|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 23 april speelt Gorefest hun eerste optreden sinds ze terug bij elkaar zijn gekomen in 't Beest in Goes. Info: Gorefest website 't Beest website |
|
Kut eind weg, maar wel heel verleidelijk om te gaan.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
verdomme zeeland Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmm..ik wacht wel op Dynamo, dat is een stuk dichterbij. the only pleasure is pain |
|
Aanwezig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ben ik niet bij aanwezig, maar bij dynamo wellicht wel... |
|
quote: Ja! Jij wel. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Hij heeft vast wel een logeerplaatsje voor je over |
|
Mijn aarsch zal daar zijn. En als mensen het heel lief vragen heb ik wel een slaapplekkie misschien... (mijn aarsch woont in goes) |
|
Ik ben erg benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen, ik ben bang dat ze gaan floppen maar ik hoop natuurlijk anders. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mwoah! k heb er zin in. |
|
quote: Ik ben ook heel benieuwd. Ik ben zelf bang dat ze dat gevoel van toen misschien niet meer kunnen overbrengen aangezien het toch al ruim 10 jaar geleden is dat ze op hun top waren (en het is voor mij ook meer dan 10 jaar geleden dat ik ze voor het laatst live zag!), maar van de andere kant denk ik wel dat het heel gaaf gaat worden, want het feit dat ze na al die tijd toch weer besloten hebben om samen muziek te gaan maken zegt ook wel iets, vind ik. |
|
Heuj, Desensitised is ook aanwezig? Gezellig!!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Iig is de lineup voor een 1daags festivalletje beter dan Wacken imo. "Kutfest"? Lijkt me niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ha, ik zal er zijn. Eerste show in 7 jaar, dat moet ik zien, ook al is het 200km rijden The Glorious Dead! |
|
Dat gaat heersen vanavond!!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
nog 2 uurtjes en dan vertrekken |
|
quote: Nou, tot 20:30 dan maar What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Dit heerste de pannen van het dak!!!! Een review volgt spoedig. De set-list kan ik echter wel geven : The Glorious Dead State of Mind Low Nothingness False Erase Goddess in Black Chapter 13 From Ignorance to Oblivion Demon Seed Seeds of Hate Unsung Reality - When you die Mass Insanity *********** Mental Misery Confetti of a cereal filler Autobahn [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 24-04-2005 9:06] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Vond Gorefest echt gaaf! Speelden heel enthousiast en strak (vond alleen Boudewijn nogal houterig overkomen). Ongelofelijk vet dat ze met The Glorious Dead begonnen! Was de sfeer voor de avond al bepaald |
|
Wat een ontzettend vette setlist van Gorefest! Weet iemand of ze naast Dynamo ook nog andere podia in (Noord)Nederland gaan aandoen? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ja What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Mooi, maar weet je misschien ook waar en wanneer? Op de site van Gorefest staan alleen de festivals. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Nieteens tangled in gore... |
|
of Get a Life! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |