|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog niet. Dus, in een koker en opsturen maar @Argh: nee, geen verlate pubertijd, maar een eeuwige jeugd @Vuil: we kunnen je vast goed gebruiken @Jenje: spelfout weggehaald... |
|
Zo, gisteren de hele zooi weer es gestofzogen zodat aankomend weekend weer maximaal gebruik van de faciliteiten kan worden gemaakt spelfout weggehaald... |
|
Hele zooi afgebroken spelfout weggehaald... |
|
Waarom dat? |
|
Heb de ruimte nodig voor andere dingen, en dat biertje smaakt in de huiskamer net zo goed En nadat onze captain vorig seizoen met z´n domme kop is vergeten om ons team op te geven dart ik ook eigenlijk niet meer. spelfout weggehaald... |
|
Deze bar staat naast mijn huis Zoek de fles jagenmeister Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Vakkundig of was je dronken ? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hehe, in nuchtere toestand... spelfout weggehaald... |
|
middelste kast, bovenste plank, 2e fles van rechts Wat win ik? |
|
quote: Lege flessen en Amstelbier posters. Op te halen bij Varanus. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
amstel, bah, willik nie |
|
quote:Ik zal aan je denken als ik die fles meester maak Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
... nou .... woopie .... |
|
quote:gegeven paard niet in de bek kijken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |