|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal in ieder geval een stuk goedkoper zijn dan in 013. |
|
Wat Boris in Nederland? Dit is echt super kick spelen ze ook nog ergens anders? |
|
quote: Op 13 maart in Calypso, Rotterdam, georganiseerd door Worm: http://www.wormweb.nl. o dark grace of the death of god |
|
quote: Oei shit volgende week al ... Even afhankelijk van hoe ik met werk zit ... Doordeweekse concerten zuigen fiks |
|
quote: Man. bij SNT heb je de alles eruit heerschende BBR |
|
quote:Ja .. en het minst heerschende 1 weke vooruit rooster |
|
quote: Oja, kut. hehe. Probeer verlof aan te vragen. Moet officieel 7 dagen van te voren, maar lukt meestal wel |
|
quote:Hebben wij nu wessel voor, maar heb de dag erna ochtend vrij .. ff kijken of ik die dag uurtje eerder weg kan ... maar ga jij daarheen dan? |
|
Via Wessel inderdaad. Nee ik ga er niet heen, hehe. Maar weer ontopic dan. |
|
LULLO'S !!! KOMEN! Suck my piss |
|
Sunn stond met 5 man op het podium. Erg gave podiumpresentatie..de muziek? je had er bij moeten zijn... Suck my piss |
|
Er stond een toffe recensie hiervan in het NRC van donderdag.... Jammer dat ik niet kon, ik had het ook wel willen zien. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb het door te druk op me werk moeten missen |
|
quote: zzzzzzzzzzmoezzzzjezzz |
|
quote:Nee hoor, ik ben geen lui werkschuw hippie ass tuig |
|
quote: HHMMZZ, staat er een keer wat van jouw gading en dan ga je niet.... dat je moet werken kan geen reden zijn..toch? |
|
quote:Wel als je dan laat moet werken en geen vrij kunt krijgen ... |
|
gemist Je moeder. |
|
LOL het was VEEL rustiger toen, kwa opkomst. Suck my piss |
|
yeah maar toch gemist!! Je moeder. |
|
en kom eens op msn man, beetje bespreken over noise enzo Je moeder. |
|
Er hangt iets noise in de lucht!!11 |
|
prepare Je moeder. |
|
Ik wou Jantje al quoten en zeggen: Je was er toch? zie ik ineens ergens 2005 staan iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |