|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah das jammer .. Nieuwe gitarist nog niet ingespeeld genoeg? |
|
quote: Ik weet niet waar je dit vandaan hebt Debby, maar wij spelen gewoon met Toxocara |
|
Zonde man! Doe Vincent de groeten van me. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Godverregloeiendegodverdomme nog aan toe. Zijn er al zo weinig death metal bands morgen, kan de meest heerschende niet. kutkutkutterdekutkutkut. Nou ja, moeten de andere DM bands nog maar een stukje beter hun best doen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: joepie!! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: quote: quote: Zo ist hier begonnen Ach ja .. ben er toch maar ff, alleen voor Crowbar |
|
quote: YOU IDIOT! |
|
Godverdeteringkutje!WTF?ik kom wel en ik ga mijn drumstel opbouwen en ik daar op t podium lekker een potje beuken! |
|
ahahaha Ontspan... Suck my piss |
|
Tot straks allemaal!! Heb er echt wel zin in |
|
Ik las net op de Muur dat TOXOCARA gewoon speelde inderdaad!! Best kut dat ik er niet bij zal zijn!! |
|
quote: Nou zeg, niet zo best geslapen? 't Is maar een foutje (en rechtgezet, bovendien). Vanmiddag gewoon lekker Toxocizzelen. Touché, pussycat! |
|
Het was heeeeerschend gaaf!!!! Jezus wat was Dillinger weer extreem extreem.... |
|
juist! Dillinger was zich zelf Suck my piss |
|
FUCK wat was Crowbar heerschend ... |
|
Crowbar was heerschend! *is op het podium geklommen om setlist te pakken Devious was ook ERG gaaf, The Dillinger Escape Plan had ik wel gehad na een paar nummers. As It Burns en Toxocara waren ook erg goed. Verder heb ik niet zoveel bands gezien. |
|
Vond erg tof dat ze veel oud spul speelde I am Forever, All I Had I Gave ... |
|
Crowbar gemist... was eigenlijk de enige band die ik graag wou zien |
|
Was er nog volk bij Grindminded? Mooi balen dat jullie tegelijkertijd met Crowbar moesten spelen |
|
de zaal was niet echt gevuld .. maar had erger verwacht |
|
Het was zeker gezellig bij Grindminded maar niet echt dringen geblazen... |
|
Nha ja iig nog wel volk! |
|
BOLDEY!! nog bedankt voor het invalle!! kom je die speaker nog hale btw? |
|
Toxocara en Devious waren heerschend. Heb zelf ook naar mijn zin gehad.. Goed geluid ook. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |