|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
meer info op www.doornroosje.nl vvk start op 1 februari! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 01-02-2005 11:20] |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1580221 Als we nou gewoon een topic zouden gebruiken voor de hele tour. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
best, slotje [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 19-01-2005 13:24] |
|
VETTE POSTER!!! choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
was ook geen geheim van lange duur dan Present natuurlijk. |
|
moest eerst op de site..... |
|
|
|
Is de aanvang nog steeds 18.30? Aangezien het vroeg afgelopen moet zijn? |
|
Dozer!!! HEERSCH, misschien dat ik daar ook wel bij ben And my marlboro light |
|
Is Amsterdam dan niet dichter bij voor jou? Daar speelt Dozer ook (4 maart, Melkweg) |
|
haha dan ben ik er in Amsterdam bij And my marlboro light |
|
quote: Ha dan wordt het daar ook eens druk! |
|
Hm dan is Necrophagist ook al in de GVH Geen Mastodon voor mij dusch helaars |
|
quote: kan in principe allebei....Necrophagist speelt na de voorronde vna de Metalbattle. Mastodon begint al om +/- 20.00 uur te spelen. |
|
Dus dan spelen die andere 2 bands maar een half uur ofzo? |
|
quote: hoe weet je dat? Is overigens meestal 35 min. Het gaat toch om Mastodon. |
|
quote: HMMMM hehe.. maar zal wel weer lastig worden ivm vervoer n shit.. sux. Ach ja, we'll see |
|
*hopsa* |
|
de nieuwe site van Doornroosje is in de lucht. vanaf nu kunnen tickets voor alle concerten eenvoudig en snel online besteld worden! www.doornroosje.nl |
|
Komt de BMM ook langs om Extol met poep te besmeuren? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
niet aanwezig.. meot sowieso tot 20.00 repeteren (welliswaar in nijmegen), maar ik vin het kaartje te duur en bovendien zijn de prijzen bij de doornroosje aan de bheoorlijk fors dure kant..... zeker als eht al vroeg begint en je nog de avond wil door tanken. nee, ik ga in de goudvishal verpozen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
owja.. spirit in black: je site werkt behoorlijk kut?!?!?! kan aan mijn Internet explorer op eht werk liggen, maar de hele site is fucked up Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: firefox? |
|
quote: Ja de prijs van chocolade melk is lachwekkend hoog. Bijna 5 gulden als je het omrekent, en dat terwijl het bij andere podia niet het geval is. Maargoed, de nieuwe website ziet er goed uit. En bezatten doen we dan wel in de stad |
|
spirit: nee.. heb heir internet explorer en dat ding werkt echt voor geen meter... erg raar, want ik ben nog neit eerder een site tegengekomen die neit werkt thuis heb ik firefox inderdaad, dus zal ff checken of ie het daar wel in doet!!!! ghoulie: of in de goudvishal... kun ej boven weer de mannen gek maken! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |