|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmmm ben wel in de buurt....wat is de entree? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: 7 euro |
|
hmzzzzzz....mayb kom k wel effe dan...nog effe kijken wat de rest doet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Godver 7 euro, gisteren in Dortmund was het fucking 13 euro. |
|
Ik ben net terug, was erg gaaf, vooral Skyforger |
|
het was nog mooie muziek ook en erg gezellig [Dit bericht is gewijzigd door natassja op 07-02-2005 11:20] |
|
quote:kon je idd niet vinden, heeft mij toch weer een biertje bespaart verder wel een gaaf concert, skyforger was erg goed en sear bliss was ook best leuk. |
|
quote: Zondag maar @ popfront? |
|
ik heb alleen Poggy en Waldkauz gezien, en nog iemand die mij gedag zei, maar die ik niet herkende. iemand van hier? skyforger vond ik in bladel vorig jaar beter spelen [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 07-02-2005 9:22] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Had ie een zwarte Vintersorg sweater aan dan was ik het Overigens erg vermakelijk avondje. SG was naar mijn smaak niet boeiend maar Skyforger heerste des te meer. Sear Bliss was ook zeer vermakelijk alleen heb ik daar wat minder van meegekregen. In plaats daarvan heb ik een maat van mij met zijn bek op de stoep zien klappen. Waar drank allemaal niet goed voor is [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 07-02-2005 11:45] |
|
quote: En dit bleek wel te kloppen Salacious Gods heb ik gemist. Verder was het gaaf Ik ben zowel op het station als in de trein op mijn bek gegaan @ Magistus, ik heb je niet gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-02-2005 11:31] |
|
quote:Yes you did... Maar goed, dat zal wel een effect van de alcohol geweest zijn, je struinde vrij glazig voorbij [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 07-02-2005 11:43] |
|
Hehe. Godver, voetbalwedstrijden en concerten op dezelfde dag zijn niet goed voor de gezondheid quote: We moeten binnenkort maar eens wat gaan drinken in Utrecht, ofzo [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-02-2005 11:48] |
|
quote:Lijkt me een prima plan Wel Grolsch natuurlijk |
|
quote: hehe, prima. |
|
quote: hehe ja, ik was er alleen niet zeker van of jij het was "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Daar ben ik zondag wel aanwezig, dus ik ben bang dat ik er niet meer onderuit kan |
|
quote: Tenzij ik je niet herken, wat er dik in zit daar ik niet zo goed ben in mensen herkennen |
|
Even geen foto's van mezelf posten dus Hier wel wat foto's van afgelopen zondag dan maar om het een beetje ontopic te houden: Salicious Gods: Skyforger Sear Bliss |
|
gaaf concert ja.. vooral de fijne letse liederen in de backstage met bezopen koorzang was leuk! haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vond Salacious Gods o.i.d. zeer goed te doen, Skyforger was gaaf en heb me gruwelijk zitten ergeren aan Sear Bliss en vooral die trombonist dan, doe dan niks...Skyforger had nog wel ff door kunnen spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 08-02-2005 9:38] |
|
Skyforger was vet! SG kwam niet erg over en Searbliss, teveel schuiftrompet. Al met al |
|
Ik ben het met de 2 bovenstaande meningen volledig eens! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
ik ergerde me meer aan die kleine pik van sear bliss met de paint op.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |