|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben er ook "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Zo mag ik het graag horen ja!!! In Arnhem zal de nieuwe CD "Piene" eindelijk te verkrijgen zijn!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
7 februari zal ik ook Piene hebben. In de kop. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:Weet je wat? Krijg jij daar van mij wel een biertje omdat ik toen tijdens Carnal Leftovers in Popfront zo in de weg liep |
|
quote: Oh dat is natuurlijk altijd een goed idee.. |
|
Line up 16:50 - 17:30 Salacious Gods 17:50 - 18:40 Skyforger 19:00 - 20:00 Sear Bliss |
|
ik ben er ook in boerenkiel welteverstaan |
|
quote: Ja? Lachen zeg, neem je wel dat roze pruik geval mee dan? |
|
Natassja, blijf toch lekker thuis meid. |
|
ja.. ik denk dat ik de plaatjes zal draaien, dus neem de oordoppen mee.. @ Kakker : aanwezig of niet? ik heb nog wat voor je.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nope!!! Je zult mij sowiezo niet meer op concerten zien!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
aanwezig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: helaas helaas.. te druk met werk? oder kein Lust? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Werk en keine Lust mehr!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ik ga dr zijn skyforgerrr "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Zeker |
|