|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 29 januari is er een de Boerderij in Geleen een benefietconcert. De opbrengst zal gaan naar giro 555 voor de ramp in Azië. Bands: - 37 Stabwoundz - Suppository - Superhero - Oxl - Mindfold - Morning - Concubine - Trespass - Banner of Thugs - Festina Lenté - Pickatrillaz Start zal rond 16u zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Suppository op 12-01-2005 10:06] Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik zal ervoor zorgen dat ik er niet ben... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
leuke line up |
|
Ik word een beetje strontziek van dat 555..... |
|
quote: Ja en dan gaan ze eind januari ook nog eens in Assen beginnen, bevestigd wel weer vooroordelen over het Hoge Noorden, jammer |
|
quote: Idem spelfout weggehaald... |
|
quote: Inderdaad, maar toch wil ik die bands wel zien. En het is maar even fietsen. Dus voor mijn part steken ze het geld in hun reet, ik kom toch gewoon. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 11-01-2005 21:16] |
|
Was de Boerderij niet eigenlijk al lang gesloten? Of vergis ik me nou? |
|
Kan er niet echt heel warm voor lopen, maar 't valt te overwegen. Als ik niks beters te doen heb ben ik er wel |
|
quote: Dan is het nog altijd een goed excuus om veel te zuipen en bands te kijken. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
tis btw morning en niet mourning en banner of thugs ipv bunner of thugs [Dit bericht is gewijzigd door Morning op 12-01-2005 9:53] |
|
Is dit een gothic band? |
|
quote: Ze kunnen toch gewoon wat meer geld van Dafur afpakken? |
|
Gewoon het geld, oh hoe vreemd, aan het herstel van de Nederlandse economie besteden? |
|
quote:Wat een goede plannen, aangezien het zo slecht gaat met de Nederlandse economie. Zo slecht dat we niet ieder jaar een nieuwe dvd speler kunnen kopen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja als je nog op de centen van papa en/of mama leeft merk je er misschien niet zo veel van. Ik hoop voor jou dat als jij afgestudeert ben dat de economie wel goed is zodat je als hoogopgeleide niet zonder baan komt te zitten, want alhoewel de grootste imbeciele jeugddeliquente junk in Nederland een baan krijgt wordt er voor de normale man geen ruk geregeld. |
|
quote: gewijzigd... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Weetje wat zo grappig is, voor de tsunami hoorde je iedereen kankeren dat Nederland een sociaal paradijs was. En nu kraamt iedereen uit volle borst dat we meer moeten doen voor de werklozen in Nederland. Het probleem hier is dat we verwend zijn. Er wordt hier geregeld dat je sowieso een redelijk leven kan hebben al zit je zonder werk. En dan ga jij nog zeuren dat er mensen zijn die iets doen voor mensen die alles zijn kwijtgeraakt. Wat wou je dan doen, ze laten creperen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Thailand en India willen geen geld, Indonesie wil geen militaire hulp. je lijkt wel een Jehova met je afkeer van vreugde en rijkdom ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Afkeer van vreugde en rijkdom? Je moet geen dingen uit je nek gaan lopen lullen. En dat over Thailand en India slaat natuurlijk nergens op omdat dat relatief licht getroffen landen zijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: val jij alsjeblieft eens een keer goed hard op je bek, blinde zool. En al dat geouwehoer over 555, ja laat ze maar kreperen en hard ook, zelfs de eigen bevolking en overheid daar laat ze barsten en doet uitspraken dat de westerlingen weg moeten omdat ze zg. het land corrumperen. En wij mogen dat vervolgens opknappen?! Het is gewoon een hype en een statussymbool als men de portemenee maar openrukt. Sterf toch lekker af daar met die natuurramp. Iemand ooit wel eens gehoord van het begrip natuurlijk evenwicht?... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Begrijpend lezen is een beetje moeilijk dat begrijp ik, zeker als je nog niet in dat deel van je leven aangekomen bent waarmee je dit soort zaken leert begrijpen. Nederland is idd veel te sociaal, maar dan alleen naar de zwakkelingen die niet willen, moslims die ons land willen zuiveren en landen die onze hulp niet willen. Oftewel: het sociale beleid kijkt gruwelijk de verkeerde kant op en benadeelt zo de mensen die wel willen, maar die nu doordat er nergens geld meer voor is omdat de lokale buurtjunk zo zielig is, in de steek gelaten worden. |
|
quote:Wat een hypocriet gelul, en dat noemt mij blind? Niemand verplicht jouw toch om iets te doen?? Wat is het probleem dan? Natuurlijk evenwicht laat me niet lachen. Als jij morgen een aanrijding krijgt dan denkt de ambulance toch ook niet ach laat maar sterven, et is natuurlijk evenwicht. Nee, dan is het ineens een hele andere zaak. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Zeg jij toch ook Arjan, geef ze geld, help ze! Maar laat de Nederlanders maar in de stront zakken ... |
|
quote:Wie zegt dat er hier nederlanders in de stront zakken? We zijn gvd een van de rijkste landen ter wereld maar klagen dat we doen! Ik heb hier het afgelopen jaar niks anders gelezen uit de rechtse hoek dat nederland een sociaal paradijs is. Bovendien zou ik het erg slecht vinden als we met zijn alleen geld gaan doneren aan iemand die moeilijk rond kan komen, niet omdat zijn uitkering zo laag is maar omdat hij zoveel luxe gewend is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |