|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
23 en 24 april is er op kasteel de Haar in Haarzuilens weer een elf fantasy fair. Voorverkoop is 14,50 en kassa verkoop is 17,50 Men zoekt nog vrijwilligers voor degene die het boeit. www.elffantasy.nl Spelende bands Faun, Neun Welten, Pinknruby, GOR/Francesco Banchini, Dubia Fortuna, Ars Ultima/AU en een piratenkoor [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 20-04-2006 13:28] |
|
Geweldig |
|
Heersch! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Tja niet true genoeg he, ach boeiend.. als meisje zijnde mag je elfjes en draakjes leuk vinden. |
|
quote: Inderdaad en het is niet eens tegelijk met Waldrock. |
|
|
|
Moet ik dan als elf of draak komen? |
|
ben er in 2001 of 2002, dat weet ik niet precies meer, geweest. Ik vond het niet zo... |
|
Elfjes! |
|
quote: En mannen in jurken |
|
Eens zien of het er dit jaar wel van komt... als vrijwilliger/figurant scheelt 't in ieder geval de belachelijke entreeprijs I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Jij bent een van die mannen in een jurk? |
|
quote:Mogelijk ja... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Die buttplugverkoper in die roze jurk waarschijnlijk. |
|
quote: |
|
|
|
quote: Ja ontzettend grappig, dat ding lijkt niet eens op een mooi elfje! |
|
quote:Nee, nee en nogmaals nee! Je krijgt geen kwantumkorting! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wow, met Faun, die zijn alleszins al supergeweldig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote:Mooi mooi mooi. Dat wordt weer als een hippie op het gras liggen en genieten van neo-folk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hmm dat is niet ver fietsen... Misschien wie weet, ga ik toch wel mee met die elfjes fanaten van school... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 13-01-2005 21:22] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Is het programma van zaterdag 23 april hetzelfde als van zondag 24 april? SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
Ik ben er, als er niets tussenkomt, zeker een of twee dagen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik ben er ook weer bij Miscchien zelfs ook wel als figurant, moet ff kijken. |
|
Hmm dit schiet ook al mooi op, vorig jaar maar een jaartje overgeslagen. Nogal afgeknapt op het weer toen en daarbij ging Waldrock voor. Heb dr zin in |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |