IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mastodon - Zaterdag 5 Maart - Doornroosje Vorige pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-03-2005 16:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 16:10 schreef irritante klootzak het volgende:
spirit:

nee.. heb heir internet explorer en dat ding werkt echt voor geen meter... erg raar, want ik ben nog neit eerder een site tegengekomen die neit werkt

thuis heb ik firefox inderdaad, dus zal ff checken of ie het daar wel in doet!!!!

bij firefox loopt de site tegen scroll problemen aan. Bij IE nog geen foutmelding binnen gehad...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-03-2005 19:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2005 16:10 schreef irritante klootzak het volgende:
spirit:

nee.. heb heir internet explorer en dat ding werkt echt voor geen meter... erg raar, want ik ben nog neit eerder een site tegengekomen die neit werkt

thuis heb ik firefox inderdaad, dus zal ff checken of ie het daar wel in doet!!!!

ghoulie: of in de goudvishal... kun ej boven weer de mannen gek maken!

Whaha, heb je al gezien wat er op internet staat *schaam*

haha

Maar mag dus wel in Venice Beach komen wonen...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-03-2005 21:20 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

cool..
ik ga mee....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Spirit In Black
Posted 05-03-2005 12:45 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

heb er zin in!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-03-2005 22:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Gaaf was het, Cool ook dat ze binnenkort weer terug naar Europa komen.

Jammer van de kater van vandaag en alle geheugen gaten haha.

@Spirit, expres Iron Maiden na het concert op gezet, vroeg al aan Brann of ze het speicaal voor hem gedaan hadden haha

Spirit In Black
Posted 06-03-2005 23:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2005 22:12 schreef ghoulliette het volgende:

@Spirit, expres Iron Maiden na het concert op gezet, vroeg al aan Brann of ze het speicaal voor hem gedaan hadden haha

dat was eigenlijk om jou de tent uit te krijgen, maar dat lukte niet erg

heb overigens nog anderhalf uur met Brann zitten lullen aan de bar met op de achtergrond een gezellige techno beat hehehe.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2005 16:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Whaha ik was aardig snel weg toch, uiteindelijk zelfs nog vanuit de stad de laatste bus naar huis genomen.

Maar het was erg gaaf, trouwens erg verrast door Dozer, wat een stem heeft die zanger!!! Niet normaal. Wel jammer dat hun cd uitverkocht was.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 07-03-2005 16:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik heb nog wel een stapel oude demo's van ze liggen... hadden ze me toen in de hand gedrukt...
zal der een voor je opzoeken ghoullie

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-03-2005 19:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

betor thnx

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com