|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft Triangel ook een site? Kan hem niet vinden |
|
Heb er ook geen kunnen vinden, moet ik bekennen. Mocht iemand 'm weten, post 't effe, ben wel benieuwd eigenlijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat is toch met carnaval he? Tenminste iets om de carnaval te ontlopen |
|
Ik kan zeker het optreden van Foretold erg aanraden.. die mannen zijn heel goed bezig. Over m'n eigen band ga ik natuurlijk geen oordeel vellen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:meer kan ik er niet van maken: http://www.kroegenweb.nl/kroegpagina.php?kroegnummer=10360 |
|
Dat ziet er niet slecht uit. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik heb er een paar keer gespeeld, altijd gezellig druk |
|
Ben benieuwd, vorige optreden was niet zo druk bezocht, was wel jammer. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Weert? Allejezus wat een takke-eind. En op een dinsdag ook nog. Tja, dat wordt wel lastig She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dan neem je woensdagochtend maar vrij en crash je bij mij op de bank. End of discussion. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
de triangel heeft geen site nog... k ga er denk k wel zijn!!!, foretold heb k net de demo vangekregen....tering wat heeft die zanger n strot zeg! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wat voor muziek maken jullie eigenlijk? Kan nergens wat samples vinden. |
|
Foretold heerscht. Oh zo. @Mies: Naar mijn weten zijn er geen samples van ons online. Het laatste jaar zijn er geen nieuwe opnames gemaakt, en de oude zijn niet zo denderend. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Een zekere Thortuga (=hun gitarist Cyriel) poste hier ooit: quote: |
|
Ik moet altijd een beetje denken aan een combinatie van Anathema, Finntroll en dan een scheutje thrash erin. Erg leuk En Foretold heerscht ten top. Die zanger is echt een beest, beetje Chris Barnes strot. Het is wel te hopen dat er in Weert een gevarieerd publiek komt, anders heeft een van beide bands waarschijnlijk een erg lauw publiek. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: denk dat er wel redelijk wat volk op af komt....voor foretold wordt iig goeie reclame gemaakt volgens mij wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zal es kijken, maar ik beloof niks. Concerten op werkdagen moeten sowieso verboden worden She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Je gaat me toch niet vertellen dat je mijn laatste concert gaat missen, wel.. ? Mijn trouwste groupie! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Misschien toch nog maar een extra concertje meespelen tijdens een weekend dan maar She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nope, dat gaat niet door. 'Tis de laatste keer, en daar ben jij dan ook bij bezig, begrepen. Ik bel je baas wel op en zeg dat je ziek bent. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
*schop* [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En NOG een keer *schop* Dinsdag.. komen! Feesten! Mettol! Bier! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nog een paar uurtjes! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:doe marco de groetjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nouuu ja, je komt niet ? Moet ik 'm weer gaan troosten als ie dadelijk in tranen uitbarst.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |