IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mastodon - Zaterdag 5 Maart - Doornroosje Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-01-2005 12:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

meer info op www.doornroosje.nl

vvk start op 1 februari!

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 01-02-2005 11:20]

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-01-2005 13:21 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1580221
Als we nou gewoon een topic zouden gebruiken voor de hele tour.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Spirit In Black
Posted 19-01-2005 13:23 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

best, slotje

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 19-01-2005 13:24]

Noordkabaal
Usericon van Noordkabaal
Posted 19-01-2005 13:25 by Noordkabaal Wijzig reactieProfiel van NoordkabaalQuote dit berichthttp://www.noordkabaal.nl

VETTE POSTER!!!

choose metal! www.noordkabaal.nl

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-01-2005 14:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

was ook geen geheim van lange duur dan

Present natuurlijk.

Spirit In Black
Posted 19-01-2005 14:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

moest eerst op de site.....

Spirit In Black
Posted 01-02-2005 11:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Extol is als support toegevoegd, line-up is nu;

Dozer + Extol + Mastodon

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-02-2005 11:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Is de aanvang nog steeds 18.30? Aangezien het vroeg afgelopen moet zijn?

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 01-02-2005 11:52 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Dozer!!! HEERSCH,
misschien dat ik daar ook wel bij ben

And my marlboro light

Spirit In Black
Posted 01-02-2005 11:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 11:40 schreef ghoulliette het volgende:
Is de aanvang nog steeds 18.30? Aangezien het vroeg afgelopen moet zijn?

Yep, dubbele productie...om 23.00 moet het feestje afgelopen zijn

Afterparty in DIOGENES!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-02-2005 11:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Is Amsterdam dan niet dichter bij voor jou? Daar speelt Dozer ook (4 maart, Melkweg)

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 01-02-2005 11:57 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

haha dan ben ik er in Amsterdam bij

And my marlboro light

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-02-2005 12:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 11:55 schreef Spirit In Black het volgende:
Yep, dubbele productie...om 23.00 moet het feestje afgelopen zijn

Afterparty in DIOGENES!

Ha dan wordt het daar ook eens druk!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-02-2005 11:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Hm dan is Necrophagist ook al in de GVH Geen Mastodon voor mij dusch helaars

Spirit In Black
Posted 03-02-2005 13:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 11:52 schreef FRNK het volgende:
Hm dan is Necrophagist ook al in de GVH Geen Mastodon voor mij dusch helaars

kan in principe allebei....Necrophagist speelt na de voorronde vna de Metalbattle.

Mastodon begint al om +/- 20.00 uur te spelen.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 03-02-2005 13:18 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Dus dan spelen die andere 2 bands maar een half uur ofzo?

Spirit In Black
Posted 03-02-2005 13:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 13:18 schreef Meridian het volgende:
Dus dan spelen die andere 2 bands maar een half uur ofzo?

hoe weet je dat? Is overigens meestal 35 min. Het gaat toch om Mastodon.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-02-2005 15:18 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 3 februari 2005 13:16 schreef Spirit In Black het volgende:
kan in principe allebei....Necrophagist speelt na de voorronde vna de Metalbattle.

Mastodon begint al om +/- 20.00 uur te spelen.

HMMMM hehe.. maar zal wel weer lastig worden ivm vervoer n shit.. sux. Ach ja, we'll see

Spirit In Black
Posted 26-02-2005 12:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

*hopsa*

Spirit In Black
Posted 01-03-2005 12:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de nieuwe site van Doornroosje is in de lucht.

vanaf nu kunnen tickets voor alle concerten eenvoudig en snel online besteld worden!

www.doornroosje.nl

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-03-2005 12:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Komt de BMM ook langs om Extol met poep te besmeuren?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-03-2005 13:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

niet aanwezig..

meot sowieso tot 20.00 repeteren (welliswaar in nijmegen), maar ik vin het kaartje te duur en bovendien zijn de prijzen bij de doornroosje aan de bheoorlijk fors dure kant..... zeker als eht al vroeg begint en je nog de avond wil door tanken.

nee, ik ga in de goudvishal verpozen...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Posted 01-03-2005 13:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

owja..

spirit in black: je site werkt behoorlijk kut?!?!?!

kan aan mijn Internet explorer op eht werk liggen, maar de hele site is fucked up

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Spirit In Black
Posted 01-03-2005 13:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 13:12 schreef irritante klootzak het volgende:
owja..

spirit in black: je site werkt behoorlijk kut?!?!?!

firefox?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-03-2005 14:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 13:11 schreef irritante klootzak het volgende:
niet aanwezig..

meot sowieso tot 20.00 repeteren (welliswaar in nijmegen), maar ik vin het kaartje te duur en bovendien zijn de prijzen bij de doornroosje aan de bheoorlijk fors dure kant..... zeker als eht al vroeg begint en je nog de avond wil door tanken.

nee, ik ga in de goudvishal verpozen...

Ja de prijs van chocolade melk is lachwekkend hoog. Bijna 5 gulden als je het omrekent, en dat terwijl het bij andere podia niet het geval is.

Maargoed, de nieuwe website ziet er goed uit. En bezatten doen we dan wel in de stad

irritante klootzak
Posted 01-03-2005 16:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

spirit:

nee.. heb heir internet explorer en dat ding werkt echt voor geen meter... erg raar, want ik ben nog neit eerder een site tegengekomen die neit werkt

thuis heb ik firefox inderdaad, dus zal ff checken of ie het daar wel in doet!!!!

ghoulie: of in de goudvishal... kun ej boven weer de mannen gek maken!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com