![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is geisoleerd en zit een gevelkachel in. Binnen een kwartier kan ik het hok op zo'n 25 graden stoken. spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() |
|
Geintje, is de bar die ik heb gebouwd op mijn boksschool, telt dat ook, aangezien ik er bijna 24/7 ben? ![]() |
|
M'n kroegie Sowhat in Ede is gesloten ![]() BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST ![]() |
|
quote:Doodzonde, was echt een gave tent. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Zonde heur,kwam jij daar ook vaak dan? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST ![]() |
|
quote:Ben er 1 keer geweest. Heb die mini-tour georganiseerd van het Noorse She Said Destroy afgelopen jaar. Zo hoort een metalkroeg eruit te zien vind ik ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: En groot genoeg voor een bed, dat zou wel gemakkelijk voor mij zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, zal ik die foto hier neerzetten dat je met je dronken kop op de bar ligt te pitten? ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Okee dan; Één straalbezopen Thrash die mijn bar als onzacht hoofdkussen gebruikt ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
howhahahaha nice ![]() ![]() ![]() |
|
LOL ik ben blij dat ze vrijdag geen foto's van mij geen foto's gemaakt hebben toen ik de bank ondergekotst heb... ![]() lekker chemisch kleurtje had dat ook ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
*yay* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Ik zie...RODENBACH GRAND CRU!!!! ![]() is dat een moeder overste tussen de gulden draeck en de guillotine? Die heb ik nog niet gehad... hoe is dat? Gulden draeck... piraatje... lekker man!!! Die ene links van de Judas, is dat een oud zottegems, of die *gvd hoe heet dat ding* (...) de flandre of zoiets?? HEEE, en bij de grote flessen naast de Tongerlo zowaar Groninger!!! Uitstekend Varanus, mijn complimenten voor uw heerlijke thuisbar!!! Ik krijg er dorst van... ![]() Ik heb geen digicam, anders had ik een foto van mijn bescheiden collectie genomen. Bescheiden, omdat ik geen flessen bewaar... ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
ik krijg dorst van die foto.. Suck my piss ![]() |
|
quote: Erg leuk geworden! En nee, je bent niet de enige. Wij hebben al heel erg lang (zo'n 10 jaar, we maken er zelf zo'n 6 jaar nu gebruik van) op de zolder van de schuur bij een vriend van ons een kroeg gebouwd. Oppervlakte van het ding zal zo'n 25 m2 zijn, er is een bar met barkrukken, een bankstel (om te relaxen), een geluidsinstallatie, overal waar je kijkt (Grolsch)vlaggen, slingers van beugels etc., en uiteraard een grote koelkast om 't bier koud te houden. Ik zal 's een keer foto's posten. ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
hhhmmm..., lijkt me wel wat zo'n thuiskroegje. ![]() Helaas wegen de nadelen op tegen de voordelen: te ongezond en ik zit in een huurwoning... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Hehe, die merken staan er idd allemaal ja. En natuurlijk ook allemaal zelf gedronken ![]() Word overigens hoog tijd om weer eens een bierproefavondje te doen hier ![]() ![]() Ik zit by the way ook in een huurwoning hoor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 05-01-2005 20:50] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Foto's!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik zal 's mijn best doen! Maar 't moet nodig opgeknapt worden, er wordt al 10 jaar gezopen/geouwehoerd/gesmeerd/gekotst/etc. dat het er niet meer heel fris uitziet. ![]() Maar gezellig is het er altijd! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Vertel eens wat over die moeder overste! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Wanneer gaan we een keer heen, Skully? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 05-01-2005 21:11] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik heb altijd dorst ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 05-01-2005 21:19] Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |