|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
je bent écht blij he? |
|
quote: +1 Hoogtepunten: + veel gave concerten + Tsjechie en USA |
|
hoogtepunten: -studie afgerond -half jaar contract -tour door tjechie -nieuwe bandleden charlie*adler en collision -geslaagd weistock festival georganiseerd -optreden in frankrijk -enz dieptepunten: -relatie op de klippen -werkeloos geweest 2 maanden hoewel er veel meer hoogtepunten zijn, zijn de dieptepunten nog erger. |
|
Hoogtepunten: - Veel goede concerten gezien - Vakantie in frankrijk - Vakantie in oostenrijk Dieptepunt: - schoolprestaties "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dieptepunt: - overlijden vader van een goede vriend - (ook) werkloos sinds 2 maanden (zwaar klote) Hoogtepunt: - vakantie/wildlife Kenia - opleiding afgerond - vakantie Turkije - Festivals en concerten [Dit bericht is gewijzigd door thrash op 06-01-2005 11:07] |
|
Hoogtepunten: - Getrouwd - Nieuwe baan - Eindelijk het ouderlijk huis verlaten - Eerste boek afgemaakt, begonnen met schrijven aan het tweede Dieptepunten: - Reorganisatie en sanering oude baan - Dood Quorthon - Pim Fortuyn verkozen tot "grootste Nederlander" - Toenemende intolerantie waar ook ter wereld [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 06-01-2005 11:21] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Is inderdaad ook niet erg positief |
|
Dieptepunten: - het tijdelijk verliezen van alle interesse in muziek - niet toegekomen aan het lezen van: de Satyricon, Dostojevski, a la recherche du temps perdu - niet naar Centraal Europa kunnen gaan wegens geldgebrek. Hoogtepunten: - Het winnen van zo'n 9 kilo reeële spiermassa - kamer gevonden in Amsterdam - begonnen aan tweede (extra) studie (geschiedenis) And my marlboro light |
|
quote: ik als mossel moet jou als internetvijand ff op je bek rossen nu ; hoogtepunten; -jouw dieptepunten dieptepunten; -jouw hoogtepunten ga je dit jaar nog op vakantie naar Sri Lanka ofzo dan heb ik alvast een hoogtepunt voor 2005 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Sorry invictis, maar die reactie is eigenlijk best wel triest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je bent toch wel weer genezen he? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Een dieptepunt voor het jaar 2005 Mijn hoogtepunten: - Rijbewijs gehaald - Studie afgerond - Veel lol gehad (prachtige lalavonden gehad) Mijn dieptepunten: - Overlijden van m'n oudtante - Onvermogen om een vriendin te 'krijgen' - Moord op Dimebag Darrell, raakte me toch behoorlijk Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Duh... hallo? Invictis? Ring a bell? Dieptepunten - Overwerk - Drukte - Bush - Balkenende II Hoogtepunten - Alle tijd gespendeerd met m'n vrienden - Zooi goeie concerten en twee geniale festivals - Seminar in Leeds - De Zwarte Vlam III [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 06-01-2005 13:47] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Welke vrouw valt nou op iemand die i.p.v. bijvoorbeeld een flesje Jean Paul Gaultier - Fragile een kopie van Das Kapital voor haar verjaardag koopt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoogte punt: - Stigma Diepte punt: - De moord op van Gogh Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ROFL Geen waarschijnlijk Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:De watte? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:LARP, Chellie... LARP I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hoogtepunten: - Nieuwe vriendin - Uit ouderlijk huis, op eigen kamer - Behalen van mijn P in 1 jaar - Eigen computer, eigen tv, eigen dvd speler Dieptepunten: geen! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Kreeg je nog wat terug voor je oude? |
|
quote: |
|
quote:Meestal is dat nauwelijks genoeg om de verwijderingsbijdrage van te betalen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Nee bij V**pie moest je bij betalen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Aha. Hoogtepunten -Het definitief ditchen van een bepaald vrouwelijk profiteurtje -Het oprichten van een nieuw bedrijfje met mijn pa en twee vrienden -Oud en Nieuw in Zamosc -Het definitief sluiten van bepaalde deuren uit het verleden Dieptepunten -Het definitief sluiten van bepaalde deuren uit het verleden -Sommige prestaties van Feyenoord -De belastingaangifte -... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoogtepunten: - samen gaan wonen met Devilicious_Pem - onze katjes die we in september gekregen hebben - nieuwe band, nieuwe gitaar en de hervonden inspiratie/motivatie in het maken van muziek - vrijgezellenfeest van Triple-Dan Dieptepunten: - wat minder prettige dingen, maar geen spannende |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |