|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Goh, eindelijk de grote boze Chelman es in het echt zien. Ik ga maar verlegen in een hoekkie staan denk ik hehe... spelfout weggehaald... |
|
Zooo, dat was weer beuken. Behalve die bitch dan Bang that head that doesn't bang! |
|
Het was alleraardigst. Ik kwam gelukkig vlak na de CoF tribute band en kon rustig van een pilsje genieten alvorens Tsjuder begon. De trio was lekker enthousiast en speelden heel energiek. Bijster origineel waren ze niet, soms dacht ik dat ik naar Marduk aan het luisteren was en in sommige nummers hoorde ik heel veel leenwerk van Metallica...ja ja. Verder had het een lekkere rock'n roll gehalte en was het zeker een aangenaam tijdsverdrijf. Als de heren nog wat beter leren om hun ideeen uit te werken kan het nog wat worden. Carpathian Forest was.....Carpathian Forest...het viel me alleszins mee na vele negatieve reacties die ik eerder las. Toch denk ik dat de heren iets vaker aan den vrouw moeten. Ik bedoel hoe kan je over piemels, cunts etc. zingen en jezelf betasten en als vrouw verkleden EN geen tekens van seksuele frustratie afgeven? Nog even Varanus gesproken en handjes geschud met de hoeder van de Friese 'eer' Orion. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
(zo net terug) Leuk avondje gehad E-force was voor mij de band van de avond , gewoon lekkere old school thrash zoals het moet! alleen zoals gewoonlijk was er weer geen harses in de zaal (erg jammer deze band had beter verdient) Tsjah dat wicked witch gejank vond ik maar niks ( gatverdamme wat een vies smerige turk op zang ) Tsjuder ach wel leuk , vooral het Rock 'n Roll gehalte verder vond ik het niet zo bijzonder (erg hoog marduk gehalte ) Carpathian Forest ook wel lachen , niet bijzonder. Die zanger vond zich heel wat volgens mij(kweet eigenlijk niet hoe serieus ik hem moet nemen) Maar goed na zn edelle delen te hebben laten te zien oa aan mn vriendin liep hij de hele tijd met een stijve op het podium (hij mag hem wel eens wassen lekker ranzig !) Na afloop kwam ik hem buiten nog tegen durfde me niet eens aan te kijken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Zo te lezen heb jij hem dus HEEL uitvoerig bekeken.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wicked Witch, hebben zie boeren zich nou weer in lopen kopen in een tournee. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
E-Force was top en het was hun onwaardig om als eerste voor 10 man/vrouw te spelen Die Witch: duidelijk zich zelf ingekocht. Tsjuder: Opzich leuk, de Bathory cover ook strak, maar mag nog wel even door oefenen en creatiever worden. En de dames maar sms'en dat ze de edele delen gezien hadden Ik heb toch liever een toegift dan een penis... [Dit bericht is gewijzigd door metalmaniac666 op 20-01-2005 16:11] Bang that head that doesn't bang! |
|
E-force :Dikke heersch!! Wicked ellende : kots ende braak kutband Tsjuder : Dikke heersch!! Carpatian Forest : Dikke heersch!! Een geweldige schijt aan alles mentaliteit Edit; ben tijdens 1 van de laatste nummers weggegaan, en heb dus het voyeurismegedeelte gelukkig gemist hehe.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 20-01-2005 18:04] spelfout weggehaald... |
|
E-force gemist Wykked Wytch , tja ach... ze kon nog best krijsen maar verder.. Tsjuder , hoogtepunt! supterstrak en die drummer is grappig CF, ik weet er niet zo heel veel meer van eigenlijk... bezopen maar het viel me nog mee ja na 't lezen van al die negatieve reviews [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-01-2005 19:29] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: zou wel moeten he als hij voor je neus gaat zitten zwaaien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik zag je eerder uitvoerig je vriendin bestuderen, de hele avond lang Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
gemist...ziek... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
helaas, wat had nattefrost trouwens een mooi kangol achtig petje op zn hoofd na afloop hehe Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |