IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : GOA / Psytrance ... iemand? Vorige pagina
Sjon
Usericon van Sjon
Posted 26-02-2012 22:57 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht



Chillout track deluxe


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-02-2012 9:39 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Heb het regelmatig (maandelijks) moeten doorstaan (de hele avond/nacht) toen ik nog achter de bar in De Gloppe werkte. Het publiek valt wel mee, maar die muziek! Zo saai en eentonig als het maar wordt. Ritme bleef ook de hele avond hetzelfde; tok-tok-tok-tok! Ik snap heel goed dat de meeste bezoekers van dit soort feestjes hard drugs tot zich nemen; als je brein op volle toeren draait wordt je er na korte tijd spuugziek van.

In 't Gooi zijn er nog regelmatig illegale Goa parties op de Hilversumse of Bussumse heide. Best gezellig, maar die muziek... aaargh! Gelukkig is het bier goedkoop dan.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 27-02-2012 12:23 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

De hele avond allee maar goa zou ik ook niet blij van worden.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-02-2012 12:27 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Zuipen deden ze ook al niet dus ik stond daar het grootste gedeelte van de avond nutteloos achter de bar tussen de neon-verlichting (lekker hoerig) met die muziek snoeihard aan. Op die manier krijg je vanzelf enige aversie tegen die muziekstijl.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2012 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



zo eens in de maand doe ik niets anders


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2012 22:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




wiiiii....


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-03-2012 21:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 februari 2012 9:39 schreef Mortis Rex het volgende:
Heb het regelmatig (maandelijks) moeten doorstaan (de hele avond/nacht) toen ik nog achter de bar in De Gloppe werkte. Het publiek valt wel mee, maar die muziek! Zo saai en eentonig als het maar wordt. Ritme bleef ook de hele avond hetzelfde; tok-tok-tok-tok! Ik snap heel goed dat de meeste bezoekers van dit soort feestjes hard drugs tot zich nemen; als je brein op volle toeren draait wordt je er na korte tijd spuugziek van.

In 't Gooi zijn er nog regelmatig illegale Goa parties op de Hilversumse of Bussumse heide. Best gezellig, maar die muziek... aaargh! Gelukkig is het bier goedkoop dan.




Ik moet zeggen dat ik live ook vaak teleurgesteld was in de muziek, inderdaad eg monotoon en eigenlijk niet snel zo psychedelisch als het zou moeten zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-03-2012 2:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ga dit jaar naar Boom.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-03-2012 2:41 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Dat klinkt wel eco.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-03-2012 7:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, heel waar.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-07-2012 0:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




verrrrry nice


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-06-2015 0:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 14:11 schreef kwelgeest het volgende:
GOA kon ik waarderen toen ik nog teveel met de 'speciale' kruiden de op moerder aarde groeien experimenteerd.


En we lachen eens allemaal met kvellie.



En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-06-2015 0:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Het enigste dat ik me kan herinneren dat me kon bekoren, was The Muse is rapt (ofzoiet).



En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2015 5:39 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2015 0:14 schreef caron het volgende:
Het enigste dat ik me kan herinneren dat me kon bekoren, was The Muse is rapt (ofzoiet).




The Muses Rapt dus.

Spiritual Healing.

Nu de zomer eraan komt, toch weer wat openluchtgoa's doen.


En nu gaan we vegen


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-06-2015 13:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Alijd feest zo'n goa's. Dansen gelijk zot. En allemaal zonder druqs, wat mij betreft. Gewoon gaan.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2015 20:43 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Rond 2008 massa's gedaan.
Veel verdovende middelen.

Black-outs van een paar uur, tegen grieten aanpappen en numero's krijgen van wie je achteraf nie meer weet van wie het is, om 10 uur smorgens tegen andere high gasten staan uitleggen en nie meer weten over wat, bij de ochtendbakker koeken bestellen en ze zien zweven...

Deze zomer nog eens proberen hoe mijn lichaam het verteert.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 18-06-2015 20:46 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2015 13:51 schreef PandroidJack het volgende:
Alijd feest zo'n goa's. Dansen gelijk zot. En allemaal zonder druqs, wat mij betreft. Gewoon gaan.


Ooit al eens op Rhakti Dei in Doornzele geweest?


En nu gaan we vegen


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-06-2015 10:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Nog nooit van gehoord. Ooit eens op een schijnbaar befaamde goa in de Ardennen. En voor de rest altijd wel op toffe locaties.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-11-2018 0:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-11-2018 0:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

toch liever Saunatrance en Freeform


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 19-11-2018 13:25 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Valt Sphongle hieronder? Werd me getipt door de zanger van m'n band. Op het eerste gehoor vond ik het redelijk ontspannen. Maar toen ik het 't laatst eens goed terugluisterde werd ik helemaal gek. Een poging tot psychedelia door maximalisme (ik hoor 't liever in een minimalistischere approach, tenzijn noise). Dit vind ik gewoon goedkoop. Veel van die verknipte Braziliaanse voetbalmuziek enzo. Alles om maar zo non-prikkelend (lees: toegankelijk) mogelijk te zijn. Het wringt me niet genoeg en ik vond het wat zenuwachtig, om het nog maar eens samen te vatten.



Northward
Usericon van Northward
Posted 19-11-2018 17:51 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Sphongle valt er wel onder ja, wel meer chillout.

Ik zet soms 1200 Micrograms op.



Machtig
Usericon van Machtig
Posted 19-11-2018 18:54 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2018 0:31 schreef Mutilator het volgende:



Thnx, vandaag een lekker stuk gefietst met deze mooie muziek.

Geef mij over het algemeen maar lekkere smerige darkpsy, HmmMmMM


[Dit bericht is gewijzigd door Machtig op 19-11-2018 18:54]


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 19-11-2018 18:56 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2018 13:25 schreef Dirge for november het volgende:
Valt Sphongle hieronder? Werd me getipt door de zanger van m'n band. Op het eerste gehoor vond ik het redelijk ontspannen. Maar toen ik het 't laatst eens goed terugluisterde werd ik helemaal gek. Een poging tot psychedelia door maximalisme (ik hoor 't liever in een minimalistischere approach, tenzijn noise). Dit vind ik gewoon goedkoop. Veel van die verknipte Braziliaanse voetbalmuziek enzo. Alles om maar zo non-prikkelend (lees: toegankelijk) mogelijk te zijn. Het wringt me niet genoeg en ik vond het wat zenuwachtig, om het nog maar eens samen te vatten.


Nee, Sphongle valt onder psyDUB.


jamalraza
Usericon van jamalraza
Posted 20-11-2019 14:28 by jamalraza Wijzig reactieProfiel van jamalrazaQuote dit bericht

This is an amazing post. https://opnmax.com

[Dit bericht is gewijzigd door jamalraza op 20-11-2019 14:28]


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen