|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Whaha, heb je al gezien wat er op internet staat *schaam* haha Maar mag dus wel in Venice Beach komen wonen... |
|
cool.. ik ga mee.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
heb er zin in! |
|
Gaaf was het, Cool ook dat ze binnenkort weer terug naar Europa komen. Jammer van de kater van vandaag en alle geheugen gaten haha. @Spirit, expres Iron Maiden na het concert op gezet, vroeg al aan Brann of ze het speicaal voor hem gedaan hadden haha |
|
quote: dat was eigenlijk om jou de tent uit te krijgen, maar dat lukte niet erg heb overigens nog anderhalf uur met Brann zitten lullen aan de bar met op de achtergrond een gezellige techno beat hehehe. |
|
Whaha ik was aardig snel weg toch, uiteindelijk zelfs nog vanuit de stad de laatste bus naar huis genomen. Maar het was erg gaaf, trouwens erg verrast door Dozer, wat een stem heeft die zanger!!! Niet normaal. Wel jammer dat hun cd uitverkocht was. |
|
ik heb nog wel een stapel oude demo's van ze liggen... hadden ze me toen in de hand gedrukt... zal der een voor je opzoeken ghoullie Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
betor thnx |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |