|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm ok.. welk topic is dat dan? is nou niet bepaald ZO makkelijk om te zien of iets dat je vraagt niet al eens eerder ergens aan bod is geweest... |
|
Sorry.. was misschien wat lomp ja.. hier is het topic: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1306&page=1 |
|
OK, dan post ik ook een lijstje, ik heb helaas niets te ruil. Maar ik betaal er wel een redelijk bedrag voor. Ik zoek: Desaster - Alles op vinyl (behalve die verzamelaar, die nieuwe) Dissection - Into infinite Obscurity 7" Emperor - Witches Sabbath Iron Maiden - Sanctuary, met die dode koningin op de voorkant Ik, Wil Schuurman |
|
"Desaster - Alles op vinyl (behalve die verzamelaar, die nieuwe) " een vriend van mij heeft alles van ze.. ook nog allemaal gesigneerd!! de brallebak! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Aaargh..... Pentacle - Exalted Journey.. |
|
quote: Hmmzz.... dat mot ik dus ook. Jammer dat okkulta weg is van deze geweldig band.... TORMENTOR!!!!! (Is dit off-topic?) Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb ook wat vinyl wat weg mag: Zowel te ruil (voor ander vinyl of CD's) en te koop: Carpathian Forest - He's Turning Blue 7" (gelimiteerd) Enslaved - Mardraum Judas Iscariot - Under The Black Sun (Live LP, gelimiteerd tot 500 exp. Met de hand genummerd) Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote:Hoeveel wil je daar dan voor hebben? Ik heb geen idee hoe gelimiteerd/waardevol hij is?... |
|
Kweet 't ook niet precies, 500 meen ik mij te herinneren.... Misschien weet iemand hier wat meer over deze 7" Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Wow... heb eindelijk een exemplaar van ARCTURUS - MY ANGEL 7" weten te bemachtigen! Niet de mooiste kleur vinyl .. maar toch.. Black Hearts Records 006 (bootleg) ... Nu de PUTRIFACTION RECORDS editie nog vinden.... (original) Shit... uploaden gaat langzaaaaaam.... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-02-2002 22:29] |
|
Kan iemand mij helpen aan desaster, dissection, warhammer, zemial, agatus, impiety, watain en pentacle vinyl ? geen zin om te zoeken... post of mail: snagger@planet.nl Ik, Wil Schuurman |
|
[quote]Op 22 januari 2002 23:53 schreef Valorian666 het volgende: ---------- In verband met het opzetten van een mogelijke trade ben ik op zoek naar een van de volgende items, ik heb niet zo heel veel terug te traden, dus het liefst iemand die een van deze items voor een niet al te absurd bedrag van de hand wil doen.. - SABBAT: Oude 7" Ep's - PENTACLE: Exalted Journey 7" - Destroyer 666-Satanic Speed Metal 7" Aan die Pentacle 7" kan ik misschien nog aan geraken... M'n broer heeft die indertijd nog uitgebracht... Die andere spullen zijn echt wel moeilijk Arcturus 7" heb ik maar doe'm nie weg Ook die Messiah 1ste lp heb ik maar nie te koop |
|
quote: Utrecht - jaarbeurs - dit weekend - platenbeurs.. |
|
is een picture disc van Iron maiden "Number of the Beast" nog wat waard? |
|
quote: Hmm. hangt er vanaf wanneer hij gereleased is, en hoe groot de oplage is .. Je kan af en toe op e-bay kijken, daar komt hij vast wel een keer langs, dan zie je hoeveel er voor geboden wordt.. |
|
Van al het cultvinyl dat hier genoemd is kan niks op tegen mijn: -Bert & Ernie - 'k Wist niet dat je kwaad werd -Bert & Ernie - Vervelen zich nooit Ik ben nog voor weinig geld op zoek naar Barry White vinyl. "Can't get enough" is al in mijn bezit. Singles van "Never gonna give you up" en "Your Sweetness is my Weakness" zijn erg welkom! -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
quote: Bij millennium-records hebben ze 'let the music play' LP voor 4,5 Euro.. |
|
Hey Vuig, heb je die grave/devolution split lp wel ?? bovendien heb ik ook nog wel een absu 7"ep, ben de naam effe kwijt, en degene die Pentacle zocht op 7"ep, die heb ik ook nog wel. Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: Cool! De eerste heb ik ook; de tweede zoek ik nog. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Pentacle - Exalted Journey 7" , yep die zocht ik.. ! |
|
quote: Ah die heb ik dus en ook nog wel een impiety 7"ep. Interesse ?? Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: Ja daar heb ik wel interesse in, in die impiety! Ik, Wil Schuurman |
|
Is dat de Temples of Offal 7" van Absu? Ik geloof dat Vuig die al heeft. Valorian, bedankt voor de tip betreffende Barry White! Heeft Millennium Recs ook een site? -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
quote: Hoeveel vraag je voor dat ding? Het interesseert me wel... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |