IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Manowar op Earthshaker fest 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Marjo
Usericon van Marjo
Posted 16-03-2005 16:41 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Tickets voor de fanconvention en het festival zijn nu te koop !

There will be LIMITED SPACE for this event, make sure you buy your tickets now !!!

Your 3 - days fanconvention ticket will contain the following extra's :
* 3 days unlimited access to the 1st International Mega Manowar Fanconvention.
* 3 days access to activities and events organized at the Fanconvention.
* Free camping
* Free parking
* Free t - shirt
* Free Manowar Battle Bag
* Discount on merchandise in Manowar Shop within the building
* 1 lottery ticket to win a unique Manowar collecters items.
* Access to the Manowar - soundcheck on Thursday.

Price for a 3 days Fanconvention ticket : 50 Euro per person.

Ticket - sale ONLY at the Online Earthshaker Ticketshop

English Link
http://www.earthshaker-fest.com/index.cgi?p=656e3a5469636b657473

NOTE : To enter the Fanconvention you need to have a festival ticket and the convention ticket
------------------------------------------------------------- -------------------

Ik heb verschillende offertes van busmaatschappijen binnen en je kunt ervan uitgaan dat een busreis naar het Earthshaker Festival / Fanconvention in Duitsland je ongeveer 58 euro pp gaat kosten.

Opstapplaatsen zullen voorlopig Utrecht ( of Rotterdam ), Gorinchem, Eindhoven en Venlo zijn.

Vertrek op woensdag 20 juli en terug op zondag 24 juli.

Meer info op www.manowar.nl -> nieuws
Opgeven via ddsmanowar@wxs.nl, nu nog op basis van inventarisatie en gaat door bij voldoende deelname.

[Dit bericht is gewijzigd door Marjo op 16-03-2005 17:01]

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-03-2005 17:11 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, een Manowar Battle Bag, vet heerschend.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-03-2005 16:01 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 16 maart 2005 16:41 schreef Marjo het volgende:

Ik heb verschillende offertes van busmaatschappijen binnen en je kunt ervan uitgaan dat een busreis naar het Earthshaker Festival / Fanconvention in Duitsland je ongeveer 58 euro pp gaat kosten.

Opstapplaatsen zullen voorlopig Utrecht ( of Rotterdam ), Gorinchem, Eindhoven en Venlo zijn.

Vertrek op woensdag 20 juli en terug op zondag 24 juli.

Meer info op www.manowar.nl -> nieuws
Opgeven via ddsmanowar@wxs.nl, nu nog op basis van inventarisatie en gaat door bij voldoende deelname.

Klinkt erg goed! Overigens ben ik als inwoner van Groningen er wel voorstander van dat er in ieder geval ook een opstap in Utrecht is (dus niet R'dam), maar dat ben ik (misschien kan de bus ook in R'dam vertrekken en via Utrecht rijden, ik snap dat dit natuurlijk afhankelijk is van de animo).

In ieder geval erg gaaf dat jullie dit organiseren.

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 17-03-2005 16:02]

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-03-2005 16:01 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 17-03-2005 16:02]

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 24-03-2005 16:11 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

aanwezig, jawohl

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 02-04-2005 14:33 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Oke mensen,

Het is duidelijk geworden de laatste maanden dat er interesse is van de Manowar - fans om gezamelijk per bus naar het Earthshaker Festival / Manowar Fanconvention te rijden.

We gaan nu over tot de definitieve aanmelding voor de bustrip.

De gegevens :
* 1 bus heeft 50 plaatsen, dus de 1e 50 mensen komen in aanmerking, de rest gaat op een reserve - lijst voor eventuele afzeggingen of niet - betalers OF voor een 2e bus.
* Vertrek woensdag 20 juli om ongeveer 8:00 op 1e vertrekplaats.
* Terugreis zondag 24 juli om ongeveer 11:00 vanaf het festival terrein.
* Opstapplaatsen zoals het er nu voorstaat : Rotterdam OF Utrecht, Gorinchem, Eindhoven en Venlo.
* De offerte laat een totale prijs zien voor de bustrip van ongeveer 60 euro per persoon ( kan iets meer of minder zijn, maar niet veel )

* Het gaat alleen om de busreis, kaarten voor het festival / fanconvention moet je zelf regelen via http://www.earthshaker-fest.com/index.cgi?p=656e3a5469636b657473
LET OP : kaarten voor de fanconvention zijn ook alleen te koop via deze site, er zijn geen andere verkooppunten voor deze kaarten !

* Definitieve aanmelding kan tot : 29 april 2005
( nogmaals : 1 bus heeft 50 plaatsen, dus de 1e 50 mensen komen in aanmerking, de rest gaat op een reserve - lijst voor eventuele afzeggingen of niet - betalers OF voor een 2e bus.)

* Na definitieve aanmelding krijg je een mail of je bij de eerste 50 aanmeldingen zit of niet en wordt je verder op de hoogte gehouden via e-mail over de busreis en hoe te betalen etc.

AANMELDEN VOOR DE BUSREIS KAN ALLEEN VIA : ddsmanowar@wxs.nl
Ook als je eerder gemaild hebt, dat je interesse hebt, dan moet je nu toch mailen dat je definitief meegaat

We hebben de volgende gegevens nodig :
Naam
Hoeveel personen
Werkend e-mail adres
Gewenste opstapplaats

Ook voor de 1e bus geldt : het gaat alleen door bij voldoende deelname OF de mensen voor de 1e bus moeten bereidt zijn iets meer te betalen als de bus niet vol zit.

H&K,
Marjo Verdooren
Webmaster www.manowar.nl en www.webwarriors.tk

Marjo
Usericon van Marjo
Posted 23-04-2005 18:11 by Marjo Wijzig reactieProfiel van MarjoQuote dit bericht

Sluitingsdatum aanmelden busreis vanuit Nederland naar het Earthshaker Festival + Mega Manowar Fanconvention = 30 april !!!!

Info busreis op : www.manowar.nl --> nieuws -- > link busreis bovenaan nieuwspagina

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-05-2005 17:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik hoorde gisteren dat de busreis niet meer door ging? Teveel afzeggingen? Hoe zit dit?

de laar
Usericon van de laar
Posted 01-05-2005 19:01 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Ik heb begrepen dat je op kunt geven bij het Duitse Bock-tours.
Alleen jammer dat ik er geen hol van begrijp van zo'n Duitse website.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-07-2005 20:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb er zin in!!!!
over een weekje al!!

wait for me dragon, we'll meet in the sky

de laar
Usericon van de laar
Posted 16-07-2005 15:31 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Fijn dat deze weer even geopend wordt.
Draai ik net het tijdschema uit,zie ik na het wegvallen van Testament ook Overkill nergens meer staan.

Zijn er trouwens nog mensen die langs Den Bosch komen of onderweg naar de Duitse grens wonen?
Die busreis lijkt me toch maar niks en alleen in de auto is ook zoiets.

valfar
Usericon van valfar
Posted 17-07-2005 14:11 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 16 juli 2005 15:31 schreef de laar het volgende:
Fijn dat deze weer even geopend wordt.
Draai ik net het tijdschema uit,zie ik na het wegvallen van Testament ook Overkill nergens meer staan.

Zijn er trouwens nog mensen die langs Den Bosch komen of onderweg naar de Duitse grens wonen?
Die busreis lijkt me toch maar niks en alleen in de auto is ook zoiets.

Staat gewoon op de news page:

quote:
Overkill cancels due to schedule conflict – Destruction to thrash in their place!
Unfortunately, Overkill have been forced to cancel their Earthshaker Festival appearance at the last minute due to a scheduling conflict. But, fans of heavy duty thrash can find comfort in German thrash icons Destruction as their replacement. In the wake of last year's over-the-top performance Schmier, Mike und Marc Reign are back to unleash another thrash hellstorm that'll leave your ears ringing. Thrash Till Death!

de laar
Usericon van de laar
Posted 17-07-2005 17:04 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Dat is fijn geregeld daar zeg.

Gelukkig is Destruction wel een goeie vervanger.
Maar Dimmu borgir i.p.v. Testament slaat nergens op.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-07-2005 22:00 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

YYESSSSSSSSSSSSSS DESTRUCTION!!!!!!!!!!!!!!!!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 25-07-2005 11:43 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Heb Destruction gemist omdat die een uur vooruit geschoven waren. Best wel klote.

Wat de bands betreft, was het voor de rest wel een geweldig festival. Manowar reigned supreme once again. Hadden deze keer zelfs eens letterlijk het dak in brand gezet

Dimmu Borgir had best wel pech, want die moesten voor Manowar spelen en in plaats van "Zugabe, Zugabe" werden die op 't eind van hun optreden getrakteerd op "Manowar, Manowar". Wat Shagrath voor de goede orde maar herinterpreteerde als "we want more", daarbij totaal negerend dat Duitsers geen Engels kunnen. Yeah well, Dimmu Borgir is eigenlijk live ook niet zo geweldig.

De organisatie van het festival was, in tegenstelling tot de bands zelf, wel erbarmelijk slecht. Je zou toch denken dat Duitsers iets fatsoenlijk zouden kunnen organiseren, maar daar heb ik weinig van gemerkt. Eerste avond al Turisas gemist omdat iemand het geniaal idee had om eerst al het volk te laten aanschuiven aan een paar loketjes om een festivalbandje te krijgen, om ze dan nog eens te laten aanschuiven op een andere plaats om effectief binnen te mogen. Tweede dag kregen we dan ook nog eens een bandje om terug buiten te mogen. Waarom dat in godsnaam nodig is, wel haal me de koekoek, maar ik zou het niet weten. Op het terrein zelf ging het gepruts dan nog maar eens door. Stond op een paar plaatsen een toog van 20 meter lang, waar dan 6 man achter stond, waarvan er 5 met hun handen in hun zakken aan 't rondkijken waren en 1 zo nu en dan eens een pintje wist af te leveren. Echt briljant hoor.

Maar de bands zelf waren dus goed, dat is het belangrijkste. (met uitzondering van JBO en het schlager fanfarebandje op de heuvel, wat hier allemaal de bedoeling van was ben ik nog niet helemaal uit , but the Germans seemed to love it)

[Dit bericht is gewijzigd door Marco_Filth op 25-07-2005 13:35]

And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep

de laar
Usericon van de laar
Posted 25-07-2005 16:52 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Het was inderdaad een prachtig festival.
Alleen die security was veel te opvallend aanwezig. Hadden ze daar dranghekken midden tussen het publiek gezet.
Gelukkig heb ik er nog tussendoor kunnen glippen omdat ze met drie man sterk een of andere kale,die het zelfde plan had,terug moesten slepen.

Grootste pluspunt was nog wel dat truckersrestaurant waar je goed kon eten en redelijk schone douche's en WC's had. (Wat je in die Dixie's aantreft wordt je echt niet vrolijk van)

Leuke verrassing dat Manowar 3 uur speelde.
Die tijd hadden ze ook wel nodig want die toespraken van Joey de Mayo nemen steeds ridiculere vormen aan. Hou je vast : "Heavy metal belongs to Germany because Richard Wagner was born here!"

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 25-07-2005 17:17 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Tja, theoretisch heeft hij misschien ergens wel vaag een punt, omdat Wagner ook al zo epische muziek maakte met Germaans-mythologische invloeden. Maar in de praktijk ben ik ook geneigd om de Duitsers niet al te veel eer in de schoenen te schuiven. Dat is eigenlijk gewoon een bende prutsers, wat best wel benadrukt werd door het feit dat die allemaal uit de bol gingen voor die roosgeklede clownen van JBO

[Dit bericht is gewijzigd door Marco_Filth op 25-07-2005 17:22]

And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 25-07-2005 17:58 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

Ik vond het een super gaaf festival!!!
We hebben ontzettend veel geluk gehad met de camping!! We kwamen snachts aan, tentje (tegen een heuvel op) opgezet, en sochtends toen we wakker werden bleken we recht langs het terrein te staan

De bands waren ook erg gaaf, natuurlijk destruction!!!Hematom was ook erg grappig, en rhapsody was weer een groot feest! wel een beetje jammer dat bij rhapsody en manowar Christopher Lee toch niet is op komen dagen...

Manowar was ook super, maar inderdaad waren de opmerkingen van die gasten af en toe een beetje vaag....

de review staat een dezer dagen op www.prettiesforyou.de en het interview met schmier staat er nu al op

Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 25-07-2005 18:26 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 17:58 schreef she_devil het volgende:
... en het interview met schmier staat er nu al op

Leuk gedaan!

wuust robuust

de laar
Usericon van de laar
Posted 25-07-2005 19:05 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2005 17:58 schreef she_devil het volgende:

Manowar was ook super, maar inderdaad waren de opmerkingen van die gasten af en toe een beetje vaag....

Misschien kan die psychiator van Metallica nog met hem gaan praten.
Het is gewoon een enorme afknapper als het optreden van een van je favourite bands verzand in een pro-Duitse toespraak waar Adolf Hitler nog geen brood van zou lusten.
Had liever Christoffer Lee tot de grond toe afgebrand die het op het laatste moment af laat weten.

Over de rest van de band overigens niets dan goeds.
Alleen Joey heeft er alles aan gedaan om zelfs zijn meest toegewijde fans tegen zich in het harnas te jagen.

En o ja, halverwege Outlaw stoppen om vervolgens met knoertharde drums opnieuw te beginnen werd ik ook niet vrolijk van.

Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 26-07-2005 1:07 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Dit is het met stip het slechts georganiseerde festival waar ik ooit ben geweest.

De security was daar echt zo dom dat ze voor hun neus bandjes voor de vip tent aan het stelen waren.
En op dag 2 was de vip tent gewoon open terijn voor iedereen.

En over het omgooien van de programmering nog maar niet te beginnen.

De camping waren allemaal hellingen.

En ben halverwege Manowar in de "vip" tent gaan zitten(zuipen)want ik kon meneer mayo zijn slap gezever niet meer aanhoren over dat geneuzel over zijn geluid en dat de fans betaald hebben voor goed geluid en nog meer van die onzin.
En iedere 2 nummers weer iemand een Manowar award te geven.
Op die manier kan iedere band 3 uur vol krijgen.

Maar ik heb me dit weekend zeker wel vermaakt al was het maar om alle dingen die hier zo slecht georganiseerd waren.

Half zat is ook maar weg gegooid geld.

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 26-07-2005 12:02 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

http://s21.yousendit.com/d.aspx?id=2UXI7II5PXLTZ1DRTOATEEAD5L

hier staat een filmpje dat we gemaakt hebben, heb me doodgelachen!

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 26-07-2005 15:56 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Man, man, jullie Nederlanders zijn duidelijk een prettig gestoord volkje

Was misschien één van jullie ook verantwoordelijk voor die parodie op Kings of Metal juist voor het optreden van Rhapsody? Volgens mij was dat ook een troepje Hollanders dat een eindje achter ons stond. Ging ongeveer zo:

Rhapsody, Rhapsody, living on the road
When we're in town dragons explode
We don't attract hobbits 'cause we're too loud
Just true elven people that's Manowar's crowd

[Dit bericht is gewijzigd door Marco_Filth op 26-07-2005 16:00]

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-07-2005 16:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

foto's anyone??

Bruce Banner

campske666
Usericon van campske666
Posted 27-07-2005 10:39 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Jullie zijn allemaal een bende posers !!
Het Manowar optreden was geweldig !! En al die pro-duitse, pro-wagner, pro manowar toestanden, die overdreven sound-check, die eindelose awards,.... dat is allemaal een onderdeel van het hele opgeblazen "Manowar rules everything" ding. And if you don't like it, you 're not a real manowar fan and deserve to die and blah blah blah !!!
Manowar kills !!!!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com