|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
6 juni in Elsloo en 12 december in de 013 |
|
gewoon vrijnemen erna....TANKARD + DRANK = FEEST EN VRIJNEMEN! |
|
Uiteraard aanwezig I am the 1%. |
|
Waar ligt Elsloo? .. |
|
waarschijnlijk in het oosten KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hmm even kijken of ik kan ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
.. zijn er 2 .. 1 in Limburg en 1 in friesland ... |
|
GODVERDOMME EN NATUURLIJK WEER IN HET ZUIDEN VAN HET LAND! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Naast Appelscha Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
of in dat KANKER LIMBURG! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Friesland is anders wel een behoorlijk achtergestelde provincie vol met paupers zonder werk en geld. Limburg daarentegen is vrij welvarend.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
en tot die conclusie kom je omdat je eens in de zoveel tijd even naar liwwadden gaat? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nou ... Omgeving maastricht is nou niet echt superwelvarend te noemen ... |
|
quote: Nee, ik kom tot die conclusie omdat Friesland, Groningen en Drenthe als achtergestelde provincies rijkssubsidies ontvingen. Daarnaast kan je het CBS raadplegen om vermogens- en inkomensverschillen in Nederland te bekijken. edit: en eens in de zoveel tijd?!?! Ik zit godverdomme bijna de hele volgende week in de Bilderberg tegenover het station! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-01-2005 18:57] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Voordeel van Groningen is wel de ontwikkeling van Eemsmond en Eemshaven ... Drenthe is puur agrariusch/toeristisch .. en Friesland .. tja .. waar laten we de Friezen anders? |
|
quote:in het zonnige zuiden 10 minuten rijden vanaf hier |
|
WHO CARES waar het is als TANKARD komt rijden we desnoods naar FRANKFURT! |
|
quote: Hehe...buurman Maarre..Elsloo in Limburg? spelfout weggehaald... |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: .. |
|
klapjes? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nee hoeft niet hoor, ik ben al lang blij dat Tankard in Limburg komt... .. |
|
toch maar ffkes kijken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
tankard,altijd goed moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
Elsloo? Waar de neuk is daar dan voor 'n zaal? Ik ben d'r in ieder geval bij grappig die reacties trouwens... als er ergens in Nederland vrijwel nooit wat te doen is, is 't hier wel. Goeie dat daar de laatste tijd wat verandering in komt [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-01-2005 22:33] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |