|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kunt ook de topictitel aanpassen + mensen een zuur mailtje sturen. Al die slotjes maken de boel ook niet overzichtelijker. |
|
Laat een moderator de titel wijzigen. dat het onzin topic er buiten blijft is wel ok. |
|
Probleem is dat moderators nog geen topic titels kunnen wijzigen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Inderdaad, als moderators titels kunnen wijzigen dan is dat ook goed, maar zolang dat niet kan lijkt het me niet zo'n gekke oplossing om die zooi te sluiten.. (met ingang van nieuwe topics dan wel) Overigens lijkt het me als moderator behoorlijk vervelend worden om altijd maar die topics te wijzigen, bovendien raken andere mensen dan weer in de war omdat 'hun' topic pleitte lijkt te zijn.. dan moet er weer een W'tje ofzo achter voor 'gewijzigd' .. .. Verder zei iemand dat die slotjes de boel onoverzichtelijk maken,,.. vind ik niet zo'n ramp.. zo'n slotjes-topic blijft maar een dag ofzo staan, omdat er niet meer gereplyed kan worden, en als iedereen gewend is aan deze vorm van beleid dan zullen er ook niet veel van deze topics meer bijkomen (aangezien de grootste posters toch een vaste groep mensen is).. |
|
ik ben ook erg voor titels wijzigen want het is af en toe echt heel vervelend. |
|
quote: Volgens mij zou het handig/goed zijn als we dat wel konden... Dead things grow from deep inside... |
|
zekers Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Staat in de planning |
|
kijk aan! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Is het niet opok vervelend dat wanneer wanneer we titel namen gaan aanpassen dat mensen hun topic niet weer kunnen vinden |
|
niet als het dan duidelijker wordt waar het topic overgaat lijkt me! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
gewoon een standaard topic hebben waarin staat (wie) welk topic is (heeft) veranderd. |
|
hmm da's eigenlijk best een praktisch idee! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
En middels dit topic wordt de gemiddelde ZM'er er ook weer aan herinnerd hoe mooi en nuttig een passende topictitel is... |
|
Laten we al die eikels die deze chaos veroorzaken (en andere forum-verfucking chaos) straffen.. Door middel van een grote P onder hun naam bijvoorbeeld.. bij de volgende 'overtreding' een O, dan een S, E, en R ... Ik ben zelf niet erg vergevelijk, maar misschien de rest wel, daarom zou dit weer kunnen verdwijnen bij 'Goed gedrag' .. lol.. Ziet iedereen meteen wie dit forum serieus neemt en wie maar wat aankloot uit aandachtstekort en daarom topic die al lang bestaan nogmaals aanmaken met een titel als 'Interessant' tot grote irritatie van de rest. |
|
Tja... ik moet dan gelijk denken aan jodensterren e.d. vooral "straf" klinkt nogal beladen maarre... nog beter is (imho) om mensen die "de regels overtreden" eerst te waarschuwen en dan te schorsen... Niets is zo frustrerend als niet mogen praten... quote: If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ja ach.. was ook meer een grap dan een serieus bedoeld idee.. al waren jodensterren nou niet bepaald het eerste wat er bij mij opkwam.. het is niet alsof er zyklon-b uit de speakers komt stromen nadat er POSER onder hun naam staat.. .. |
|
ehm maar je mag hopelijk toch nog wel een leuketitel in het onzin gedeelte plaatsen toch toch ?? *voelt zich aangesproken* hoop ik [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 02-12-2001 0:18] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
In het onzin forum maakt een slechte titel niet zo veel uit. In de andere fora wel graag een een goede. |
|
In onzin moet alles inderdaad toegestaan zijn (behalve op gebied van foto's dan),, .. zelfs aan slowchat en off topics boeit me daar vrij weinig omdat het immers toch om onzin gaat.. |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1739 Gezien dit topic lijkt het me goed als de moderators zo snel mogelijk titels kunnen aanpassen. Wat een kutgeintje zeg. Dead things grow from deep inside... |
|
kan dat topic niet verwijderd worden? of naar één van jullie privé forums worden verplaatst? dan is ie weg uit de lijst en beweegt die browser op deze &()#($ pc op me werk tenminste weer |
|
Verwijderen kan niet... Voor wat betreft het verplaatsen... hmm, lijkt mij prima voor nu. Ik wil wel graag weten of de andere aanwezige moderators het daar ook mee eens zijn. Dead things grow from deep inside... |
|
Van mij mag hij verplaatst worden. Heads I win, tails you lose |
|
hehe hij is weg. bedankt het beweegt hier weer |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Administration | Volgende pagina |