|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar doelde ik op ja. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
das mooi, dan komt er nog veel meer zware shit in de Friese hoofdstad You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
En terecht! Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
wim van bil dan nog maar even in het voorprogramma Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
and who cares if it's gay, as long you don't have to pay (too much) You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
wat is de prijs van het bier dan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
1,6 en das een stuk goedkoper dan in Paradiso bv You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:Ik heb een fiets...maar het is een kinderfietsje dus die 20 km red ik nooit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het is het vermelden waard om Wyked wytch te mijden als de pest. Zelden zo'n kut band gehoord/gezien. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Oh zeker!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hoe was E-force (live) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zeer de moeite waard. De band had er ook wel zin in terwijl het publiek wat tam was. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
mooi dat word weer even lekker haartjes schudden ! woensdag ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
hehe mooi bierpauze Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Shit Wicked wytch gaat ook met Marduk en Endstille meetouren. Nu kom ik er niet onderuit. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik snap niet dat ze er zo'n kutband bij flikkeren. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik hoorde dat dielui nogal wat geld hadden betaald om op die tour mee te gaan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
het zal mij benieuwen! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-01-2005 2:09] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Bij nader inzien.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hehe straks die kant maar op Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zo ook ff kijken, ik ga wel vermomd, met bierbuik enzo. |
|
Hehe, is idd een luxe tent Chellie hehe..... tot straks! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |