|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Woohooo CONCERT: SUNNO))) + BORIS 23 - 3 in Vera!! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-01-2005 10:55] |
|
Boris? |
|
quote: Boris! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1330614 Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
HUH?))) Suck my piss |
|
Gaok Skully daor zien? |
|
dat klopt))) ))) U zie ik doar!))) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 13-01-2005 22:11] Suck my piss |
|
Haha, dit wordt echt doelloos dom, maar ach als er maar bier is. |
|
Welke Boris? |
|
kiep zuh sjool allaif! |
|
Wat is et voor band en hoe spreek je die naam uit? |
|
"sunn O haakje sluiten haakje sluiten haakje sluiten" ? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-01-2005 22:53] Bruce Banner |
|
Wat is dat ook alweer voor shizzle? |
|
Niets met zwaardjes en harnasjes .. dus blijf maar lekker thuis .. |
|
en wat is het dan wel voor muziek? |
|
Dat is inderdaad interessanter. |
|
Extreme drone doom. Kreeg ooit in de Aardschok 10 punten. (Maar ja, die punten van de Aarschok stellen ook geen fuck voor. Meestal betekent het juist dat een band bijzonder goed is.) [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-01-2005 0:02] |
|
Dat is nuttiger, ik zal er eens wat van opzoeken! |
|
als je wat hebt gevonden stuur mij dat ook ff wil je? |
|
Ja hoor knul, omdat jij het bent. |
|
|
|
Drone doom? voelt iemand zich geroepen om dat in het kort te verklaren? Bruce Banner |
|
quote: Feeeeedbaccckkkkkkkkk....... Laaaaaggggg..... Lager...... Laagst... Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Het is ook meer "geluid" dan muziek. Ik kan er niet zo veel mee. Maar misschien ga ik wel ff kijken, ben nl wel erg benieuwd hoe dit live is Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Doen Altijd leukk .. lijkt me gewoon meer en gave eravring ipv een normaal metalconcert |
|
leuk! even zien of ik dan kan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |