|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Chillout track deluxe |
|
De hele avond allee maar goa zou ik ook niet blij van worden. |
|
Zuipen deden ze ook al niet dus ik stond daar het grootste gedeelte van de avond nutteloos achter de bar tussen de neon-verlichting (lekker hoerig) met die muziek snoeihard aan. Op die manier krijg je vanzelf enige aversie tegen die muziekstijl. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
zo eens in de maand doe ik niets anders signature |
|
wiiiii.... signature |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik live ook vaak teleurgesteld was in de muziek, inderdaad eg monotoon en eigenlijk niet snel zo psychedelisch als het zou moeten zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ga dit jaar naar Boom. |
|
Dat klinkt wel eco. |
|
Haha, heel waar. |
|
verrrrry nice signature |
|
quote: En we lachen eens allemaal met kvellie. En nu gaan we vegen |
|
Het enigste dat ik me kan herinneren dat me kon bekoren, was The Muse is rapt (ofzoiet). En nu gaan we vegen |
|
quote: The Muses Rapt dus. Spiritual Healing. Nu de zomer eraan komt, toch weer wat openluchtgoa's doen. En nu gaan we vegen |
|
Alijd feest zo'n goa's. Dansen gelijk zot. En allemaal zonder druqs, wat mij betreft. Gewoon gaan. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Rond 2008 massa's gedaan. Veel verdovende middelen. Black-outs van een paar uur, tegen grieten aanpappen en numero's krijgen van wie je achteraf nie meer weet van wie het is, om 10 uur smorgens tegen andere high gasten staan uitleggen en nie meer weten over wat, bij de ochtendbakker koeken bestellen en ze zien zweven... Deze zomer nog eens proberen hoe mijn lichaam het verteert. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ooit al eens op Rhakti Dei in Doornzele geweest? En nu gaan we vegen |
|
Nog nooit van gehoord. Ooit eens op een schijnbaar befaamde goa in de Ardennen. En voor de rest altijd wel op toffe locaties. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
toch liever Saunatrance en Freeform signature |
|
Valt Sphongle hieronder? Werd me getipt door de zanger van m'n band. Op het eerste gehoor vond ik het redelijk ontspannen. Maar toen ik het 't laatst eens goed terugluisterde werd ik helemaal gek. Een poging tot psychedelia door maximalisme (ik hoor 't liever in een minimalistischere approach, tenzijn noise). Dit vind ik gewoon goedkoop. Veel van die verknipte Braziliaanse voetbalmuziek enzo. Alles om maar zo non-prikkelend (lees: toegankelijk) mogelijk te zijn. Het wringt me niet genoeg en ik vond het wat zenuwachtig, om het nog maar eens samen te vatten. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Sphongle valt er wel onder ja, wel meer chillout. Ik zet soms 1200 Micrograms op. |
|
quote: Thnx, vandaag een lekker stuk gefietst met deze mooie muziek. Geef mij over het algemeen maar lekkere smerige darkpsy, HmmMmMM [Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 19-11-2018 18:54] |
|
quote: Nee, Sphongle valt onder psyDUB. |
|
This is an amazing post. https://opnmax.com [Dit bericht is gewijzigd door jamalraza op 20-11-2019 14:28] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |