|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
die van skazi, void en psysex zijn echt te doen van 2005. ge vind wel alles op dc++ onder de hub psytrance/goa. |
|
quote: merci |
|
Die nick is inderdaad erg slecht, zeg. |
|
wel creatief, doet mij denken aan vroeger... |
|
Zo'n nickname is wel te verwachten van iemand die nogal veel moeite heeft met het typen van posts, zonde. |
|
quote: Bedankt voor de link, ik heb de mp3's gedownload maar ik vind het niet leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Afgelopen dagen deze stijl gehoord; veel space/trance maar erg saai die suffe halfslachtige club of hiphop beatvarianten The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
lekker bekrompen reacties van me, eerder dit topic. Ik ken meerdere mensen die hier actief mee bezig zijn. Het maken van muziek maar ook heeeeeeel veel halucigene dope en ontzettend lijpe äankleding van de locaties. heb foto's gezien van feesten in Duitsland. Zag er behoorlijk "Aliën" "surreeel" uit. Veel D.I.Y. Anyway, juno reactor heeft een vette plaat. Maar ik zie die gast niet meer die mij het liet horen. Dus ik weet de titel niet meer. Suck my piss |
|
quote: Gaaf, zeg! Lekker voor onder het autorijden, al kom ik dan nooit aan, heb ik het idee, hehe. Eens even verder checken. |
|
quote: yep, goeie muziek voor door de woestijn! Of andere wegen die naar een immer eindeloze horizon leiden, erg relajado Juno reactor en Infected mushroom doen het altijd goed. Of Man with no name en Hallucinogen. Op Dragonfly records is veel van dat soort psytrance uitgebracht. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
voor de liefhebbers: Protoculture PSYSEX Dark Nebula Drugon Encens KOXBOX Slum Synsun MENOG xerox and illumination Dark Soho Black Sun Empire (meer dnb) signature |
|
hehe, heb 't inmiddels echt even gehad met dit genre.. komt omdat er weinig vernieuwing in het genre zit, echt elke release klinkt hetzelfde.. beetje jammer, dan maar weet teruggrijpen op oude cd's.. koxbox is trouwens erg gaaf ja, nieuw album (U-Turn) ook goed om aan te horen.. side-project: Psychopod van vroegah is trouwens nog een stuk vetter.. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-11-2006 0:45] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
geef eens wat namen van gouwe ouwe as je wil! ik zit vooral met de nieuwe bezig, maar ik ben een parvenu, de ouwe ken ik nog niet signature |
|
Goa is echt super. Ik ga dan ook regelmatig naar Goa feesten. En wat je echt gehoord moet hebben is Rinkadink. Dat is echt bruut Gelegenheids satanist |
|
ga ik es proberen! mijn laatste vondst is Slum, uit Japan http://www.slum-rainbow.com/mp3_sample/makerainbow.mp3 signature |
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Nuns_Of_The_Revolution OMFG!!!!! wat een album is dat Rock Bitch Mafia! signature |
|
dat xenomorph zou een perfecte aftershow zijn voor Darkspace gig.. helemaal omdat darkspace ook samples van xenomorph gejat heeft hehe.. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
matt m. maddox BRUUUTE PSYRAVE dit is HARD!!! en HYPNO!! Horror Place Zwartgallige goa Duister boeltje Psychopod gewoon trippen op lagen Ubar Tmar Thrashmetal goa The arrangement/rhythm of musical elements on this CD is based on Penrose tiles (aperiodic tiling). It is broken into tracks all either 34 or 55 seconds long, for a total of 89 tracks (that is, 55 tracks plus 34 tracks), in accordance with the Golden Mean. 34, 55, 89 are successive terms in the Fibonacci Series - a sequence of numbers in which each term is the sum of the two previous terms. As the terms grow larger and larger the ratio of a term and its immediate predecessor approaches the Golden Mean, which is (1+√5)/2 or approximately 1.618. Texas Faggott, de nieuwe generatie Goa, Finse goa DIt is beeeeeeeestig [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-11-2006 23:02] signature |
|
GOA/Trance sorry, ik heb teveel feestjes meegemaakt....GOA welteverstaan, die kleurtjes, die mensen...moet het ff kwijt |
|
Knallen!! Gelegenheids satanist |
|
quote: Dat je naar zoiets kan luisteren, het zou mij echt gigantisch gaan irriteren deze muziek. |
|
Ik luister het wel graag.. ik vind alleen weinig dat echt mijn smaak is en graag luister. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Huh? |
|
quote: Euhm.. ok, te vaag omschreven.. Ik vind weinig Goa/psytrance dat me echt ligt, veel ervan verveelt vaak snel. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |