|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan met een gerust hart zeggen dat jij absoluut geen benul hebt over waar je over probeert mee te praten. |
|
Vertel mij eens waar ik dat zeg .. Vind al die steun een afkoping van schuldgevoel ... Balkenende wil er alleen maar mee aan de europese landen laten zien hoe goed NL wel niet is, net als al die mensen die zo "belangeloos" geld storten en van alles doen het alleen maar doen om zich goed te voelen tegenover anderen. Kijk mij die arme inboorlingen helpen Mensen daar wonen en leven anders dan ons, maar daarom zijn ze nog niet allemaal straat arm .. een hut van hout is daar hel anders van status dan hier ... weer een gevalletje westerse gedachtengoed door de strot duwen van niet-westersen ... |
|
15.30 OPEN 16.00-16.30 TRESPASS 16.45-17.15 BANNER OF THUGS 17.30-18.00 SUPERHERO 18.15-18.45 OXL 19.00-19.30 SUPPOSITORY 19.45-20.15 PIKKATRILLAZ 20.30-21.00 FESTINA LENTE 21.15-21.45 MINDFOLD 22.00-22.30 MORNING 22.45-23.30 37 STABWOUNDZ 23.45-24.30 CONCUBINE Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Zullen we op voorhand eens wedden dat dit tijdschema nooit van z'n leven gehaald zal worden... Of er moeten al bandjes uit gaan vallen of niet hun hele set spelen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Haha, tis wel te horen dat je al de nodige keren in de boerderij gespeeld hebt hè Pat! Laten we het maar op een richtlijn houden. Of er iets van maken als: iedere band die op tijd speelt schenkt automatisch 50 euro aan Azië d.m.v. sponsoren. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Hehehe... be sure about that ! Maaruh, voor jullie kan het alleen maar gunstig uitpakken. Als het een beetje tegenzit (of moet ik 'meezit' zeggen ?) spelen jullie rond een uur of 8 - half 9. Minder wordt het voor de laatste bandjes die pas ver na middernacht aan de bak moeten als de helft van het publiek al totaal gaar is afgetaaid. En de andere helft te bezopen is om nog maar iets mee te krijgen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Vind het wel ok om wat eerder te spelen. Zeker als het al om 16u begint. Hoop dat er een beetje volk op af komt. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ik kom kijken, maar dat zel wel pas later worden |
|
29 januari ? dan zit ik op jemfest in Duitsland |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |