|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Recensiesites lezen.... mp3's downen.... CD's kopen.... tadaaaa. quote: Boudisque bv. in A'dam/Utrecht, en anders bestellen, daar komt het op neer. quote: In de Jaarbeurs in Utrecht, check!. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-12-2004 22:10] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
anders lees je gewoon ff reviews op internet en bijvoorbeeld zware metalen zelf, of de links bij grind bands checken.... Moet ik ook je handje nog vast houden misschien? Anders moet je Dis luisteren Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Beginnend grind? Rotsblokken toch? |
|
Check de laatste Kotipelto, dat schijnt nogal de pannen van het dak te rossen |
|
quote: Begin bij 'From enslavement to obliteration' van Napalm death en vandaar ga je verder naar Terrorizer, Agathocles, Fear of god, Confuse, Kuro en dan eindig je met Warsore. |
|
quote: doe maar ouwe Napalm Death no text supplied |
|
Ik ben meer benieuwd naar de eindigende grind. Oud Vuil. |
|
waar je cd's kunt kopen..... sjesus JE MOEDER |
|
bedoel ik Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hahahaha, dat mensen nog serieus op zulke domme vragen in gaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik zou collision checken, echt een vette grindband |
|
Malignant Tumour, Criple Bastards, Haemorhage, Unseen Terror, etcetera etcetera |
|
FETO idd, LDOH, CBT, CSSO, RGTE.. Suck my piss |
|
pig destroyer is ook de moeite |
|
quote: en most grindin' Eddy Wally Suck my piss |
|
quote: What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Sterf met je grind-gekut. Zo. Wat ben ik stoer. |
|
Beginnen met Carcass natuurlijk |
|
Nasum |
|
Echte grind vind ik meestal kut, wel zijn er aantal goeie semi-grind bandjes : Between the Buried and Me (briljant) The Red Chord (wel aardig) Glass Casket (kleeeein beetje grind) Circle Takes the Square (grindinvloeden, maar geen grind, daar doe je CTTS tekort mee) Converge (ook beetje beinvloed door) Tis allemaal niet echt grind, maar zijn wel beinvloed door wat grindbands. Vooral BTBAM is het checken waard. |
|
quote: Huh? Hoe ik het beste kan beginnen met luisteren? Je vind het toch mooi of niet? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: NONE SO VILE - Cryptopsy Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: En Blasphemy made Flesh is ook wel cool There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Zeker, maar NsV spant wel de kroon vind ik. Lord Worm rules! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
ja ik vind op BMF die blasts zo ontieglijk onduidelijk of ligt dat aan mij? None So Vile is idd beter imo There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |