![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ik vind het nogal lijken op een kruizing tussen the kovernant en Vintersorg hoes ![]() ![]() |
|
![]() Gelukig was het maar 5 euro want anders zou ik niet zo snel een cd kopen als ik niks van de band ken. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 30-12-2004 20:03] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: En?? Was 'ie het waard? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() je hebt de hoes toch niet opgerookt? lol; ![]() |
|
Iron Maiden - live after death ![]() |
|
Ik hou van typische over de top epische metalhoezen. onder andere Bolt Thrower hoezen en epische power alla battleroar, sacred steel en Solemnity. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Die demo heb ik een keer op een CD-beurs gekocht voor 50 cent ofzo. Best een gaaf CDtje, lekkere melodische black metal ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 31-12-2004 11:56] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Vooral de artwork die in het boekje staat is erg mooi. Helaas is de muziek vrij kut. Deze foto staat er oa ook in: ![]() Hiervan heerscht de muziek weer wel ![]() ![]() |
|
Klopt, maar dat wist je denk ik ook al voordat je de cd kocht ![]() Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
![]() Ok, ik kende de muziek al maar die hoes is gewoon zo mooi ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind het een beetje druk... en ik heb het niet zo op elfjes en vogels of wat het ook zijn ![]() Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Die sprong me in '98 ook in het oog bij mijn overbuur, kreeg hem effe mee en zo ben ik naar metal beginnen luisteren ![]() Eén van de zwaarst heerschende BM hoezen ooit ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 31-12-2004 12:08] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dat had ik dus ook ![]() blij dat ik er ook een lap van een poster van heb ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: en ik blij dat ik een tshirt heb met die cover erop ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: me too ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
het ontgaat mij nogal waarom die hoes 'een van de zwaarst heerschende bm hoezen ooit' is. Het is imo een leuke tekening, maar verder niets bijzonders. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-12-2004 12:15] ![]() |
|
Precies, dan verkies ik Transilvanian Hunger, dat is pas de ware essentie van BM in beeld gebracht. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |