|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ehh ik geloof van wel ja "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Op het podium had Dolk het over tijd en oefenen, dat hij het liefst de hele nacht doorspeelde maar dat ging niet. Dus geen Hymne, maar wel Norse! Zo ongeveer ging het... Ach, boeie. Voor een boven(!) perfecte setlist zouden ze zeker 2 uur mogen inruimen. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Dank aan de bands en organisatoren voor de gave optredens die zij neerzetten. P.S. Heer Kutoogster, een e-mail! [Dit bericht is gewijzigd door galspuug op 21-02-2005 13:48] |
|
het viel me mee dat er geen dames waren die hun slipjes op het podium gooiden bij grimm "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dat ontbrak helaas inderdaad. |
|
quote: Mij ook, en ik had nog wel speciaal geoefend om ze met mijn tanden op te vangen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Uitstekende avond in de Baroeg op het geluid van de eerste twee bands na. Het is wel verdomd irritant dat er een pit gestart werd. Het is godverdomme geen hardcore. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik vond Kampfar enorm tegenvallen. Als die gast nou eens GOEDE muzikanten om zich heen had vergaard... Ik heb me kapot gelachen om die gitarist. Maar het was weer gezellig. Beetje jammer dat het zo idioot druk was. |
|
quote: In Arnhem dan toch zeker? In Baroeg was het, in verband met Kreator en misschien Enslaved, behoorlijk rustig. |
|
Arnhem idd |
|
quote: Volgende keer zal ik mn boxxer richting podium gooien. |
|
De bands waren goed, het geluid wat minder, ik vond het heel gezellig, jammer dat ik de volgende ochtend al om 8:00 uur mijn bed uit moest. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dan denk ik dat ik de volgende keer een stand in-zanger/gitarist inhuur Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
De geluidsman in de Baroeg had stront in zijn oren leek het wel, of er is iets grondig mis met de (afstelling van de) zaalversterking. In de Goudvishal was het geluid beter. Maar beide avonden heersten !!! Wat betreft Walpurgisnacht, hopelijk krijgt onze debuut Cd 'Die derwaert gaen en keeren niet' een goed geluid mee, zodat mensen ons puur op onze muziek kunnen beoordelen. [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 22-02-2005 18:33] |
|
Op Vampire-magazine staat een verslag van het avondje Arnhem met een aantal fotoos [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-02-2005 9:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: geluid in de baroeg is meestal klote!!!!! carcasstrid |
|
quote: Prachtige review Hub Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Bedankt Helaas geen fotoos van de eerste 2 bands omdat mijn rolletje bijna vol was én de batterijen van mijn fototoestel bijna leeg waren [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-02-2005 14:20] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: "altijd". |
|
Op Vampire-magazine staat een verslag van het avondje Arnhem met een aantal fotoos [/quote] Goeie review. Eh maar Walpurgisnacht een tweede Taake? Hahhah dacht het dus niet he, is totaal niet van invloed geweest tot nu toe. Al zijn er slechtere bands om mee vergeleken te worden |
|
Hmmm, ik vond het toch echt veel Taake invloeden hebben (en dan vooral het gitaarwerk). Die middag in Arnhem was trouwens nog een collega mee en die hoorde ook die Taake invloeden terug. Zal dan wel pure toeval zijn. En inderdaad, er zijn slechtere bands om mee vergeleken te worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vind persoonlijk Walpurgisnacht meer vergelijkbaar met een nederlandse oude Mayhem. |
|
quote: Is er ook een Nederlandse Mayhem geweest dan? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-02-2005 22:43] |
|
Dank zij de Nederlandse Burzum niet meer! |
|
Ik zie net dat Kampfar enkele van mijn fotoos op hun site heeft gezet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |