|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ik vind het nogal lijken op een kruizing tussen the kovernant en Vintersorg hoes |
|
Gelukig was het maar 5 euro want anders zou ik niet zo snel een cd kopen als ik niks van de band ken. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 30-12-2004 20:03] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: En?? Was 'ie het waard? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: je hebt de hoes toch niet opgerookt? lol; |
|
Iron Maiden - live after death |
|
Ik hou van typische over de top epische metalhoezen. onder andere Bolt Thrower hoezen en epische power alla battleroar, sacred steel en Solemnity. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Die demo heb ik een keer op een CD-beurs gekocht voor 50 cent ofzo. Best een gaaf CDtje, lekkere melodische black metal |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 31-12-2004 11:56] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vooral de artwork die in het boekje staat is erg mooi. Helaas is de muziek vrij kut. Deze foto staat er oa ook in: Hiervan heerscht de muziek weer wel |
|
Klopt, maar dat wist je denk ik ook al voordat je de cd kocht Het zal je moeder maar wezen... |
|
Ok, ik kende de muziek al maar die hoes is gewoon zo mooi Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik vind het een beetje druk... en ik heb het niet zo op elfjes en vogels of wat het ook zijn Het zal je moeder maar wezen... |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Die sprong me in '98 ook in het oog bij mijn overbuur, kreeg hem effe mee en zo ben ik naar metal beginnen luisteren Eén van de zwaarst heerschende BM hoezen ooit [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 31-12-2004 12:08] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dat had ik dus ook blij dat ik er ook een lap van een poster van heb Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: en ik blij dat ik een tshirt heb met die cover erop Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: me too Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
het ontgaat mij nogal waarom die hoes 'een van de zwaarst heerschende bm hoezen ooit' is. Het is imo een leuke tekening, maar verder niets bijzonders. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-12-2004 12:15] |
|
Precies, dan verkies ik Transilvanian Hunger, dat is pas de ware essentie van BM in beeld gebracht. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |