|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
"Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
quote:Godver, speelt die band een keer live in (nog) dichtbij, kan ik niet |
|
Aanwezig bij baroeg |
|
Wellicht aanwezig in Arnheim. Totaal geen blekkie fan meer, maar Kampfar blijft gaaf. Grimm ook al 3 jaar niet meer gezien, wel weer eens tijd. Life doesn't get much better than this! |
|
Flikker allemaal op met je "blekkie", blije kankerzooi |
|
Ondanks het gezeik van mensen dat ik vrijdag naar 013 moet komen, zal ik toch aanwezig zijn in de baroeg |
|
Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Zelfs ik ben in de Baroeg te vinden vrijdag Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik blijf ook niet achter! |
|
Hell yeah I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dit gaat heersen! |
|
Blergh en dan blijk ik niet te kunnen vrijdag Wat een vieze kanker homo ben ik [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 17-02-2005 16:40] |
|
quote: Dan ga je toch zondag naar de goudvishal? |
|
quote: Hmz, zit dan bij een meid in deventer en ik denk dat die de hele dag in bed wil blijven liggen. |
|
quote: quote: mmm |
|
hehe mja morge ben ik vieze homo zondag niet. Hmz deventer is wel vlakbij opzich, maar even kijken naar mn saldo zondag dan maar. |
|
quote: Kom nou maar naar de goudvishal. Kan je van mij een biertje krijgen. Hehe. |
|
heb er al zin in "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ga je zonder Rensykdommeke? Die heeft uiteraard weer geldgebrek zeker.. ghehehe carcasstrid |
|
zondag in de goudvishal wordt wel zwaar ok.. zal wat extra slechte heavy metal meenemen om te draaien.. anders zijn de dames van Grimm niet blij Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaat gaaf worden ja. Hehe. Eerst weer naar fc utrecht, net als bij Skyforger. Gelukkig begint de wedstrijd nu om 12:30. Kans dat ik wat minder lam aankom |
|
quote: hehe ja, hij vindt vrouwen belangrijker als dit concert [edit] ik hoor net dat hij toch wel weer geld heeft [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 18-02-2005 12:47] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: hahahaha!!! ach.. ik zie jou wel vanavond dan! carcasstrid |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |