|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
daar MOET ik naar toe! manowar heeeerscht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gelukkig is er ook nog iemand wel enthousiast. Alleen wel vervelend dat het een dag rijden is naar dat festival. |
|
quote:tssk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:waar is het dan? kan niet verder dan Bang Your Head zijn... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
lol Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Het is een heel klein dorp dat niet op de kaart staat. Maar volgens een routeplanner op internet is het zo'n 540km van Den Bosch vandaan. En zou meneer Invictis zich er verder buiten willen houden als het hem toch niet interesseert? Als GWAR komt ga ik toch ook niet lopen zeiken. |
|
quote:ach....dat is zm eigen... kaarten zullen wel ontzettend duur zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: komt Gwar? wanneer? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Volgens de Manowar site stelt de band speciale kaartjes beschikbaar incl. busreis en "fanconvention". (wat dat ook mag zijn ) Allemaal nog erg vaag maar ga maar vast sparen. |
|
wanneer kwam Gwar nou zei je? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dat gaat een fucking kapitaal kosten dus. In elk geval een goeie zaak dat zulke dingen georganiseerd worden, maar dit gaat minstens 150 euro kosten, zo te horen. En aangezien ik een kutstudent ben die momenteel vergoedingloos stageloopt, kan ik me zulke dingen niet zo makkelijk veroorloven. |
|
quote:nou k ga denk k stiekum alvast maar sparen en hopen dat mn stage niet in die maand valt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik zag dat het gros van alle Magic circle bands aan de line-up is toegevoegd. Hopelijk komen er meer bands als Testament of Overkill, anders wordt het meer een Manowar show met een heel lang voorprogramma. J.B.O. staat trouwens vrij groot gedrukt. Merkwaardig genoeg kan ik me deze band zogauw niet voor de geest halen. Ik hoop dat het geen al te groot hiaat is in mijn kennis. |
|
Manowar...oooo jah, die homo's in hun strakke mayo's.... |
|
Mayo's? berenvelletjes bedoel je rhapsody dragen mayo's. |
|
berenvellen .. mayo's .. blijven nichten |
|
quote: Och, nog zo'n homo die geen Heineken lust. Had je ook nog iets over Feyenoord? |
|
quote: |
|
Verrek... het is een vrouw. |
|
quote: Ik ben allesbehalve strak, schat.. Maarre prijs ligt geloof ik onder de 50 euro nog. |
|
Manowar heerscht, stelletje sukkels. |
|
quote:precies wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Joah! Manowar godverdomme!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
manowar is oude lulle muziek, bagger dus... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |