|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dis-a-fout blijft idd een zeer fijne band voor nederlandse begrippen. (Het blijft boeien) |
|
De band Warface doet me qua muziek wel aan deze band denken...met een gitariste die ook met ballen speelt alleen hangen die wat hoger. http://www.myspace.com/warface [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2009 4:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Leeft deze band nog? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nee, allang niet meer: de band is overgegaan in Arsebreed en Disavowed. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb hier Cerebral Cereal liggen. Misschien wel al 4 jaar niet meer geluisterd. Vandaag ff draaien, is best lekker. |
|
Ik vind dat Pyaemia weer moet gaan spelen. Met Severe Torture op één avond. Lekker oude tijden doen herleven. Aangezien we toch in een tijd leven waarin alle oude lijken worden opgegraven en weer gaan optreden. Inmiddels in Pyaemia alweer old school, volgens mij. Hopsa, Joey en Anton weer op de buhne en knallen maar. Ik zeg doen! Ja hoor... |
|
Joey en marc zitten in When All Life Ends heb ik opgevangen ! |
|
quote: Nou ja, in Arsebreed ja. Disavowed bestond alweer 5 jaar toen Pyaemia officieel het bijltje erbij neer gooide. |
|
In When All Life Ends zitten toch ook wat leden? Ken die band verder niet, ik las dat iig op de Baroeg-site. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |