|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zou zo de hoes van de nieuwe Gestapo SS kunnen zijn ofzo |
|
quote:Die cd is zeer de moeite waard. Mp3's zijn te horen op www.blodsrit.se Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
is het jullie wel eens opgevallen dat die gasten op de Reign blood hoes zich staan af te rukken? Maiden hoezen waren altijd goed, zeker met al die kleine verwijzingen naar oude Maiden nummers. [Dit bericht is gewijzigd door tomthumb op 03-01-2005 14:54] |
|
ja en dat wijffie rchtboven in ( ja die zonder hoofd en op zn kop...) heeft r armen ook niet echt over elkaar In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
En die met die sinterklaaspet speelt luchtgitaar! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
toch wel die laatste van Rompeprop :p |
|
quote: Thanks! |
|
quote: daar krijgt ie dan blijkbaar een harde plasser van (hij lijkt op Prins Charles vind ik) |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nu heeft het ook mijn aandacht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Ik vind ze niet zo denderend. Ik denk dat je de nieuwe Death Angel ook mooi zal vinden als je deze gaaf vind. Een foto kan je vinden in de "lelijke hoezen topic" |
|
|
|
Goed bezig! Qua hoezen. En Ved Buens Ende sowieso. Wonderlijk dat die hoes gewoon werkt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik kan me er he-le-maal stuk op staren! Zo'n stijl stel ik me ook voor bij Code, al heb ik tijdens Resplendent Grotesque steeds vallende objecten voor ogen. |
|
werkt om tot aanschaf over te gaan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: RG stelt voor mij het goddelijke voor wat met rottend of gegeseld lichaam zijn openbaring komt brengen. Sowieso een goed werkende combinatie van schoonheid en afbraak. Past de hoes prima bij, en in die hoek begeeft VBE zich natuurlijk ook. Ook qua vallende objecten, maar dan meer in overdrachtelijke zin. Dus. En deze: Al is het maar omdat het beeld (als in: standbeeld) zo prachtig is. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 26-11-2013 22:08] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Die laatste paar kunnen maar zo in het vage topic, imo. Ik zie het allemaal niet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehe, ja, vaag zijn ze wel! Veel 'herhaling', dikke Mucha (maar dan 'verkeerd'), en toch zo vet; deze en al het artwork van Baizley: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
quote: werkte om tot aanschaf over te zijn gegaan |
|
quote: Eerste wat ik denk. Die schedel en dan pushead en dus metallica. Ik ben dan toch meer van de traditionele. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Is een terechte associatie, ja! Posten dan! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heb ik ergens in 2004 gedaan toen ik terug las. Deze toen. Very metal, ja. Maar ook gewoon ultra mooi. Hoe kom je weg met geel? Nou, zo. Imo, uiteraard. edit: Dat kapotte nageltje doet het 'em. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-11-2013 23:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |