da kik da doen ze jong
ow sorry dinksen twas nie op u bedoeld ma op den dine boven u dor me zijn groen ventjeuh

Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 19-12-2004 20:24 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

blabalalbalablablalabl ???

Het zal je moeder maar wezen...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com