|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hello guys, Hier even een topic over wat jullie de beste metalgitaar vinden, ik ben het eens met www.pointyguitars.com maar dit is JULLIE mening If god can, then why can't I |
|
Charvel model 6...period. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
wat van de Jackson JS30KE kelly ? If god can, then why can't I |
|
Nee. Jackson Ke-2 dan weer wel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hondo... spelfout weggehaald... |
|
quote:JIJ KENT HONDO!!! Hondo heerst! |
|
quote: Hehe, was m'n eerste gitaar. Dat ding speelde echt superzwaar. Die snaren stonden zo verrotte hoog dat je tussen de hals en de snaren kon kamperen. Wat een triest ding was dat hahaha, maar wel jeugdsentiment... spelfout weggehaald... |
|
quote: De topicstarter loopt al 12 jaar op aarde rond. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wat vinden jullie van euh BC Rich gitaren ???? wil er mij zo eentje kopen |
|
...troep. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ja heef is wa meer uitleg. waarom troep. |
|
daarom |
|
wa zou dan een goede gitaar zijn voor ongeveer euh 700 euro of zo iets heef is wa merken die een zalig geluid geven. want ga ez bijna kopen en ik zou nie willen da ze na een paar maand mij nimmer aanstaat omda ik de klenk selcht vind. merci |
|
Wat een taalgebruik, hehehe. Wel eens van Ibanez gehoord? Oud Vuil. |
|
quote: Tyfus....ga aub nog effe een paar jaar naar school en doe dan nog es een poging, want wat jij hier neertypt is geen touw aan vast te knopen... spelfout weggehaald... |
|
quote: ....... dyslectische mongool |
|
sorry ze peetjeuh ma kom uit oiltjert eh dus ja da ligt neve aalst. wa denken ge van stagg is da nie goe? die zijn toch bekend of nie ?? jow |
|
quote: je hobbie vertoont een ernstige fout! |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Spreek Nederlands of sterf hoer! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Over stagg gesproken, weet iemand hoe die black metal van stagg klinkt? |
|
ej wa scheelt er me ah jong o dingskes dor mongool tegen mij ofwa hebde u eigen al gezien gabberke van mijn voeten sletenbak |
|
quote:wa dist jogn tes nie omda ge gij dor tussen de turklen woont da kik da doen ze jong |
|
quote:ow sorry dinksen twas nie op u bedoeld ma op den dine boven u dor me zijn groen ventjeuh |
|
blabalalbalablablalabl ??? Het zal je moeder maar wezen... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |