|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
/me zoekt ff in database.... Pyaemia - Cerebal Cereal staat ertussen, xal'm eens downloaden. Beetje rare bandnaam, leest als pyama |
|
quote: ja zo wordt het in mijn vriendenkring ook vaak genoemt No meat is sweater |
|
*brul grunt dreun* Je moeder. |
|
Super vet!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Euh, wel veel goeds over gehoord al, ik zal maar eens op zoek gaan naar Pyama! |
|
eh... men spelt pyama overigens als pyjama, maar dit terzijde |
|
quote: Ik heb er een halve minuut naar gekeken en kon niet ontdekken wat er nu verkeerd was tnx. Ben een beetje dyslectisch! |
|
ik schrijf altijdf Piama? |
|
Ja het klinkt zeker lekker! |
|
Ik ben denk ik ook lysdektisch I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vette band, ik vond ze alleen op een gegeven moment wel wat eentonig klinken. Begrijp dit niet verkeerd hoor... ik vond de riffs geniaal!! Ignorance is bliss |
|
Ik heb er ook even een lading van gedownload. Bevalt zeer goed. Dead things grow from deep inside... |
|
pyaemia is vet!! No meat is sweater |
|
Ik heb er ook een zooi gedownt mmmmh erg lekker |
|
Altijd handig als je het koud hebt . Ik ken de muziek niet, maar heb wel eens wat met Anton geluld op aol.... koele gozer best wel.. |
|
Erg leuke band, heb ze laatst in deventer gezien en was zeer vermakelijk, zelfs ondanks dat ze ivm met apparatuurproblemen een instrumentale set speelden (de zanger zette na een paar hopeloze pogingen er een beetje geluid uit te krijgen de microfoon maar helemaal weg) Hun shirt(kgeloof dat ze er maar 1 hebben) heerscht ook (heel groot BUILD TO GRIND achterop ) Life doesn't get much better than this! |
|
Het kan me ook nix jeuken. Jullie MOETEN allemaal Disavowed uitchecken. Dat zijn vriendjes van Pyaemia. Ik vind ze alleen wat sneller. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: ze hebben dezelfde drummer, pyaemia en diavowed heerschen!! Trieste gast |
|
Hmm ik heb ze ooit es live gezien... wel leuk... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Kheb vandaag Cerebral Cereal aangeschaft, geweldige CD!!!! Wat vind de rest van het forum van deze CD? 11.45: restate my assumptions |
|
Pyaemia = Disavowed 1) of iig ongeveer, heel die nederlandse grindscene is één grote incestueuze bende) 2) Wat trouwens geen slechte zaak is, check Prostitute Disfigurement maar eens (CD heet Embalmed Madness). |
|
quote: die zoek ik jah...wel wat over gelezen...ze gebruiken toch een drumcomputer??is dat te horen?ja/nee? Suck my piss |
|
Neuj, ik had het iig niet eens door (tis dat je het zegt)... NEADERLANSCHE GRIND HEERST OVER ALLES!!!! |
|
Weer zo'n ondergewaardeerde band imo dus *kick* Op hun site staat dat ze een tijdje op non actief staan that suxxx http://www.pyaemia.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-02-2005 4:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Inderdaad al een hele tijd niets meer van vernomen. Laatst Cerebral Cereal nog eens opgehad toevallig en het blijft fijne muziek. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |