|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Je hebt mail! |
|
En nog een mailtje |
|
quote: www.millennium-records.nl (zorg dat je het precies zo intypt, er is namelijk ook meer millenniumrecords op dezelfde naam maar dan zonder streepje, en op .com staat er ook nog een.. |
|
quote: Op zich wel, maar ik ga eerst voor die Pentacle.. mail maar wat je ervoor terug wilt ($ of trade).. |
|
quote: http://www.millennium-records.nl Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Wat is er hier nog van over? Thus spoke the night spirit.... |
|
Ik heb nog een aantal Elvis Presley vinyl's! alleen te ruil voor goed alternatief |
|
quote: hehheh, volgens mij zijn er van ellevis, die mooie luizebos, de meeste releases ooit van op vinyl, aan de slag, verzamelaars Oud Vuil. |
|
was er hier nou iemand met die absu temples of offal ep? hoeveel moet die persoon er voor hebben? |
|
Heeft er iemand nog wat EPtjes van Impiety, desaster en pentacle ? En dissection natuurlijk... En ik ben ook hard op zoek naar necrolatory van zemial... Ik, Wil Schuurman |
|
Zijn er nog mensen met zoeklijsten en andere vinyl verzamelaars? Of is dit allemaal dood... Ik ben nog altijd in voor een trade of koop! |
|
Iemand nog geinteresseerd in "Amon, Feasting the beast" LP van Deicide? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ja best wel... mail me eventjes aub Ik, Wil Schuurman |
|
Helaas, die heb ik al! |
|
Quote van Totenkopf: quote: |
|
Mayhem - De mysteriis dom sathanas Mayhem - Out from the dark (picture disc) Hoeveel vraag je daarvoor? Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Mail de betreffende persoon! De LP's zijn niet van mij, ik quote slechts een gesloten topic . |
|
Ik heb hem al gemeelt, maar ik krijg geen antwoord... |
|
Kun je hem anders nog een keer mailen naar: totenkopf@zonnet.nl Een beetje teveel mail gekregen dus kan best dat ie er tussen zit maar ben alles aan het afwerken dus komt goed Only suicide is real, kill yourself |
|
quote: You've got mail |
|
Heb evt nog het volgende te ruil ... Enslaved - Frost picLP Maniac Butcher - Invaze LP Gorgoroth - Pentagram LP Dødheimsgard - Kronet Til Konge LP Borknagar - Borknagar picLP Dimmu Borgir - Stormblast LP Gorgoroth - The last tormentor 7" Emperor - Reverence 7" Enslaved - Mardraum LP Judas Iscariot - Moonlight Butchery 10" Wie voor mij de 7" van Fleurety heeft ... daar ben ik bijzonder in geinteresseerd! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Momenteel heb ik niks te ruil, verkoop je ook? |
|
quote: Dat hangt ervan af. Bepaalde dingen die wat schaarser zijn ruil ik liever alleen, of het bod moet zo geweldig zijn... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: In dat geval... Gorgoroth - Pentagram LP Dimmu Borgir - Stormblast LP Judas Iscariot - Moonlight Butchery 10" Verkoop je deze ? en de prijs!? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |