|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
absurd is kut [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 07-01-2004 20:36] SCUM FUCK |
|
Absurd - "Thuringan Pagan madness" is het enige gave spul dat ze hebben Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Is dat die demotape met het graf op de voorkant (sick joke.. ) .. is die ook gerereleased op cd of niet? |
|
ik weet neit of ie op cd staat (vast wel), maar ik weet wel dat er een LP verzie van is (bootleg ofcourse!) Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
De Thuringian Pagan Madness is in 1995 als Cassette-EP uitgebracht en is nooit op lp uitgebracht, de enigste releases van Abusrd op lp zijn: Facta Lonquuntur uit 1996,Facta Lonquuntur als picture Lp in 1999 en Asgardsrei in 1999 op Lp. De Thuringian Pagan Madness heeft als hoes de grafzerk van Sandor Beyer!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Absurd vind ik echt onzin! Die gasten hebben echt nooit een idee gehad waar ze mee bezig waren behalve zuipen en doen alsof ze true waren. Wat resulteerde in de dood van een of andere pikkie die er ook bij wilde horen. Alleen daardoor werden ze ineens als true gezien omdat ze wel een moord durfde te plegen. Sorry hoor maar absurd vroeger nooit een ideologie gehad of goede muziek gemaakt. Alleen later toen ze ontdekte dat ze bekend waren geworden hebben ze inneens allerlei dingen bijverzonnen. |
|
Heheh.. vrij laffe moord trouwens.. jochie van vijftien met zijn drieen vastbinden op stoel en doodmaken.. beetje triest.. Ik weet niet of ze nooit een ideologie hadden, maar ze waren geloof ik nogal weg van Varg's latere denkbeelden.. Ik ken nauwelijks iets van Absurd, dus moet het eerst maar een keer luisteren bij Dwaallicht voor ik er een goede mening over kan geven. uiteindelijk gaat het om de muziek! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 26-11-2001 11:08] |
|
weg zijn van de denkbeelden van iemand anders is ook niet heel moeilijk. Ik blijf het een stelletje omhoog gevallen meelopens vinden. |
|
"De Thuringian Pagan Madness is in 1995 als Cassette-EP uitgebracht en is nooit op lp uitgebracht" Jawel.... er is een bootleg lp van in omloop, een picture disc, met die demo er op.. ik meesn zelfs dat Goat die lp heeft... eveneens als een andere absurd bootleg lp met Adolf Hitler er op Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
mjah ik vind het wel redelijk. |
|
ABSURD vink beetje raar..... |
|
ABSURD Absurd is tevens een inspiratiebron geweest voor veel goede BM bands. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Absurd heerst gewoon Machtige teksten!! -------------------------------------- Krieg ist Leben, Leben ist Krieg |
|
quote:Hmm, machtig hoor. |
|
moet je ze eerst is leze, hoewel meningen verschillen... |
|
De nieuwe split met Pantheon is wederom zeer goed. Thuringian Pagan Madness Facta Loquuntur en Germanien Uber alles van Asgardsrei vind ik het beste werk, Alles voor Thuringian Pagan Madness is te slechte kwaliteit om naar te kunnen luisteren. Facta Loquuntur is trouwens gere-released met 12 bonus tracks. Np: Absurd-Colours of Autumm |
|
Briljante bandnaam, ken het verder niet Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
best grappig ja. |
|
Nee, Absurd snap ik niet. Brak, rauw, rommelig = cool, maar je kunt ook te ver gaan. Ik kan niet de waarde inzien van de oi-liedjes + krijsstem van Absurd. Of misschien zijn ze veranderd en hebben ze geleerd hoe ze een gitaar moeten aanslaan? Ik vind hun ideologische standpunten nogal oubollig... dus daar hoef ik het ook al niet voor te doen. Merkwaardig fenomeen. |
|
de nieuwe absurd is een stuk beter van kwaliteit dwaallicht, ik zal het nog eens proberen als ik jou was |
|
quote: Bij HKP hebben ze hem ook. ABSURD - Thuringian Pagan Madness Purple Vinyl 7"ep $4.00 |
|
quote: Waar zitten die ergens ?? |
|
nasi zooi beetje laat maar policy is policy [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 25-10-2002 18:31] |
|
SUPREME ART PRODUCTIONS ABSURD - "Facta Loquuntur" CD (SAP 001) The official reissue of the long out of print debut CD by one of Germany's most despised and controversial black metal hordes. Originally released on CD by NO COLOURS RECORDS back in 1996 and limited to 500 copies. This version features a different layout and no less than 12 bonus tracks taken from various periods of the band's 10-year existence. This CD is strictly limited to an undisclosed number of copies and will never be repressed once sold out. Track listing: 1. Werwolf 2. The Gates of Heaven 3. Pesttanz 4. Eternal Winter 5. Deep Dark Forest 6. First Winter of Bloodred Snow 7. Mourning Soul 8. Dreaming of Love 9. Wartend in Einsamkeit 10. Der Sieg ist Unser *11. In des Mondes blut'gem Schein *12. Verlassen *13. Lord of Ages *14. Werwolf (different version) *15. Ashes To Ashes *16. Last Breath *17. Green Heart *18. Requiem *19. Vampire *20. Als die Alten jung noch waren *21. Für Germanien *22. Tod vor Sonnenaufgang Total running time: 74 minutes 47 seconds * - Bonus Tracks Price: $14 US / $15 Rest Of World Distros, please email for wholesale pricing on orders of 10 copies or more. Prices include FIRST CLASS shipping to all destinations in the continental US and AIR mail shipping to all other destinations. Accepted methods of payment are well-concealed cash or POSTAL money orders payable in US dollars (USA and Canada only). Email to inquire about alternative payment methods or to get "pay to" information for money orders (please DO NOT MAKE PAYABLE TO "Supreme Art Productions"). Supreme Art Productions P.O. Box 14 Garden City, New York 11530-0014 U.S.A. supremeart@aol.com http://www.supremeartproductions.cjb.net |
|
quote: wat een trieste url zeg....trieste lui ook nog... [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 25-10-2002 18:32] Suck my piss |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |