|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ben er ook "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Zo mag ik het graag horen ja!!! In Arnhem zal de nieuwe CD "Piene" eindelijk te verkrijgen zijn!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
7 februari zal ik ook Piene hebben. In de kop. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:Weet je wat? Krijg jij daar van mij wel een biertje omdat ik toen tijdens Carnal Leftovers in Popfront zo in de weg liep |
|
quote: Oh dat is natuurlijk altijd een goed idee.. |
|
Line up 16:50 - 17:30 Salacious Gods 17:50 - 18:40 Skyforger 19:00 - 20:00 Sear Bliss |
|
ik ben er ook in boerenkiel welteverstaan |
|
quote: Ja? Lachen zeg, neem je wel dat roze pruik geval mee dan? |
|
Natassja, blijf toch lekker thuis meid. |
|
ja.. ik denk dat ik de plaatjes zal draaien, dus neem de oordoppen mee.. @ Kakker : aanwezig of niet? ik heb nog wat voor je.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nope!!! Je zult mij sowiezo niet meer op concerten zien!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
aanwezig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: helaas helaas.. te druk met werk? oder kein Lust? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Werk en keine Lust mehr!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ik ga dr zijn skyforgerrr "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Zeker |
|
quote: jij wil hem op he? ik zal eens kijken, na gister heb ik eingelijk wel weer genoeg carnaval gezien voor dit jaar |
|
quote: Roze is helemaal mijn kleur! |
|
Wel zin in trouwens, mijn enige concertje voor aankomend weekend. |
|
quote:Denk maar aan het vele geld wat je dit weekend bespaart *denk zelf aan het vele geld dat dit weekend er nog door moet gaan en denkt verder aan alle komende weekenden met nog meer concerten* |
|
|
|
quote: Ja dat is dus een klein beetje mis gegaan, dat geld besparen (toch nog carnaval voor een uurtje en daarna kroeg hangen). Maar goed, vanmiddag naar de vissenkom en volgende week ook al volgeplanned! |
|
Oh dus toch niet, ben er niet |
|
Eerst langs iemand en dan op de fiets richting GVH. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |