IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sear Bliss en Skyforger in Goudvishal [6 februari 2005] Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 26-01-2005 1:04 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik ben er ook

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-01-2005 1:16 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Salacious Gods als voorprogramma van Nocturnal Breed gezien in de Gloppe ergens in november of october en mensen ze schoppen zwaar kont!
Vette pakkende BM.

kakker
Usericon van kakker
Posted 26-01-2005 8:26 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 26 januari 2005 1:16 schreef Mikeee het volgende:
Salacious Gods als voorprogramma van Nocturnal Breed gezien in de Gloppe ergens in november of october en mensen ze schoppen zwaar kont!
Vette pakkende BM.

Zo mag ik het graag horen ja!!!
In Arnhem zal de nieuwe CD "Piene" eindelijk te verkrijgen zijn!!!!!!

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 26-01-2005 12:13 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

7 februari zal ik ook Piene hebben. In de kop.

Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 28-01-2005 10:33 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 25 januari 2005 20:21 schreef MindlessMayo het volgende:
Boehoeee ik moet er helemaal alleen heen en ik durf niet alleen naar de blekkies te gaan

Edit:
Ach ik ga toch maar wel alleen, ik kan karateeee woehaaaa
Weet je wat? Krijg jij daar van mij wel een biertje omdat ik toen tijdens Carnal Leftovers in Popfront zo in de weg liep

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-01-2005 16:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2005 10:33 schreef Hades het volgende:
Weet je wat? Krijg jij daar van mij wel een biertje omdat ik toen tijdens Carnal Leftovers in Popfront zo in de weg liep

Oh dat is natuurlijk altijd een goed idee..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-02-2005 18:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Line up
16:50 - 17:30 Salacious Gods
17:50 - 18:40 Skyforger
19:00 - 20:00 Sear Bliss

natassja
Usericon van natassja
Posted 02-02-2005 21:22 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik ben er ook

in boerenkiel welteverstaan

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-02-2005 21:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 21:22 schreef natassja het volgende:
ik ben er ook

in boerenkiel welteverstaan

Ja? Lachen zeg, neem je wel dat roze pruik geval mee dan?

WXena
Usericon van WXena
Posted 02-02-2005 21:49 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

Natassja, blijf toch lekker thuis meid.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-02-2005 22:22 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja.. ik denk dat ik de plaatjes zal draaien, dus neem de oordoppen mee..

@ Kakker : aanwezig of niet? ik heb nog wat voor je....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kakker
Usericon van kakker
Posted 03-02-2005 7:02 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 2 februari 2005 22:22 schreef irritante klootzak het volgende:
ja.. ik denk dat ik de plaatjes zal draaien, dus neem de oordoppen mee..

@ Kakker : aanwezig of niet? ik heb nog wat voor je....

Nope!!! Je zult mij sowiezo niet meer op concerten zien!!!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-02-2005 15:44 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

aanwezig

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-02-2005 16:18 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 7:02 schreef kakker het volgende:
Nope!!! Je zult mij sowiezo niet meer op concerten zien!!!

helaas helaas.. te druk met werk?

oder kein Lust?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

kakker
Usericon van kakker
Posted 03-02-2005 19:27 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 3 februari 2005 16:18 schreef irritante klootzak het volgende:
helaas helaas.. te druk met werk?

oder kein Lust?

Werk en keine Lust mehr!!

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 03-02-2005 19:30 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Ik ga dr zijn
skyforgerrr

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-02-2005 19:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 19:30 schreef Nibiru het volgende:
Ik ga dr zijn
skyforgerrr

Zeker

natassja
Usericon van natassja
Posted 04-02-2005 22:30 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2005 21:23 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja? Lachen zeg, neem je wel dat roze pruik geval mee dan?

jij wil hem op he?

ik zal eens kijken, na gister heb ik eingelijk wel weer genoeg carnaval gezien voor dit jaar

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-02-2005 22:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2005 22:30 schreef natassja het volgende:
jij wil hem op he?

ik zal eens kijken, na gister heb ik eingelijk wel weer genoeg carnaval gezien voor dit jaar

Roze is helemaal mijn kleur!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-02-2005 22:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Wel zin in trouwens, mijn enige concertje voor aankomend weekend.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 06-02-2005 1:33 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 4 februari 2005 22:44 schreef MindlessMayo het volgende:
Wel zin in trouwens, mijn enige concertje voor aankomend weekend.
Denk maar aan het vele geld wat je dit weekend bespaart

*denk zelf aan het vele geld dat dit weekend er nog door moet gaan en denkt verder aan alle komende weekenden met nog meer concerten*

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-02-2005 2:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-02-2005 9:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2005 1:33 schreef Hades het volgende:
Denk maar aan het vele geld wat je dit weekend bespaart

*denk zelf aan het vele geld dat dit weekend er nog door moet gaan en denkt verder aan alle komende weekenden met nog meer concerten*

Ja dat is dus een klein beetje mis gegaan, dat geld besparen (toch nog carnaval voor een uurtje en daarna kroeg hangen). Maar goed, vanmiddag naar de vissenkom en volgende week ook al volgeplanned!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-02-2005 14:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oh dus toch niet, ben er niet

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-02-2005 15:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Eerst langs iemand en dan op de fiets richting GVH.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com