![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." ![]() |
|
quote:Godver, speelt die band een keer live in (nog) dichtbij, kan ik niet ![]() ![]() ![]() |
|
Aanwezig bij baroeg ![]() ![]() |
|
Wellicht aanwezig in Arnheim. Totaal geen blekkie fan meer, maar Kampfar blijft gaaf. Grimm ook al 3 jaar niet meer gezien, wel weer eens tijd. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Flikker allemaal op met je "blekkie", blije kankerzooi ![]() |
|
Ondanks het gezeik van mensen dat ik vrijdag naar 013 moet komen, zal ik toch aanwezig zijn in de baroeg ![]() ![]() |
|
![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Zelfs ik ben in de Baroeg te vinden vrijdag ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
Ik ook. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik blijf ook niet achter! ![]() |
|
Hell yeah ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
Dit gaat heersen! ![]() ![]() |
|
Blergh en dan blijk ik niet te kunnen vrijdag ![]() Wat een vieze kanker homo ben ik ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 17-02-2005 16:40] ![]() |
|
quote: Dan ga je toch zondag naar de goudvishal? ![]() |
|
quote: Hmz, zit dan bij een meid in deventer en ik denk dat die de hele dag in bed wil blijven liggen. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: quote: mmm ![]() ![]() |
|
hehe mja morge ben ik vieze homo zondag niet. Hmz deventer is wel vlakbij opzich, maar even kijken naar mn saldo zondag dan maar. ![]() |
|
quote: Kom nou maar naar de goudvishal. Kan je van mij een biertje krijgen. Hehe. ![]() ![]() |
|
heb er al zin in ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
ga je zonder Rensykdommeke? Die heeft uiteraard weer geldgebrek zeker.. ghehehe ![]() carcasstrid ![]() |
|
zondag in de goudvishal wordt wel zwaar ok.. zal wat extra slechte heavy metal meenemen om te draaien.. anders zijn de dames van Grimm niet blij ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Gaat gaaf worden ja. Hehe. Eerst weer naar fc utrecht, net als bij Skyforger. Gelukkig begint de wedstrijd nu om 12:30. Kans dat ik wat minder lam aankom ![]() ![]() |
|
quote: hehe ja, hij vindt vrouwen belangrijker als dit concert ![]() [edit] ik hoor net dat hij toch wel weer geld heeft ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 18-02-2005 12:47] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: hahahaha!!! ach.. ik zie jou wel vanavond dan! ![]() carcasstrid ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |